1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Scoutmaster, 1 nov 2003.

  1. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Jepe idd vind die Mp levels ook echt geweldig. maar vind sommige dingen wel beetje jammer bv dat je handgun van de russen het zelfde zijn als die van de duitsers ??? beetje nep maar jah ...

    online voelt ie een beetje aan als een counter-strike maar vind het minder tactish gevoel hebben als in de sp movies.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    met welke game kan je hem on-line vergelijken, ik krijg adsl en wil een goed spel voor internet dus ff dit vraagje dan weet ik dat :)
     
  3. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het bericht boven je al zei is beetje counter-strike je weet wel het aimen op headshot niet goed kunnen killen met sprayen maar dan beetje 2e wereld oorlog uitvoering.
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat je de multiplayer nog het beste kunt vergelijken met MoH:AA...
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me had hem vandaag op gebrande cd'tjes jaja ik weet het.....maar voor te multiplayeren moet je hem toch kopen
    kijk da's nou slim van die jongens van Call of Duty (zijn dezelfde als MOH)
    Het spel is echt beter dan MOH en deze is niet van EA.....dus als ie naar ons xboxje komt lekker online!! spelen.

    Maar op mijn amd 1800, 256mb met nivida 400mx gf2 32mb loopt ie niet zo lekker.

    Ma ja het is superverslavend!!
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het is zeker verslaafend maar ik vind wel dat ze zeker wat meer en wat orginelere MP maps er in hadden moeten doen.!
     
  7. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    dope game en zal zeker lang speelbaar zijn leuk op clane base gamen enzo

    de graphics het geluid alles is netjes uitgewerkt ! petje af voor activision
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Superspel inderdaad, vermaak me prima in de singleplayer.

    De intensiteit is echt geweldig, je hebt echt het idee in Band of Brothers mee te spelen :)
     
  9. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik bij MOH ook al maar deze vind ik zelfs nog een stapje beter
     
  10. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie zou onze xbox het spel aan kunnen??, en zou het spel ubehaubt naar de xbox komen??
     
  11. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt naar de xbox ja ,ik wete wle nietwanneer. Ik vond de pc demo echt wel vet ,echt het gevoel dat je er echt inzit :)
     
  12. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Xbox versie is wel door andere makers gemaakt dus zal ook aardig anders zijn.!
     
  13. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort komt de eerste patch uit en als het goed is zitten hier nieuwe multiplayer maps bij... :)


    En hij komt in ieder geval naar de xbox (dan heet ie CoD: finest hour), ergens volgend jaar...
     
  14. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    :) En er komt zelfs een MOD uit genaamd: BandOfBrothers.

    Awesome kewl
     
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen zelfs 2 mods uit met de naam band of brothers! :)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja de maps mochten wat beter vind eigenlijk alleen carentan, brecourt, dawnville en pavlov ofzo het vets. ik vind dit spel erg realistisch alleen erger ik me aan ding; BUNNY JUMPS ofzo hoe dom ziet dat eruit|:-
     
  17. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, bunny hopping is inderdaad nog een probleem... (Dit wordt trouwens ook verholpen in de patch :))

    Maar waar ik me meer aan erger is het feit dat ze grenade cooking uitgezet hebben... Het is wel aan te passen voor de singleplayer, maar als je het aanzet voor de multiplayer kun je niet meer op de pure servers... :mad:
     
  18. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    In de singleplayer mis ik eigenlijk de aanval op Omaha beach, dat hadden ze er van mij zeker in mogen verwerken.

    Wat is bunny hopping precies?
     
  19. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Bunny hopping is dat de speler achter elkaar op jump drukt zodat ie rond blijft springen en dus moeilijker te raken is... Maar zoals je je kunt voorstellen is dit niet echt realistisch en het is vrij irritant als er steeds iemand door je beeld loopt te springen.

    En omaha beach had er inderdaad ook wel ingemogen. :)
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    weet je mischien ook wanneer de patch uitkomt maar wat is grenade cooking. wat ik ook iritant vind is dat sommige maps verkloot worden door de grenades vooral met 40 mensen kun je nergens meer lopen of je gaat dood door een granaat, er worden er gewoon teveel gebruikt.
     

Deel Deze Pagina