Inderdaad, ik had deze game ook gewoon voor de normale prijs gekocht. Call of Duty was gewoon geniaal. Ik hoop dan ook dat ze niks uit de game hebben gehaald tijdens het poorten naar XBLA. Ik vind het dan ook jammer dat de game maar met 8 mensen online kan, deze game heeft gewoon 16-32 spelers online nodig om goed tot zijn recht te komen.
Ik heb deze game werkelijk zoveel gespeeld op de PC en dan dus vooral aan die multiplayer. Ik blijf dit gewoon de beste CoD vinden uit de serie. En ik denk dat het ook zo blijft! Wat heb ik vroeger toch veel potjes S&D in de map Harbor gespeeld. Die map klopte gewoon echt precies. Het had wat. Het was eigenlijk, i.v.m. CoD 4, heel leeg maar toch was het gewoon fantastisch. Ik hoop toch dat deze gewoon netjes in een hoesje wordt verkocht. Gewoon een prijsje zoals 29,99 of 39,99 en dan hoef het van mij nog niet eens in HD. Geweldige tijden waren dat.
Ik speelde altijd team deathmatch maar ik ben het wel met je eens dat Harbor een geweldige map was. Op die map heb ik nog eens mooie momenten gehad met mijn neef via teamspeak. *) Ik verwacht alleen niet dat ze hem in de winkel zullen verkopen aangezien hij nu al op 2 manieren te krijgen is.
Vergeet Shadow Complex niet. Durf te wedden dat Epic Games dan met een Arcade Versie van Gears of War komt.
Zo'n beetje de standaard CoD achievements die je al had kunnen verwachten. Alleen die laatste paar zijn anders.
Geweldig dat ie naar arcade komt Jammer dat er maar 8 man multiplayer bij zit.. Kga hem iig zeker weer spelen, toffe actie dat ie bij de hardened en prestige edition zit:b:
Inderdaad standaard achievements, maar daar maal ik niet om. Vind het gewoon al supervet dat ik m straks op mn geliefde console kan spelen.
Ik kijk uit naar dat level met die flatgebouwen in de sneeuw, ben de naam ff kwijt. Daarop HQ was zooo vet, als je dan in het midden zat en van 4 kanten vijanden. Ik denk dat het vooral dan minder wordt om met zo weinig spelers te zijn, maar tactischer spel is nu wel mogelijk. Helemaal met headset enzo. En die single player vind ik ook vet om weer te kunnen spelen. Ik kijk al uit naar levels als Pegasus (Day én Night), Dam, Ship en POW camp. Blij dat het gewoon een download is, dan heb ik deze wel met de release binnen .