1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Capcom loves Nintendo..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 14 nov 2002.

1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Eg triest ben jij, je zegt dat als die games xb exclusive waren dat ik jullie ook lekker ging maken, nee want ik ben niet zo zielig om op een cube forum de boel te lopen verzieken met xbox games.(nu geef je trouwens meteen toe wat jij hier doet)

ps: ik hou eg nie van die games want zover ik heb gezien zijn alle survivor horror games bout, en re is alleen populair omdat ze de 1e waren in dit genre maar het blijft gewoon hetzelfde

2. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel degelijk allemaal exclusief
    bronnen:

bron1
    bron2

maarja het hoeven niet per direct supervette spellen te zijn...

o god komt blade weer:

"ik hou eg nie van die games want zover ik heb gezien zijn alle survivor horror games bout, en re is alleen populair omdat ze de 1e waren in dit genre maar het blijft gewoon hetzelfde"

::> je houdt niet van die games, omdat alle horrors kut zijn.
    - Nerd, het is 1 horrorgame en 4 andere games. en 80% van de gamers vinden horror cool (silent hill, dino crisis, re)
    ::> re is alleen populair omdat ze de 1e waren in dit genre.
    - Ja nerd, populair is toch goed ? (o nee het is Nintendo) Je bent zo ontiegelijk duidelijk anti-Nintendo.
    ::> nu geef je trouwens meteen toe wat jij hier doet
    - Wat heeft hij toegegeven dan ? niks... misschien zie je dingen die er niet zijn?

Blade je bent overduidelijk een fanboy die niet objectief wil kijken.. Gelukkig ben je de enige :)

3. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik d8 ff nie na en nam aan dat die andere games (waar ik nog nooit gehoort van heb) ook horror waren.
    En wat wil je nou weer zeggen met dat 80% van de gamers horror cool vinden? Dat ik het daarom ook leuk moet vinden:confused:

Ik zeg hiermee dat RE niets speciaals is, ik vind de serie totaal niet orgineel.(behalve het eerste deel, omdat dat de eerste echte horror/survival game was)

Jij ziet in dit geval iets over het hoofd, als je een beetje goed gelezen had dan zie je dat ik daarmee bedoel dat hij hier is om ons lekker temaken met sjitty games.

PS: je bent zelf een nerd:p

PS2: leer een quote maken

Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  4. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    IS weer gezellig hier.
    Deze thread is ook wel een beetje flauw vind ik. Je kan verwachten dat de Xbox-bezitters neit echt zitten te wachten op dit soort info.
    Komt een beetje over als: Wij Gamecube-fans hebben lekker 5 games erbij, lekker puh !

5. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmz. RE was niet de eerste Survival Horror game. Infogrames shockeerde de wereld met de allereerste Survival Horror game in 1992 genaamd "Alone in the Dark" van welke later de stijl werdt overgenomen door RE. De hele RE formule was dus al eerder gedaan.

Zelf vindt ik de RE serie vele malen beter dan de AotD serie maar da's puur persoonlijk..

Hrmz. So what? Ik stoor me er niet aan. Zou jij ook niet moeten doen. En ik vindt het geen shitty games, ze lijken me wel leuk. Vooral RE4 lijkt me erg stoer.

6. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niet gezegd

Weet je niet of ze shit zijn, het 4 totaal nieuwe games, maar oke je denkt het... En hij is je idd aan het lekker maken maar daar moet je toch tegen kunnen. Jij gaat als een mafkees erop reageren.

Nu kan jij spellen en ik quotes maken :) nu moet je alleen nog objectief kunnen kijken en dan ben je geen nerd meer, nu nog wel.

Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  7. Somnium

Somnium Guest

De games zijn gister pas aangekondigd, dus je kon er nog niks over weten! Want het zijn volledig nieuwe franchises! Gelukkig maar, heeft de Cube weer wat exclusieve en originele games erbij! :9

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK vindt re niet echt origineel meer hoor.

9. Somnium

Somnium Guest

Ik had het daar over de andere 4 games :9

10. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jer nouweer of een spel orgineel is als het net 1 dag is aangekondigt?:confused:

11. Somnium

Somnium Guest

Je hebt toch filmpjes en screens gezien..

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sommium die 4 nieuwe blijven niet exclusief
    ..ik heb het van www.spong.com ....en Spong is ALWAYS right...
    ik kan het niet hier posten want je kan nix van die site copy pasten...check it out!

13. Somnium

Somnium Guest

Het is sowieso nog niet zeker, maarja, als Bill Gates weer met geld gaat zwaaien..

14. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat staat er. :p

http://spong.com/x?art=4006

15. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Somnium is nu wel stil...
    misschien kun je de topic title beter veranderen in "Capcom loves Multi-Platvorm"

Het boeid me trouwens nie eg dat die games ook op de box uitkomen, ik heb nog maar net genoeg geld voor de komende maanden:9

16. Somnium

Somnium Guest

Nee, want de games zijn gewoon exclusief, in ieder geval de eerste maanden.

Op Capcom.co.jp staat toch echt:

Want more? :9

17. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    No, because we'll get it half a year later.:9

18. Somnium

Somnium Guest

Waar staat dat? :9

19. Angelfire

Angelfire 360'ed