1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Cannot connect to Xbox Live after IP verification and DNS resolved

Discussie in 'Games' gestart door Mistah Mouse, 5 mei 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je jouw xbox al aan een netwerk hangen (ja is normaal) :)

2. Mistah Mouse

Mistah Mouse Mighty Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    ivm met network settings:
    Als ik bij mij thuis speel is het nogal vanzelfsprekend dat enkele instellingen anders zijn... ander IP adres en andere DNS server hé!

Ik heb afwisselend geprobeerd met IP adres op manual en DNS servers op automatic en omgekeerd. Normaal moet beide werken maar deze geven geen verschil/oplossing voor mijn probleem...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay ... ik heb het vermoeden dat het nog aan de modem kan liggen ... kan je nagaan of jouw vriendin dezelfde modem heeft als jij.. Ik heb gehorod dat sommige connectie problemen hebben, doordat zij een verouderd type modem gebruiken.

4. Mistah Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je hierboven kan lezen heeft mijn vriendin alles hetzelfde als ik qua internetverbinding...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay .. toch moet er iest anders zijn... eens denken ... neem eens de kabel mee + xbox die je gebruikt naar je vriendin en test dan of je xbox nog steeds on-line kan komen...

Verder begin ik voor een raadsel te staan

6. Mistah Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alles wat jullie hier gezegd hebben eens testen...

Ik ga eens testen met een andere UTP kabel en als dat niet lukt ga ik nog eens bij mijn vriendin proberen.

Zou het kunnen dat mijn account op Xbox Live nog actief is waardoor ik niet meer kan aanloggen??

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee daar kijkt hij niet naar .. (dan krijg je de melding account is allready in use)

8. Mistah Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus nogmaal getest bij mijn vriendin en hopla, connected to xbox live in no time! Alles werkte direct en ik heb identiek hetzelfde gedaan als ik bij mij thuis heb geprobeerd...

Nu snap ik het helemaal niet meer hoor. Wat ik kan afleiden uit hetgeen ik allemaal heb geprobeerd is dat de xbox live account alleen werkt op de fysieke plaats waar je je account hebt aangemaakt. Wanneer je bijvoorbeeld je gamertag op een memory disk zet om bij een vriend te gaan spelen werkt dit alleen omdat je vriend daar zijn xbox connectie gemaakt heeft, niet omdat jij de jouwe bijhebt...

Geeft wel problemen als we gaan verhuizen denk ik...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euhm ... dit is een vaag probleem .. misschien moet je toch de helpdesk van microsoft bellen... Ik heb hier namelijk nog nooit problemen mee gehad ...

10. Mistah Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij zelf al je xbox meegenomen naar een ander locatie en dan ook op de live geweest?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat doe ik bijna wekelijks ... heb ik dus al een paar keer gedaan om vrienden te ovetuigen om een xbox te nemen .. geen problemen wat dan ook ...

12. Mistah Mouse

Leuk Bevonden:
    0
    strange... daar gaat m'n theorie

ik ga het de volgende keer dat ik hem mee naar huis neem nog eens proberen... veel meer zit er niet op...

thx for the advise guys ;o)

Deel Deze Pagina