Niemand die hem legaal heeft, valt me nogal tegen. Op de Xbox moet alles legaal, anders gaan de developers onderuit, maar op de PC zijn er lege CD's te kort.. :{
Ik ga m waarschijnlijk ook wel kopen, aangezien de multiplayer toch wel errug cool is... (en ik nu steeds de melding krijg dat mn cd-key al in gebruik is )
hijs vettt online helmaal (1ste orginele pc game) deze titel is de moeite waard als je van WW2 settings houd.
Zo ff CoD in huis gehaald en wat een bruut spel. Zit me echt dik te vermaken met de singleplayer (en dat gebeurt niet vaak meer op de pc bij mij), en vind het helemaal top. Dat gedeelte dat je in die auto zit en dan door dat stadje scheurt . En dan zomaar eens online proberen.
Echt geweldige afwisseling. Dit is echt het éérste pc spel dat ik 'moeilijk' vind. Vooral de missies met de Russen vond ik zwaar indrukwekkend, zoals die officieren die hun eigen soldaten doodschieten als ze niet vechten maar bang wegrennen. Dat komt wel héél dicht bij de realiteit. De sfeer die ik bij MOHF miste was hier ten volste aanwezig.
Ja, ik heb een Stalin quote voor elke thread op XBW. "In the Soviet army it takes more courage to retreat than advance."
Call of duty is echt een coole game! Heb hem nu al een paar dagen en wordt zeker weten bij mij verslavend...
Het is wel een heel goed spel, maar om nou te zeggen dat ie moeilijk is... Ik had m al na een uurtje of 5 uitgespeeld (gedownloadde versie), maar heb m daarna toch nog gekocht vanwege de multiplayer...
Ik heb hem net uitgespeeld en hij is echt heel gaaf!! Vooral die levels met Russen. Stalingrad is echt een waanzinnig level