Is dat niet wat laat? De hele game (verhaal, setting, wapens, etc.) is daarop gebaseerd. Dat krijgen ze binnen zo'n korte tijd toch niet voor elkaar?
Hoezo niet? De "basis" veranderd niet. De modellen die ze gebruiken bestaan al. Die hoef je hier-en-daar maar wat aan te passen. Opnemen, motion-capturing, ben je ook wel zo mee klaar. Daar kan je ook al bestaande animatie-rigs voor pakken. Alles kan. Ik heb vertrouwen in deze COD.. maar tegelijkertijd ook totaal niet.
Dat zegt echt helemaal niks man. Is er ooit singleplayer uitgelekt van GTA5? Haha zou makkelijk gaat dat echt niet hoor... Kom op he.
Ja weet ik. Alleen bij mij niet gelukkig haha. Maar meestal showen ze op stage SP volgens mij en pas later MP. Had graag een beach landing gezien ofzo.
Wat ziet dit er kut uit zeg. Mooie graphics en toffe setting maar wat staat deze serie toch al jaren stil qua gameplay. Wat ik zie in die trailer is exact dezelfde gameplay als vijf jaar geleden. Nauwelijks ook iets van destruction ofzo te zien. En die trailer zelf, één grote rip-off van BF.
Of een bunker op een berg veroveren en behouden zoals in COD 2. Man, dat was geweldig en intens destijds. Hoop echt serieus dat dat soort dingen ook allemaal weer in de game zitten verwerkt. Carentan map, of Stalingrad zoals die ongeveer gedaan is in Medal of Honor - Allied Assault. Als de maps van een dergelijke kwaliteit zijn, samen met de SP, dan is het gewoon een instant buy bijna. Perks en andere ongein eruit laten, dan ben ik snel tevreden.
Vanavond zien we meer... Vanaf half 8 is het te spelen op E3 geloof ik. Denk dat de war mode een soort "move the payload" variant gaat worden. Ben erg benieuwd.
Dit had ik ook gelijk vannacht.. Het is altijd veel spektakel zonder inhoud Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Het ziet er tenminste weer uit als de goede oude vertrouwde COD games, altijd goed toch? Maar als je het vergelijkt met wat BF1 op je scherm tovert is het technisch gezien inderdaad wel allemaal een beetje treurig aan het worden ja...
Heb het niet over het technische gebeuren. Deze trailer laat gewoon helemaal niets zien m.b.t de multiplayer. Dit had net zo goed een singeplayer action-Micheal Bay trailer kunnen zijn. Ik had liever gewoon gameplay gezien, dus 1st person.