1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: World at War [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 jan 2010.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus precies hetzelfde , de maps waren veel ruimer ,en gameplay echt veel beter.
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wapens van WaW waren gaar man. En Grafisch was het ook bedroevend. Het was toen minder dan COD 4. Voor de rest heb ik het naar me zin gehad met vrienden en waren veel glitches meteen gepatched. Heb het gevoel dat Treyarch meer naar de community luistert dan IW. Alleen Treyarch kan IW net niet overtreffen met hun spellen.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen we snel genoeg zien.

    Mw 2 was echt bagger dus ik denk het wel haha
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vond het graphics niet slechter dan MW maar oke.

    Wat ik vooral zo goed vond aan WaW, was de goede balans aan perks en streaks. MW gaat hierin, naar mijn mening, vee te ver.
     
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren deze game na lange tijd weer eens gespeeld.....ik kwam nooit het Reichstach-gebouw binnen.... daarbuiten was ik ruim een half uur aan het knallen en er kwam maar geen end aan al die duitsers die naar buiten blijven stormen, totdat ik werd afgeknald en opnieuw moest beginnen. Gisteren is het eindelijk gelukt haha, eindelijk binnen!
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Rood: dat is een mening, ik vond het geweldige wapens. De rifles waren geweldig, snipers ook, enz. :cool:

    Blauw: Dat is onzin, CoD5 was echt niet minder dan CoD4 qua graphics. 8)
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vond COD4 grafisch toch echt wel beter hoor.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PTRS!

    Kan er maar geen genoeg van krijgen :9
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik vond de wapens van WaW vet maar moet wel dat de STG-44, MP40 en PPSH er wel met kop en schouders bovenuit staken.

    Vooral de STG was in hardcore eigenlijk in alle situaties superieur



    dat lag ook wel een beetje aan de stijl denk ik. WaW had meer detail in de textures maar MW zag er daardoor juist slicker en strakker uit
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel. Ik heb het gevoel gekregen dat Infinity Ward zich een beetje superieur voelt, en dat Treyarch ook echt zit te 'strijden' om een goede naam te krijgen zegmaar. Je ziet het ook terugkomen in de games. Call of Duty 2 was voor die tijd heel erg mooi, krachtige SP&MP voor die tijd, was best vernieuwend etc.

    Toen kwam CoD 3. In mijn ogen slechts een 'upgrade'. Nieuw verhaal, wat meer wapens, voertuigen, en een kleine grafische boost, maar in grote lijnen hetzelfde als COD2. Best teleurstellend dus, en dat gaf Treyarch de slechte naam..

    Toen kwam Modern Warfare, en die was gewoon heel erg krachtig, grafisch goed, gameplay perfect, singleplayer en multiplayer geweldig. Perfect dus :D
    Sinds COD2 had IW al een hele goede naam, maar na MW was het gewoon niet meer te schaden! Wel dus..

    CoD 5 was niet zo heel erg gehypet, mensen hadden zoiets van 'We zien wel wat er gebeurd'. Fout gedacht, want in mijn ogen is CoD 5 ook een hele sterke game. Draait op de engine van CoD4, maar hele goede singleplayer, multiplayer was ook weer heel leuk, en dan heb je de Zombies dat het gewoon afmaakt!

    En toen kreeg je Modern Warfare 2, waar echt al een jaar naar werd uitgekeken, iedereen zat alle trailers te kijken etc. En toen kwam het.... en het stelde zowat iedereen teleur. Het was geen slechte game, dat zeker niet! Maar ook zeker niet wat mensen ervan verwacht hadden. SP snel uitgespeeld, te makkelijk, Spec.Ops niet zo bijzonder, MP zat vol glitches, bugs etc.

    Dan zie je ook gewoon terugkomen wat ik bedoel...
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Grafisch vond ik ik WAW gewoon hetzelfde als cod4.

    Mplevels van WAW vond ik beter. Groter zodat je ook wat meer tactischer te werk kon gaan.

    Tanks vond ik kut.
    honden waren wat overpowered. Zeker in Free for all. degene die het eerste de honden had won meestal.

    Wapens. niet helemaal goed gebalanceerd. Bolt action rifles hadden nauwelijks zin want als je mis schoot was je de lul.

    PPSH: Dat geluid klonk echt heftig

    PTRS: wat een kanon. Een van de beste zo niet beste sniper rifles die ik ken uit games.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ben jij vroeg op ouwe !

    Mn email account is gehackt ... dus probeer hem weer terug te krijgen , kutzooi

    Jij gaat hem zeker wel halen voor de 360 ?
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja, mijn biologische klok staat nog op doordeweeks voor als ik naar mn werk moet.

    Ik neem aan dat je black ops bedoelt. ik wilde hem gisteren toch maar via mediaoffer bestellen.
    Ik dat kortingsgedoe gedaan, was hij uitverkocht :D

    Denk dat ik toch maar even wacht of ik moet op dinsdag opeens een spontane ingeving krijgen.

    welke mailaccount is gehacked?
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn email van msn man ... ik kreeg gisteren ineens mails dat ik een webshop had geopend op ebay .. en later kon ik dus niet meer inloggen op mn email en alles .. dus meteen gemailt met Hotmail , dat ze dit moeten oplossen.

    Ja precies , ik zit er ook aan te denken om hem toch maar te halen.

    Twijfel alleen tussen pc of 360 :)
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik zou voor pc gaan, mods!
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk MSN gesprek.
    Dit is het CoD: WaW topic you know.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Z'n msn is toch geblokt :+
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Lezen is ook een kunst idd. Mierenneuker!

    2 YC Style, laat maar even weten via de andere sites hoe of wat m.b.t je mailadres etc.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me logisch dat je dan de lul bent. :+
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben sinds een paar dagen echt weer verslaafd aan dit spel. Ik heb niet echt veel zin in Black Ops dus blijf ik deze maar spelen. :)

    Ik vind het echt een geweldig spel, ik speel TDM en bijna altijd met de Thompson. Ik probeer nu ook mijn K/D van 0.70 (paar dagen geleden) naar 1+ te brengen (ik zit nu op 0.96). Ik vond deze score trouwens wel het posten waard (beste score van mij).
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina