Gamehubs heeft hem verzonden, dus hopelijk zal ik volgende week mijn complet objectieve mening kunnen delen
Dat is je eigen schuld he. Ze hebben het nooit verborgen dat het een FPS zou zijn. Het eerste deel was dat ook al. Pff, geen idee. Nooit gespeeld. Een game met veel 7's dacht ik, maar daar heb je natuurlijk niks aan?
Gun was vet! Maarja, ik vind Western games gewoon tof want de settings zijn leuk. Ik tel altijd maar een half puntje erbij op .
IGN een 7.7 en GT een 8. Vind het prima en is een goed cijfer en hij komt in een mooie tijd uit. Slimme zet en de game valt niet tegen.
Matig, de sfeer is goed maar voor de rest werkt t allemaal maar net... Grootste minpunt vond ik dat de wereld best groot is maar dat er naast het verhaal geen k*t te doen is.
Zijn er al meer mensen die m hebben? Ik heb m sinds gisteren en ben overwegend positief! De singleplayer heb ik nog niet veel gespeeld, maar veel scripted events, mooie graphics en een film gevoel. De multiplayer heb ik nu een paar uur gedaan en vooral wild west legends mode is echt tof! Je hebt 3 doelen per map die omstebeurt verdedigd-aangevallen moeten worden, en door alle verschillende klassen is dit echt leuk. Je krijgt eerst maar 5 klassen en je kan er geloof ik nog 8 vrijspelen door geld te verdienen in ranked games. Sommige van de vrij te spelen chars lijken wel een stuk sterker dan de beginmannetjes. Ook manhunt is heel leuk, het is een soort vip van halo3 met 1 vip, Alleen nu mnoet de vip gewoon 60 seconden ofzo weten te overleven en dan krijgt het team 1 punt en gaat de vip weer naar het andere team. Ik ga weer ff verder!
Techland has announced via a press event that three bits of DLC are coming for Call of Juarez: Bound in Blood. No date or price point on it yet, but the first two sets will contain multiplayer maps and the third, is to be broader and designed for the single-player mode. It will be made available for PC, PS3 and Xbox 360
Ik hoop echt dat de post over de hele wereld opschiet. Ik wil hem spelen. Die multiplayer is volgens mij ook echt baas. Maar toch ga ik eerst de singleplayer doen (echt jammer dat er geen co-op in zit).
Wat zijn de eerste reacties over deze game? is het wat? deel 1 vond ik na het begin ( zwakke tutorial ) een zeer vermakelijke game met een fantastische sfeer.
Ik heb alleen nog maar single player gespeeld maar dat bevalt prima. Het begint wat lauwtjes maar wordt hoe langer hoe leuker. Sfeer zit er erg goed in en het schieten werkt ook prima.
Ik vind het een aardige game! Niet verwacht. Heb alleen nog maar SP gespeeld. Sfeer is erg goed gedaan.
Ik vond 'm geweldig (lees de review ) Idd fantastische sfeer en verhaal en gewoon strakke gameplay, echt geen grote problemen met het spel naar mijn mening.
Jup, die van mij is maandag binnengekomen. Gisteren opgehaald bij postkantoor aangezien ik niet thuis was. Jij nog niks dan?