1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Scoutmaster, 1 nov 2003.

  1. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt, het level begint en iedereen gooit als een gek granaten in alle richtingen. Na ong. 30 sec. is dat wel over maar in het begin is het wel een beetje irritant.

    Ik maak wel eens gebruik van bunny hopping, als ik bijv. beschoten wordt en ik moet reloaden, dan is het wel handig.:9
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet precies wanneer de patch uitkomt, maar als het goed is duurt dat niet al te lang, want er zijn inmiddels ook al wallhacks uit die zelfs op de pure server gebruikt kunnen worden die het spel grondig verzieken :mad:.
    Grenade cooking is trouwens dat je je nade een aantal seconden vast kan houden en m bijv. pas op het laatste moment weggooit (wordt ook gebruikt in rtcw en moh).
    Zo heeft je tegenstander minder kans om weg te lopen voordat je nade ontpoft...
    Het vreemde is dat dit wel in het spel ingebouwd zit, maar dat de makers het uitgezet hebben...:confused: (waarschijnlijk nog een overblijfsel van de wolfenstein engine) Door middel van het aanpassen van 1 getalletje kun je het trouwens wel gewoon in de single player gebruiken.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja gebruik grenade cooking (wist niet dat je het zo noemt) ook altijd bij mohaa en rtcw het is we; handig
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ze noemen het geloof ik ook nade-primen of nade-timen, maar nade cooking is de officiele term... :)
     
  5. Waar kun je die demo downloaden?
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    er zijn alleen sp demo's en die kun je gewoon hier downloaden ---> www.callofduty.com
     
  7. Ik heb hem ff gedownload en gespeelt.

    Vind hem aardig goed. Die mannetjes reageren wel goed op mijn kogels die hun treffen.
     
  8. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ondertussen gaat eten en je laat hem aanstaan, blijven die 'mannetjes' een half uur lang stilstaan.:+
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja dat is wel minder :{
     
  10. Ik heb het spel gekocht en mijn mening is over deze game is erg verandert:

    Deze game moet je hebben...
     
  11. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    áls je héél even de WWII setting op z'n best wilt ervaren, want hier ben je zo doorheen. Het heeft een korte speelduur en is nou niet zó leuk dat je de missies stuk of 5x speelt.
    Online is ie wel leuk maar op een gegeven moment heb je het wel gezien.
    Als ik hem een cijfer mocht geven zou ik hem een 7 geven; Toch extreem knap gedaan (mooie graphics, gameplay e.d.) maar na een week gaat ie knap vervelen. Het enige dat je af en toe nog doet is even online multiplayen, maar dat is dan ook alles.
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nou ik zou het een 8 ,5 geven
    AI is goed
    Grapichs goed
    levels ook goed vooral american levels
     
  13. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een goed spel, alleen had ik er meer van verwacht. (zeker een langere speelduur).
     
  14. Maar ik vind hem wel de beste shooter op dit moment.
     
  15. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt een vet spel, over internet is mijn naam trouwens wings_of_gold, en ik wil kleurtjes in m'n naam stoppen maar ik heb geen idee hoe dat moet
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een geweldige game, het enigste wat me nogal stoort is dat het allemaal zo scripted is. De vijanden, de gebeurtenissen en zelfs je eigen teamleden reageren scripted, dus na een missie enkele keren te spelen weet je gewoon hoe alles gebeurt, dat vind ik nogal zonde. Verder: fantastisch!
     
  17. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt hetzelfde als bij RTCW; Ik weet de kleuren niet uit mn hoofd, maar als je naar multiplayer options gaat en daar je naam verandert kun je de kleur aflezen aan de underscore. Je kunt ^1 t/m ^7 gebruiken om de kleuren te veranderen.
    Dus bv: ^1Super^7charged wordt Supercharged
     
  18. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd en dat had ik nou ook. Ik had gelezen dat ie moeilijker was dan Mohaa, maar dat vind ik niet echt. Ik vind het een hele vette game, maar van mij had ie ook wle iets langer gemogen. En misschien ook wel iets grotere levels. Ik vond dat de levels vrij snel gingen.

    Er is een ding wat ik heel erg miste in dit spel. Opgegeven moment ben je klaar met een level. Je hebt je best gedaan, goed gevochten en lekker wat Duitsers neergeknald. Wat ik dan mis is een filmpje. Vaak krijg je een filmpje met hoe het verder gaat en dan ga je naar het volgende level en dat heb je bij CoD niet. Dat vind ik erg jammer.
    Verder een super spel. Ik heb hem nog niet origineel, maar ik denk wel dat ik hem nog ga halen. De multiplayer lijkt me heel gaaf.....
     
  19. Ja precies!

    Dat geeft een verslavende gameplay. Ook vind ik dat er bijna geen verhaal in zit zonder een filmpje.
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heet Pvt. Jefferson (A REAL AMERICAN SOLDIER) dus als ik je zie dan mol ik je }:] }:] ;)
     

Deel Deze Pagina