1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CAPCOM vs SNK 2 E.O.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNK FOREVER, 18 dec 2003.

  1. liemcuizine

    liemcuizine New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jullie vragen met welke controller jullie dit spel spelen? Met de controller S ben ik echt ruk, en ik vraag me af of de originele grote veel beter is. Op de dreamcast had ik een arcadestick en daar was ik 4x zo goed in als dat ik nu ben met die controller s. Met die analoge stick kan je toch helemaal geen moves maken? EN die digipad zit veels te onhandig.
     
  2. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd met de grote, elk spel. ik vind die kleine irritant
    in het begin vond ik het moeilijk om moves te maken met een xbox controller maar daar wen je wel aan. of je moet EO-gebruiken
     
  3. iaindevos

    iaindevos Soldier of Fortune

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik al te laat ben, maar ik heb het spel ook en zal jullie toevoegen, kijk zelf maar of je hem accepteert.
    P.S ik ben niet erg goed, hoop dat jullie dit niet al te erg vinden.

    Gamertag: Ichi the killer
     
  4. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk heb ik de game in mn bezit... en het lijkt me best wel leuk deze game (nadat je ontdekt dat je dat @#$@% EO anders in kan stellen :9). Maar ik heb een paar vragen:
    - Kan je dat irritante commentaar uitzetten?
    - Het speelt nog niet echt fijn, heeft iemand een mooie opstelling voor de knoppen?
    - Of ligt het aan de xbox controller?

    Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen :) (en jah ik weet dat het een oud topic is, maar om nou een nieuwe te maken ;))

    /de game begint al een beetje te wennen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  5. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    als het niet in het options menu staat kan je het commentaar niet uitzetten,
    de controls wen je wel aan. :D
     
  6. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    jammer :9

    Maar het went idd al, alleen zijn er niet zo veel stages of wel? (kan je nog unlocken?)
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    hee mensen ligt het aan mij of doet SNK forever niks meer aan deze tread :confused: want hij reageert niet meer |:-
     
  8. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je er maar 2 kan unlocken of zo :{
     
  9. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog hoor ;)

    Oke dan,even wat korte info/hulp:

    ButtonConfiguration:Experimenteer hier mee,als je met de oude grote versie van de controller speelt kan je de low medium en hard kicks en punches netjes onder je A,B,X,Y,wit en zwart zetten,probeer meerdere instellingen totdat je denkt;JA!,dit is het!lol.Speel je met de S-controller(Ik gebruik de S-Controller),stel de punches en kicks die je het meeste gebruikt in je strategie dan in op A,B,X,Y,(doe dit ook bij de oude versie van de controller)en degene die je minder gebruikt op wit en zwart(ook de triggers zijn dan te gebruiken)experimenteer hiermee,of....gebruik een stick! :9

    Unlocken van stages en Karakters:

    Er zijn geen stages vrij te spelen.Er zijn twee karakters vrij te spelen,namelijk Ultimate Rugal en Shin Akuma,speel deze vrij door de Arcade mode uit te spelen,gebruik een SNK groove om Shin Akuma vrij te spelen,en gebruik een Capcom groove om Ultimate/God Rugal vrij te spelen(kan ook andersom zijn,ik edit het eventueel,het is ook al zo lang geleden dat ik dit deed lol).Het makkelijkste om dit te doen is door de EO mode te gebruiken,er zijn namelijk een bepaalde hoeveelheid punten nodig(door het uitvoeren van bijv.supers op je tegenstander)om bij Shin Akuma of Ultimate Rugal te komen,EO is hier natuurlijk uitermate geschikt voor aangezien je dan je tegenstander makkelijk met bijv. een Raging Demon(Akuma)kan raken,en dit levert punten op,vooral als je net begint met spelen is dit de ideale manier om zo deze twee karakters vrij te spelen.

    Ranking Systeem:

    Wanneer je net begint met spelen heb je een bepaalde"grade",je start met een Q en afhankelijk van de hoeveelheid games die je speelt loopt dit het alfabet omgekeerd terug tot B en eventueel A,S,of SS....(dus niet van A,B,C maar net andersom...).

    Uitleg:

    Afhankelijk van je prestatie krijg je na 1000 games een B,A,S of SS grade.

    B:win 0 tot 49% van je games,dit kan iedereen dus krijgen.

    A:win 50 tot 59% van je games en je krijgt een A grade.

    S:win 60 tot 69% van je games en krijg een S grade.

    SS:win 70% of meer van je games en je krijgt een SS grade.

    A,S,en SS knipperen in je ranking....

    Indien je net start en je bent een Q grade en je speelt tegen een andere Q en je wint die match dan ontvang je 3 punten voor je ranking,iedere speler die je verslaat die een HOGERE grade heeft levert meer punten op,versla je een gelijkwaardige"grade"dan levert dit 3 punten op,versla je bivoorbeeld een P grade(diegene heeft meer gespeeld,heeft dus meer online ervaring en dus levert dit meer punten op)ontvang je 6 punten!(dit kan ook iets meer of minder zijn,ik edit eventueel,of ervaar het zelf).Vesla je meteen een SS grade dan ontvang je 41 punten....Hoe hoger de grade die je verslaat hoe meer punten dit oplevert,en hoe sneller je omhoog kruipt in de ranking! :)

    Opmerkingen:

    Het kan gebeuren wanneer je net begint en je verslaat een SS grade(of een andere grade)diegene denkt van,Nee! ik gun hem/haar die punten niet!!en de xbox uitzet of op start drukt en vervolgens exit selecteert...dit zorgt ervoor dat BEIDE spelers een verlies krijgen...dit is dus nadelig voor je rank.Eigenlijk had het zo moeten zijn dat degene die"dropt"of zijn/haar computer uitzet een verlies krijgt en niet beide spelers.....Waarschijnlijk wordt dit in de volgende online Capcom fighter opgelost.Zorg er dus voor dat je een betrouwbare vriendenlijst samenstelt waar je op je eigen niveau kan spelen(en die niet droppen)om zo langzaam beter te worden,en zet er eventueel spelers in die beter zijn om zo te leren wat diegene doet in bepaalde situaties.

    Succes allemaal!

    Als jullie een paar potjes willen spelen voeg me dan toe:confused:NK FOREVER.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze dit oplossen in de volgende capcom fighter want bijna elke keer als ik win (en ik win niet vaak) disconnect de tegenstander ineens. dan heb je ook nog mensen die snel EO kiezen als ze zien dat jij dat niet doet.
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is inderdaad irritant,je kan wel voorkomen dat dezelfde speler nog een keer op je dropt.Selecteer degene die heeft gedropt in de players list en mute zijn/haar voice,wanneer je vervolgens weer wordt uitgedaagd voor een potje kijk dan snel of de voice is gemuted(te zien aan een symbooltje)heeft hij/zij gedropt dan decline je diegene gewoon en wacht je op iemand anders! :)
     
  12. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee :D als het gevecht zonder EO en zo is verlies ik meestal nog omdat iemand me de kans niet geeft terug te vechten en me elke keer al weer aanvalt voor ik de kans krijg wat de doen. (bijvoorbeeld elke keer als ik op sta weer neer slaan)
     

Deel Deze Pagina