1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Graphics bekijk ik altijd puur technisch, staat helemaal los van de titel. Ben daarin misschien soms wel iets te kritisch, maar het is zeker niet zomaar een game bashen uit 'haat', daarvoor bij ik teveel liefhebber van games in het algemeen.

    Ik wil alleen (veel) meer vooruitgang zien dan COD nu laat zien, terwijl ze naar mijn idee wel een mega budget ter beschikking hebben wat toch wel voor meer innovatie zou moeten zorgen dan nu het geval is. Bedoel, een houten kistje wat anno 2017 nog steeds niet ingame kapot geschoten kan worden kan echt niet meer! :+
     
    SPELVERZIEKER vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Speelt lekker, eindelijk weer boots on the ground. Ben alleen bang dat het een kale game gaat worden. En de maps mogen wat groter.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ach kom op, had diezelfde dag nog BF1 gedaan en dat zag er echt top notch uit, als je dan naar Cod gaat is er toch een vrij groot verschil :+

    Misschien ook niet helemaal eerlijk, BF1 alles op ultra en resolution scaling 150% :+
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn laatste COD was BO1.
    Vind deze BETA best fijn spelen, maar kan er maar niet inkomen. Denk dat ik ondertussen Battlefield gewend bent.

    Veel ste kleine maps man, en als je om de hoek kijkt...staat er weer een camper die je opwacht.

    Nah, ga hem denk ik nog wel blijven spelen de komende dagen. Maar dit wordt 'm niet voor mij.

    Het voelt trouwens wel lekker om met een shotgun die pronende campers aan te pakken. Maar dat is ook het enige ! :+
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    War is wel een leuke gamemode. Niet zo hectisch als TDM of Domination. :+
    Alleen ben ik het enige level in de Beta al helemaal beu haha. (St. Lo)
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nou op Tweakers zijn ze laaiend enthousiast :+

    [​IMG]
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lekkere zeikers daar.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik had echt zin in een nieuwe Cod maar dit gaat hem (weer) niet worden.
    De 3 maps in de beta zijn me echt te klein. Daarnaast vind ik de maps qua design veel te veel op elkaar lijken. Het voelt alsof het 1 map is in 3 verschillende jasjes. Grafisch is het ook niet echt geweldig. In de tijd dat de meest krachtige console ooit wordt aangekondigd verwacht je toch wel wat meer grafische pracht.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze hoeven ook geen nieuwe engine te maken maar je merkt wel dat het "oud" is. Heeft niets met haten te maken. Ik zie veel liever een grote grafische update waarbij er wat omgevingen kapot geschoten kunnen worden. Zal zeker bijdragen aan de chaos ingame.

    Overigens lees ik veel positieve als negatieve berichten m.b.t COD WW2. Zo zou, mede dankzij het boots-on-the-ground systeem, het campen weer zijn begonnen en is de TTK (i.c.m de netcode) soms niet consistent genoeg.

    Ach, we zullen zien. Als ik een code kan bemachtigen zal ik het spel zeker gaan spelen. Heb elke COD tot nu toe wel met plezier gespeeld ... maar de "wow-factor" is er wel een beetje van af.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor mij gewoon vooral het verhaal even afwachten, voor zover aanwezig. Als het echt alleen de Amerikanen zijn met een groot Murica gehalte, dan sla ik de game over omdat ik toch al niet de grootste liefhebber van MP ben. COD 2 uit 2006 had ook niet echt een verhaal, maar de stukken met de Sovjets, Britten en Amerikanen waren gewoon episch. Je hoorde de Duitsers vaak genoeg: Da sind die Sovjetische troepen roepen. Dat was een WW II game zoals die moest zijn, enige die zich zonder moeite kon meten met EA's Medal of Honor - Allied Assault op de PC.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... Yellow ...

    Een COD speel je gewoon niet voor de SP :+ Maargoed, ik ben een lul dus wat weet ik er van he
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dude, COD 2 uit 2006 speelde je wel degelijk ook voor de SP, omdat die missies op Veteran zo lekker episch waren en de Duitsers maar bleven komen als je niet doorliep. Minstens zo uitdagend, zo niet uitdagender dan de MP. MP wil je daar alleen maar op Carentan spelen en liefst niet als Duitser. Juist om die reden mijn vorige post. :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier is het ook altijd al zo geweest dat ik COD speel voor de singleplayer en Battlefield voor de multiplayer. :D (alleen COD 1 + 2 speek ik heel af en toe in multiplayer vorm tijdens onze jaarlijks terugkerende LAN-party's)

    Alleen bij "Modern Warfare" heb ik het online gedeelte ooit een serieuze kans gegeven, maar was er helaas snel op uitgekeken, volgens mij tot rank 38 gekomen. :lol:
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nog wat updates van de beta:

    UPDATE, AUGUST 26TH:

    Thank you for all the awesome, valuable feedback on the Private Multiplayer Beta. We’ve been really impressed with everyone’s progress so far! So impressed, in fact, that we have now raised the level cap to 25! You’ll now have unlockables such as the Bouncing Betty Lethal, Fighter Pilot Scorestreak, and more available. Let us know what you think!

    We've been actively tracking feedback, and have noticed some common trends that we'll begin addressing on the dev side. If you missed it last night on our Reddit thread dedicated to community feedback, here are some notes that we posted. We'll be actively working to address the trending feedback items below:

    • We love the positive reactions to the new overhead camera esports feature. In response to feedback about visibility of objectives, especially Hardpoints, we are currently working on solutions for launch.
    • Some players are reporting getting trapped in an update loop after they are prompted to restart their game to complete an update of the client. We have been resolving these through basic troubleshooting and are investigating further steps.
    • You have asked about a color blind setting in the menu. While not in the Beta, we have been working to have this for launch.
    • In response to all the requests for bumper jumper configuration, we also plan to support this for launch.
    • We’ve heard your feedback regarding playlist variety, and have made some adjustments to improve this. You know what else would improve it? More maps and modes.
    • We’ve heard your feedback on the Paratroopers Scorestreak having some edge case issues. We made some adjustments today, but they didn’t address the core issue in the way we wanted. We’ve got new fixes coming soon.
    • We are investigating a bug that causes some players to be kicked back to the Main Menu after accepting an invite from the load screen of any map.
    • There is a bug causing the title to crash when an invitee accepts an invite while entering a match when the inviter is also entering the match.
    • Some of you have noted that the incendiary shells feel too strong. We’re looking into data to determine if a nerf is needed.
    • Improvements to Party UI / UX are underway. Implementation date is still TBD, but know that we are actively working on it.
    Thanks so much for sharing and keep providing feedback up on both our survey and Reddit thread.

    See you online!

    UPDATE, AUGUST 28TH:

    The first weekend of the WWII Private Multiplayer Beta on PS4 has come to an end. Your support these last few days has been been incredible and extremely helpful; we really cannot stress this enough. Thank you to everyone. We have a healthy dialogue going with the community, and we want to keep it that way. Make sure to leave your feedback on our Reddit thread. As we gear up for Weekend 2, we wanted to share with you some more key items we are working on:

    • It has come to our attention that some users are seeing an incorrect error message saying servers are down when they are not.
    • We have identified a rare bug where users are seeing a false message about players being kicked from their parties. We have identified and fixed the issue.
    • We are aware of a bug that prompts you to “Unlock and Equip” an item, but it only unlocks the item and does not equip. We are working on fixing this. (It’s annoying to us too.)
    • Some of the battle chatter and hit marker audio still requires some fine tuning. Specifically, the NPC call outs of enemy positions need some addressing.
    • There is a bug that is causing some party members to lose connection with the lobby host.

    Also, there are a number of features and adjustments that we are still working to optimize for launch, as well as some things we want to test further based on your feedback. These include:

    • Adjusting Dom kills to 100pts, from 50.
    • Increasing TDM end match score to 100.
    • Hit feedback improvements, including better audio and more obvious headshot indicator
    • Reducing Molotov to x1 per Scorestreak.
    • Sprint out to ADS time refinement.
    • Incendiary Shells as default off, and perhaps need to be nerfed.
    • Paratrooper strength / cost balancing.
    • Recon Aircraft too vulnerable to rifle damage.
    • Color Blind support option.
    • Bumper Jumper and other key controller configs.

    These items aren’t final, but your feedback will help us greatly as we continue to test. There is a lot more on our radar than the above items, and we will keep using your feedback in the week ahead. Stay tuned for more updates and perhaps a few surprises, and thank you again for your continued support and encouragement during our Beta testing process.See you September 1st for Weekend 2 on PS4 and Xbox One!
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Top! Kan niet wachten weekend 2, hoop dit meer met s&d
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Zou eens tijd worden dat we de codes opgestuurd krijgen

    Verstuurd met Tapatalk
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit vind ik wel vet om te zien. Aachen ligt 20min van mij vandaan.



    Wel weer kleine map tho.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toevoeging van Aachen is ook erg cool! Is hier een uurtje vandaan. Heb de Xbox One Day One Edition 4 jaar geleden daar gekocht op releasedag. :+

    Voor PS4 kreeg ik deze vorige week ook pas op donderdag binnen. Maar toen had ik al de Hong Kong versie gedownload, want daar had je helemaal geen code voor nodig haha.

    Overigens benieuwd of we ook weer morgenavond los kunnen net als vorige week.. toen ging hij ook dag eerder online. De dev versprak zich wel tijdens de Twitch stream. :+
     
    Xandorra en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoop(te) eigenlijk ook op een grote singleplayer missie in/door Aachen, misschien dat er dan meer monumentale panden herkenbaar naar voren komen.. Gemeente waar ik woon grenst aan de gemeente Aachen, al is het van mij thuis uit nog 10km tot hartje Aken... :)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Filmpje van gisterenavond


    Zeggen ze o.a. dat de maps in de beta de kleinste maps zijn van de uiteindelijke game.
     

Deel Deze Pagina