Canada opent weer de jacht op zeehonden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gamer18, 25 mrt 2006.

  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Op teletekst had ik gelezen dat Canda sinds vandaag de jacht geopend heeft op zeehonden. Er mogen dit seizoen weer 335.000 zeehonden gedood worden.

    De regering in Canda spreekt het tegen dat de zeehonden populatie hiermee in gevaar gaat komen, wat veel dierenactivisten wel zeggen.

    Ik vind zelf dat het nergens voor nodig is om zoveel van die zeehonden te doden:mad: . Waar is het eigenlijk nog goed voor. Vervelen ze zich daar of zo dat ze dit iedere keer maar weer gaan doen.

    De zeehonden zijn meestal niet ouder dan 20 maanden, maar de meeste zijn nog geen 3 weken oud.

    Ik hoop dat er nog veel international kritiek op gaat komen, want hier moet (vind ik zelf) een verbod op komen.

    Wat vinden jullie hiervan?
    _0/ _0/ _0/ _0/
     
  2. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jagen echt belachelijk, ik bedoel je gaat toch geen dieren doodschieten/knuppelen voor je lol! En dan nog het eeuwige gezeik van dat ze de natuur in stand houden....sure en ze doen het echt niet omdat ze het leuk vinden om onschuldige beesten neer te schieten nee. Nee sorry jagen er moet echt een verbod op komen, en anders laten we het ze zelf even voelen! Maken we daar een sport van, knuppel de jagers neer zo´n 335 000 in een jaar beijvoorbeeld.
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ja, laat de jagers ook maar eens voelen hoe het is om doodgeknuppeld te worden en zo te moeten lijden.

    Maar het probleem is ze trekken zich er niets van aan, en de regering al helemaal niet.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind jagen om redenen anders dan voedselvoorziening belachelijk. Period.

    Hoop dat de mensen die zeehonden neerknuppelen alleen om er geld aan te verdienen zelf neerkenuppeld worden.

    Word hier altijd boos van :mad:
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Neerslaan die lui!
     
  6. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ga binnenkort 5 maanden naar Canada, zal er wat van zeggen dan, haha.

    Waarom ze het doen? Geld. Mensen betalen dik voor de vacht en als je ze neerknuppelt blijft de vacht onbeschadigd.

    Het is wat hard ja, maar hetzelfde geldt voor de walvissenjacht, stierenvechten, kappen van het woud etc.

    Ik ben niet overtuigd van een verbod; andere zaken behoeven meer urgentie.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is natuurlijk onzin.

    En ze knuppelen ze dood omdat ze anders hun vacht stuk maken, dus die beesten worden ook nog een langzame dood toegewenst...
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ook iets zijn voor een nieuwe game misschien ?!? zeehondenjagers neerschieten 10 punten, eerst neerslaan & knuppel afpakken en daarmee doodknuppelen 25 punten, met blote handen & voeten doodslaan/schoppen 50 punten is dat leuk !?! is weer eens wat anders al GTA :9
     
  9. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    De titel opsomtopic wordt wel erg selectief gegeven zeg. Wat mij betreft is dit een opsomtopic, nog een domme ook. Op Ruben III na loopt iedereen maar onbeargumenteerd te roepen dat de jagers doodgeknuppeld moeten worden. ??
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet onbeargumenteerd. En ja ik haat nou eenmaal zulk soort mensen.

    Ruben III hecht blijkbaar meer waarde aan andere dingen. Kan, maar ik niet.
    Oprotten met die jacht.
     
  11. Ik kan het ook niet hebben dat dit gewoon gebeurt. Geld trouwens niet alleen voor zeehondenjacht, maar ook voor alle jacht op dieren. Hoe kan het in je opkomen dat je zo'n dier kwaad doet? Vooral omdat de meeste dieren gewoon helemaal weerloos zijn tegen die jagers, om misselijk van te worden.
     
  12. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te geloven dat de regering van canada dit nog steeds toelaat
     
  13. II Valerio II

    II Valerio II Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    wat boeit mij dat nu als Dolce en gabanne maar een mooi jasje voor me maakt vind ik alles best
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal jou dan eens kapot knuppelen tot je hoofd eraf rolt van ellende! Heb je die filmpjes wel eens gezien? Nee blijkbaar..zou je eens moeten doen.
    check hoeveel 300.000+ zeehonden doodslaan. Ik kan er niet veel tegen doen..behalve paar euro aan het goede doel geven.
     
  15. basovich

    basovich Guest

    als er teveel zeehonden zijn zijn er ook teveel mensen>PUNT!!<
    dus laten ze maar die jachters neerknuppelen zullen ze het zelf ok eens voelen!!!:mad:
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha. Verliezer._0/
     
  17. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ?|:- is dit nou weer voor opmerking:confused:
     
  18. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat je!
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag ook een paar dagen geleden die reclame van het IFAW waarin je ziet dat die zeehonden worden doodgeslagen. Echt schandalig. Een pijnloze dood is niet zo erg, maar de manier waarop dit gebeurt is echt niet normaal. Ze staan gewoon op hun kop in te hakken. Ik word daar erg boos om, maar helaas kan ik er niets tegen doen.
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha, wat een onzin.

    Tuurlijk, zeehonden zijn zielig, maar er zijn een tig andere dieren die soortgelijke behandelingen ondergaan. Om nog maar over mensen te zwijgen.

    En ja, mijn leven bestaat uit meer dingen dan medelijden hebben met zeehonden. Het leed dat je op tv ziet is nog niet de helft van de ellende.

    Denk daar maar over na.
     

Deel Deze Pagina