Ik ben er nog niet uit. Dat ik em uiteindelijk ga halen is een zekerheidje, maar ik weet nog niet of ik nu al zal pre-orderen, of dat ik eerst de duurste periode van het jaar ga regelen.
Je kunt wel leuk alle najaarstitels gaan preorderen, maar dan zit je weer op een houtje te bijten tot november . Zo hebben we een leuk zoethoudertje. Plus meestal koop ik 2 a 3 games in de winter, en koop ik alle 'gemiste' toppers wel in februari. En ik heb voor November alleen nog maar Bioshock 2 en MW2 gepreordered.
Nee, deze/volgende maand heb ik al Guitar Hero: Smash Hits, Prototype en Harry Potter. Geen houtje bijten voor mij dus.
Echt nice deze, die laatste twee trailers zijn echt . Ik heb sowieso wat met het wilde westen, films en games. En naar mijn mening zijn er echt te weinig games die hierop zijn gebaseerd. Dus de games die er dan zijn...moeten gewoon goed zijn...en ik denk dat het met deze wel goed zit, zeker wel. Deel 1 ben ik nog volop aan het spelen, maar echt ver te gaan heb ik niet meer, dus die speel ik nog voor release van Bound in blood nog wel uit.
In de Veronica Magazine kreeg deze game maar liefst.. 2 sterren Knap, want het spel is pas over een paar weekjes te vinden in de schappen. De matige AI en eentonige levels zijn de argumenten voor dit lage cijfer. Toch wacht ik lekker de reviews van IGN en jullie af
Damn ik kijk echt uit naar deze game, vooralsnog denk ik dat veronica niet de expert is op gamegebied
Kan me niet voorstellen dat de A.I. minder dan deel 1 is...en die is best OK. En ach fuck reviews...ik ben zelf de beste reviewer (voor mijzelf). Nieuwe trailer....damn nice. http://www.gametrailers.com/video/the-mccalls-call-of/51796
Als je zo die trailers bekijkt, lijkt er ook echt genoeg variatie in te zitten. En dat voor een shooter...achtervolgingen in een koets en dan schieten tegelijk. Varen in een kano, te paard, etc. Ziet er allemaal echt goed uit, en zo te zien zijn de graphics ook lang niet zo ruw meer als in die oudere gameplay filmpjes. Ik heb geen idee wat de reviews voor Juarez 1 waren, maar boeie...ik heb fun gehad met die game. Alleen de platforming stukjes vond ik niet echt erin passen...en laten die er nu net uitgehaald zijn...toppie dus. Oh ja, kweenie of deze link al geplaatst was maareh... http://gamersyde.com/news_8106_en.html Dikke hands on.
Co-op weet ik niet zeker, maar multiplayer ofc hebben ze leuke nieuwe dingen zoals; Sherrif en 'boefje' *)