Ik hoop dat DOA Cronus Live! enabled word, die haal ik dan toch een stuk liever als dit 2D-Slechte-graphics-spel. Voor zo'n spel als dit ga ik niet mijn zuurverdiende €uro's aan uitgeven.
Ik weet niet zekr of ik hem op de Xbix ga halen..ik heb hem al op mn Dreamcast.. en de DC was de ultimate master of 2D fighting games Dus zoveel beter zal die op de Xbox niet zijn..en ik vindt een 2D fighter nou niet echt LIVE! material.. Zoveel verschil tussen een AI vijand en een Live vijand zal er niet zijn, 2D fighters zijn veel leuker in 2 player mode als de andere persoon gewoon naast je zit...zodat je het na het potje 2D fighten lekker door kan zetten in real life fighting
dit spel is Master ik heb hem allang op de Dreamcast maar omdat de Xbox-versie Xbox-live ondersteund zal ik hem opnieuw moeten aanschaffen want ik moet natuurlijk wel ff online een pak slaag uit gaan delen
Same here..had em ook een tijdje op de DC maar niet lang genoeg om me er volledig in te verdiepen..(alle grooves)..
mijn god!!! Wie koopt nu die game??? Er is hier iemand die beweerd dat Halo niet orgineel is! Wat is die game dan?? Een game van het uitgemolken Streetfighter 2 genre, in de tijd van de 16 bit nog leuk, maar het is een schande dat ze die op de Xbox durven uitbrengen! Bekijk die graphics eens.... tjonge lelijker kan niet meer! Nog geen eurocent waard voor mij!
Xbox Live maakt hier alles goed en er zijn nou eenmaal mensen die van dit soort games houden. Het lijkt mij ook wel wat op zich.
Precies t gaat om de skillz in gameplay..als je graphics hoer ben kan je beter op een 3d fighter wachten met minder combo mogenlijkheden en diepgang.. en btw Halo is kewl..er zijn altijd wat gasten die een game willen afkraken omdat de meerderheid ervan geniet... Capcom vs Snk 2 is voor de 2d fighting fans... Meesten daarvan zullen wel een DC hebben gehad omdat die console de beste v dat genre had..
Ik heb m nog niet..maar koop em deze week als het goed is.. En ben je al wat concurrentie uit NL tegengekomen? of alleen maar US,Jap en anderen? Zijn er trouwens gamers v Xboxworld die het al tegen mekaar hebben opgenomen?
Nice..knap ge-edit allemaal..vooral de stukjes met Street Fighter Alpha Anime Movie...ik zal ook wat filmpje over SF hier posten als ik wat vind..
nou ik ben ook een 2d fan. Maar ik ben bang dat ik langzamerhand toch begin te merken dat spellen zoals DOA3 en Tekken meer diepgang hebben (counteren enz). Het wordt mij toch allemaal iets te simpel, wie de meeste special moves kent wint bijna altijd..... .En trouwens de mannetje van street-fighter hebben naar mijn mening betere special moves dan de snk gasten.
Ben ik niet mee eens... In deze game speel ik eigenlijk meer snk fighters dan als street fighter (sommige characteres + combos vind ik vetter). BTW..Ik heb zelf DOA 3 maar ik heb nu ook zin in een 2d fighter.
Jah maar je hoort sowiezo DOA3 niet met Capcom vs Snk 2 te vergelijken..t'is gewoon te anders.. Als je tekken met DOA 3 gaat vergelijken..dat kan nog..
http://www.streetfighterx.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=14 Gameplay filmpje http://www.streetfighterx.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=6 Goeie match http://www.streetfighterx.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=3 Combos