1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Was t maar meer zoals CoD2. Die map Carentan was gewoon echt vet.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dan gooi je die toch weer in je Xbox? Probleem opgelost.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De feeling ontbreekt gewoon. Gisteren geen één keer een "wow" momentje gehad.

    Dat gevoel van een Modern Warfare of WaW ontbreekt. Het is allemaal niet nieuw. Dit lijkt serieus op World at War in een wat strakker jasje.

    Het valt allemaal erg tegen. Dat boots-on-the-ground is leuk en zorgt ervoor dat mensen niet als een stel konijnen achter je landen maar het maakt de gameplay stukken trager. Het voelt alsof je karakter obesitas heeft. Je bent niet vooruit te branden. Verder klinken sommige wapens ook echt dramatisch. Alsof je popcorn in de magnetron hoort "poppen".

    En hoezo krijg ik een KOGELGAT in een fucking plas water? Hoezo gaat een UAV (vliegtuig) met een aantal kogeltjes neer?

    Nee, dit kan echt niet meer. Grafisch is het echt om te janken. Ben daarom blij zat dat ik de beta gedaan heb ... want dit bespaard me gewoon 60 euro. Hoe kunnen mensen hier nou lyrisch over zijn? Tering.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met andere woorden: Battlefield 1 kan gewoon makkelijk de strijd aan met twee achtereenvolgende COD games. Lol, dan BF 1 maar weer aanslingeren. 8)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Button bashen op no? o_O
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is een gif yellow
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, I know, vroeg me meer af wat de beste keus in die gif zou zijn.
     
  9. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    grafisch is het niet top nee, maar verder heb ik genoten van de beta.
    Ik heb veel zin in de game. Hardcore S&D altijd leuk, ging ik met WaW helemaal los mee.
     
  10. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het alleen maar beter dat er niet teveel aan de classes aangepast kan worden. Dat houdt het wat eerlijker. Back to basics. Ik ben voor :).

    Je bent gewoon de laatste call of duty's gewend. Die gaan gewoon te snel. Nu moet ik zeggen dat ik het moet hebben van mijn reactiesnelheid, dus dat het langzamer gaat is voor mij een nadeel. Maar ik ga alsnog meestal redelijk in de plus. Ik vind de boots on the ground echter zeer fijn, en dat het wat langzamer gaat alleen maar "realistischer" en richting CoD2 gaan.

    Maar ik begrijp wat je bedoeld met dat campen. Alleen komt dat in mijn mening meer doordat de mappen te rechthoekig zijn. Je hebt links, midden en rechts om naar de andere kant van de map te komen in Gibraltar en Aachen. Je hebt geluk als je een keer op een andere kant spawned in die map (alleen als je gehele team naar de andere kant gaat). Deze twee mappen moeten echter verbreden, zodat je meer paden hebt.
    Ook heb je niet veel levels in hoogte waarop je kan spelen op al de mappen. Er wordt geen gebruik gemaakt van de hoogte van de gebouwen. Daar bedoel ik meerdere etages. En DAT vind ik wel echt een gemis. Hoe vet was Carentan/Chinatown met de vele huisjes waar in je kon. Zelfs die oude mappen hebben daar redelijk gebruik gemaakt
     
    Bidle en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ik heb elke COD gekocht en gespeeld. Sommige langer als de ander. Ghosts is tot nu toe de enige die ik na 2 weken niet meer heb aangeraakt.

    Maar nee... het voelt niet lekker. Dat heeft, imo, weinig te maken met de vorige delen. Het strafen, het mikken, het lopen, draaien, rennen ... het voelt allemaal alsof ik met 10-ton Joodse eigendommen in m'n broekzakken loop. Het reageert niet snel of soepel. Kan het niet anders verwoorden.

    Wellicht komt deze game er ooit wel. Dan zal er echter nog 'n beta moeten volgen.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    DIE ADS SPEED!!!! INSANE!!!! FUCK DEZE!!!
     
  13. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Cod kan gewoon niet aan bf tippen.

    Maar WWII is dus wel een goed spel om te snipen begrijp ik ? Das mooi want daar ben ik een meester in. Lekker strategisch in een uithoek van de map gaan liggen met veel overzicht waarbij de noobs telkens weer mijn vizier in komen gelopen omdat ze zonodig een payback willen :D
     
  14. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    je hoeft niet in een hoek te gaag liggen hoor, de hitboxen van snipers zijn zo groot dat een no-scope vanaf 2 meter altijd raak is, je kunt gewoon running and gunning :thumbs:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar als de game de mogelijkheid bied die hij zoekt om dikke aantallen kills mee te maken, dan heeft die die no scope techniek niet nodig.
     
    SPELVERZIEKER vindt dit leuk.
  16. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    was ook meer sarcastisch bedoeld ;) mag echt hopen dat ze dat nog gaan aanpassen voor release! snipen zoals spelverzieker aangeeft heb ik geen enkele moeite mee, dat is hoe het hoort. dat quickscopen is pas echt een spelverzieker!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat ben ik helemaal met je eens. Voor zover realisme van toepassing is: Ben zelf lid geweest van een schietvereniging en kan je garanderen dat dit totaal niet realistisch is en ook niet in shooters thuishoort, realistisch of niet. Hoop dus ook dat ze daar een keer van afstappen.
     
    sssilly vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oh, lichte auto aim bestaat niet in het echte leven? Omg
     
    Metal Mark, KEN_123, Bidle en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    .
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2021
    sssilly, Remo NL, GillesD12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Bidle, Oujdi en Edjuuuuuh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina