1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 26 mrt 2009.

  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tyrant: ik zou ook voor Goldeneye kiezen, geniaalste singleplayer ooit
    als er bij deze cod een multiplayer komt haal ik hem cker, anders niet
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit level was toch wel heel tof.

    [yt]<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PuuGEihglf8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PuuGEihglf8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>[/yt]
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook een redelijke Bond fan maar heb jammer genoeg GoldenEye pas later meegemaakt. De eerste Bondgame die ik speelde was Tomorrow Never Dies op de PS1 die ik toen der tijd echt geweldig vond. Daar heb ik nog steeds hele goede herrineringen aan ook al was het niet zo'n goede game. Ik heb later pas een N64 gekocht en GoldenEye gespeeld. Daarom heb ik betere herineringen aan Call of Duty dan aan GoldenEye want Call of Duty heb ik wel bij de release meegemaakt en dat was ook een hele grote stap voorwaarts in het shootergenre. Maar uiteindelijk zijn het allebei klassiekers die allebei op XBLA horen. Jammer genoeg liggen de rechten van GoldenEye bij zoveel verschillende partijen dat het erg moeilijk word om hem uit te brengen op XBLA.
    Het zou een rare beslissing zijn om de multiplayer eruit te slopen maar we weten natuurlijk niet wat Activision van plan is met deze titel. Ik hoop in ieder geval dat we weer lekker online kunnen knallen. :D
    De laatste levels speel je inderdaad in de ardennen. Die missies waren echt leuk om te doen. Hier ook een video van de missie Rocket.
    [yt]Ke6jG6Regxw[/yt]
    De hele game was heel tof. 8) Misschien dat ik hem binnenkort weer even installeer, even kijken of hij nog online gespeeld word.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had ook zo level in MOH Spearhead dat was ook tof.
    Maar hoor ik het nou goed, volgens mij is dat Jason Statham die de stem inspreekt.


    [yt]<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wXFeRbLpalw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wXFeRbLpalw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>[/yt]

    Dit was een cool level in Spearhead.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 100 % Jason Statham

    Ik heb de eerste CoD hier ook nog liggen voor de PC , die was echt `mindblowing` voor toen die tijd.
    Ik vraag me af waarom ze een remake gaan maken , neem aan dan puur voor de MP , omdat die maps toen ook gewoon al erg goed in elkaar zaten.

    Wel klein beetje nostalgie *)
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Vind de eerste CoD er nu zelfs niet lelijk uit zien :eek:.
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    yep, this is it! Geniaal stukje... :thumbs:
     
  8. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    wow toch nog goed voor een prehistorische shooter!
     
  9. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat deze naar de xbox komt!:thumbs: Heb hier echt goede herinneringen aan, en dan met name Carentan en Brecourt. Dit zal voor mij dan ook echt een must-have worden:)

    *Siddler herinnert zich de goede tijden zonder huiswerk, maar wel no-life CoDden_O_
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ideetje wanneer die gaat komen? Max Payne komt ook nog dus dat wordt weer lekker oldskool.
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat meer bekend? wanneer die uitkomt enzo?
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    Je krijgt hem als je de Prestige edition koopt van CoD MW2.
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Én de hardenend edition :)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Én XBLA later...volgens mij
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    incl oude grafix , of geupdate naar HD ?
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat de graphics worden geupgrade voor HD weergave maar ik weet niet of dit van een officiële bron komt.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het wordt inderdaad geupgrade naar HD. Ook krijgt de multiplayer de volgende modi: Deathmatch, Team Deathmatch, Retrieval, Headquarters, Search & Destroy and Behind Enemy Lines.
    Alsjeblieft, iets om in je topic te zetten.
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik heb even de bron opgezocht en blijkbaar komt het van de productpagina van Game.co.uk. Ik heb liever informatie direct van Activision en/of Infinity Ward maar ik zal het wel toevoegen als gerucht. ;)

    Zou een mod de titel van het topic even willen veranderen in: Call of Duty Classic [XBLA]
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    retrieval= capture the flag ofzo??
    maar ik ga deze pas na 3 maanden halen ofzo...ben cod mw2 dan nog lang niet zat
    hardened edition is ook geldverspilling
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    jammer dat ze het als arcade game uitbrengen, ze mochte het vna mij ook wel in hd uitbrengen en dan als volledig spel.... of een remake, cod1 had de allerbeste maps, harbor, dawnville, carentan... neuville
     

Deel Deze Pagina