1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Capcom loves Nintendo..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 14 nov 2002.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    jou bericht niet??? heb je bewijs

2. Somnium

Somnium Guest

3. killik

killik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een triest gedoe hier, vooral die xbox jongens die al die games crap vinden. Je hebt die games nog niet eens gespeeld, is net aangekondigd..als ze voor de xbox waren was je nu wel enthousiast, maar nee omdat het voor de cube is zuigen die games ineens? Hallo, we hebben het hier wel over Capcom. En RE niet origineel meer? Deel 4 is juist origineel, dat wordt naast Zero het enige originele RE deel wat nog niet op andere consoles is uitgebracht.

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
  5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    en dat is hetzelfde gerucht als de GC mensen al maanden lopen te zeggen dat splinter cell op de GC komt.
    Geen officieel bericht gezien wat dat betreft, dus hoezo mogen hun wel en wij niet lopen zeuren dat alles maar 6 maanden exclusief is!!:confused:

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Marvel VS Capcom komt lekker voor de Xbox:p

7. Somnium

Somnium Guest

Geweldig, ga jij maar lekker 2D games spelen op je Xboxje :p

8. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm,.. ben jij blind ??

"For the sound growth of the gaming industry"
    "For gamecube"

"... we would like to take this opportunity to announce 5 new and exciting games for the GameCube"

Dus alle 5 EXCLUSIEF voor GC... wel kut opzich.. nah.. kut? Xbox heeft andere games exclusief..

Edge: ik zou niet zoveel meer vertrouwen hebben in die 'ALWAYS RIGHT' spong.com ;)

9. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er staat 5 games voor de gamecube staat er niet meer dan dat hoor. is zie niet staan: 5 games exclusief voor de gamecube.

10. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    can-o kijk dan ff op die website dan is het je duidelijk dat het gaat om games voor GC.

nog een bron

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  11. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt maar zolang ze niet expliciet zeggen dat het exclusieve spellen zijn bestaat de kans dat ze ooit op andere consoles verschijnen. Voorlopig iig niet, maar zelfs IGN houdt een slag om de arm: 'seemingly exclusive titles'. ik help het je hopen want het zou goed zijn voor de cube, maar net zoals ik hoop dat splintercell binnenkort op de cube te spelen is zullen xboxers met recht kunnen hopen dat deze games op de xbox komen. ik denk dat dat mede zal afhangen van de verkoop van andere capcomgames op de xbox.

12. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke can-o. tot nu toe exclusief.. maar die site is volledig op gamcube gericht.. dus het ziet er (oke, op dit moment) naar uit dat de games echt alleen op de gamecube uitkomen. zelfde verhaal als bij SC waarschijnlijk.

13. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamecubeheaven.tk zeggen ze het volgende:

11/14/02 Day 268 5:05

We have more information on the Capcom and Nintendo deal. Our sources say that using Nintendo's Fund-Q, Capcom started Production 4 Studios all the way back in 1999! Since Fund-Q is involved, all games made by Production 4 Studios will be Nintendo exclusives!

dat verhaal van Fund-Q heb ik eerder gehoord en dat maakt ports naar andere consoles wel onwaarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 18 nov 2002

Deel Deze Pagina