Ja, dat is tijdens het spelen van de missies zelf. Maar vond je de dialogen in tussenfilmpjes e.d. niet erg goed? In ieder geval stukken beter dan in het gemiddelde spel / shooter.
Ja, precies! Vond Thomas dan wel stukken cooler dan Ray, die is een beetje cliché. Nevertheless, tof spel, toffe personages, prachtige omgevingen en een goed verhaal + dialogen.
Had liever zo iemand als harmonica of Frank uit once upon a time in the west in de hoofdrol en niet een paar boeren lummels. Maar dat is mijn mening.
Tyrant. In welk level heb jij de Untouchable achievement gehaald? Hij is niet geglitched toch? Want had het paar keer geprobeerd maar krijg hem niet.. Maag je helemaal niet geraakt worden of geld het alleen als je bloed in beeld ziet??
Als je je adem hoort en je hart door de speakers, dan ben je te ver. Je mag gewoon checkpoints gebruiken. Op de laagste difficulty heb je hem zo.
Ik heb hem hoor Ben meteen op Very Hard begonnen maar dat is echt pittig Iemand hem al uitgespeeld op Very hard?:b:
Iemand ff tips voor eerste level op Very hard? Ik zit in level 1 waar je de eerste 2 snipers tegenkomt(na het ventje neerschieten in die tent)Maar word steeds in 1x aan flarden geschoten 1 kan ik er neerschieten maar zodra ik die neerschiet ben ik ook dood door die andere. Ik hoor wel dat de eerste 2 levels het moeilijkst zijn op Very Hard. Is dat zo? Want zo is het wel ff irritant:b: Edit.. Laat maar. Probeerde het net nog een keer en haalde het toen wel in 1x. vaag
Hehe. Eindelijk gehaald op Very Hard.. Laatste 2 levels waren geen pretje moet ik zeggen Nu alleen nog de online achievements.. Dus iemand zin hebt om die te halen laat het ff weten.. Tnx:b: