Krijg je die beta codes bij alle winkels waar je pre-ordered? Je kan toch gewoon annuleren nadat je de codes ontvangen hebt?
Ja, en weet niet of het bij alle winkels is bij bol.com sowieso wel. En daar kan je hem ook makkelijk annuleren meteen.
Nope, gewoon in de X-store. Prijzen vind ik wel okay, paar keer naar de film ben ik sneller doorheen qua tijd.
Bruh...recensies? Een TL'er als jij die wacht op recensies. Minder man Ziet er fucking gruwelijk uit. Nog een week voor de beta!!
Je moet alleen niet claustrofobisch zijn want jezus wat zijn die maps weer klein en zit alles dicht op elkaar gepropt. Graphics en het geluid maken nou niet echt indruk op mij...
Je hebt alle maps gezien en gespeeld toch? En grafisch is het gewoon goed. Beter dan de gemiddelde shooter op console
Vind je? Ik kan denk ik toch echt wel 10 games opnoemen (shooter) die er beter uit zien als dit. Vind het allemaal maar ... outdated. Filmpje doet me helaas geen hol. Had echt gehoopt dat een back-to-basic COD m'n interesse in de franchise weer zou aanwakkeren ... maar helaas Misschien dat die beta me kan overtuigen.
Destiny Battlefield 1 Overwatch Battlefront Gears of War 4 Rainbow Six Wildlands The Division Halo 5 Titanfall 2 Far Cry 4 Zo iets? Ik ben na BO3 en Infinite Warfare een beetje klaar met COD. Eigenlijk al langer. Het is altijd hetzelfde, helaas. Weinig vernieuwing afgezien van het movement systeem. Daar stappen ze nu, na het nodige gezeik, eindelijk van af om de game weer back-to-basic te zetten. Is prima natuurlijk ... maar of het aanslaat is nog maar de vraag. Verder zal de beta mij moeten overtuigen en ben ik benieuwd wat de beta spelers er straks van gaan vinden.
Ow ja de BETA. Eens kijken of er ergens nog een Key te krijgen is voor de XBOX one . Iemand toevallig??
Zet Wolfenstein, Deus Ex en Shadow Warrior ook in die lijst want shooter Het is jaarlijks misschien wel hetzelfde, maar geen enkel andere game van dezelfde genre kan tippen aan de gameplay van CoD. En dat is toch wat mensen blijft trekken, vooral nu ze back to basics gaan.