Je overdijft het nogal Jony. MS heeft enorm veel spellen in ontwikkeling en bovendien zal MS kosten wat het kost door blijven gaan met de Xbox. Wees dus maar niet bang dat je straks met een console zit zonder games ofzo hoor !
Als je je console verkoopt omdat hij het in Japan niet goed doet.... tsja... :{ Ga dan maar lekker GTA doen...
HAHAHAHAHA, jij gaat de verkoop cijfers als argument gebruiken om je xbox te verkopen, jij bent niet eens console waardig, je bent gewoon meeloper... kansloos figuur
hahah, rightttttt. xbox world forum is weer een zeer domme post rijker geworden. Zolang er goeie games uitkomen hoef ik mij helemaal nergens zorgen om te maken.
Japan wordt veels te hoog aangeschreven Japan is de kleinste markt voor een spelcomputer Amerika is de belangrijkste console markt kijk maar naar de annual verkoop cijfers die van amerika is 20 keer zo groot als die van japan zelfs europa is qua verkoop groter als die van japan en over de developers in japan die brengen alleen nog maar vervolgen uit bijna geen originele games meer dus ik denk dat de xbox zeker zonder Japan kan.