1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

/care

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WOUW5, 12 feb 2010.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sommigen van jullie zijn misschien ietwat verrast om een topic gemaakt door mij in de gedeelte van het forum te zien, omdat ik met regelmaat mijn ongenoegen uitspreek over 'clanpikkies'. Misschien dat het hypocriet is, maar ik heb mijn eigen clan opgericht. Dit omdat ik de momenten mis, die ik had ten tijde van het eerste deel uit de Call of Duty serie, toen ik in een clan zat waar het nog echt om de gezelligheid draaide. Een clan waarbij sportiviteit en plezier, boven competiviteit stonden, maar waarbij competiviteit wel nog een rol speelde. Aangezien ik zo'n clan tot dusver nog niet heb kunnen vinden, begin ik er zelf maar een.

    Het doel van de clan:

    Het doel dat ik voor ogen heb is om sportieve gamers met elkaar in verbinding te brengen en dan op een beschaafde manier samen games te spelen. Ik verwacht dat er zo nu en dan een georganiseerd potje tegen een andere clan gespeeld kan worden. Dit alles moet plaatsvinden in een gezellige atmosfeer.

    De naam van de clan:

    De term '/care' is een teken van relaxedheid. Wanneer mensen een ruzie uitlokken toon je ermee aan dat het je koud laat. /Care staat voor gezelligheid en ontspanning en als clan hopen we naast die twee dingen te hebben, dat we ook competitief kunnen meegaan.

    De games die /care competitief speelt:

    Op het moment is /care in nog zo'n prille fase dat er nog geen games competitief gespeeld worden. De bedoeling is dat /care een 'multi-gaming' clan wordt. Hierbij zie ik /care Call of Duty: Modern Warfare 2 of een eerder deel uit de serie, Halo 3, Battlefield: Bad Company 2, Guitar Hero en nog meer games spelen. /Care heeft op het moment nog een beperkt aantal leden en zodra we gegroeid zijn zal er maar actief opgetreden worden op het competitieve gebied.

    Wat /care de leden probeert te bieden:

    Ikzelf als admin zal proberen een overzichtelijke website en een geschikt forum te bieden. De website is vooral bedoeld om buitenstaanders in contact te brengen met de clan en ze te informeren, terwijl het forum als communicatiemiddel dient voor de leden van de clan. Op het forum kunnen de leden games en tactieken bespreken en discussiëren over verscheidene onderwerpen.
    Het zal gepoogd worden om een tot drie maal in het jaar een LAN te organiseren voor alle leden, waarbij misschien zelfs enige prijzen te behalen zijn.Daarnaast lijkt het mij erg tof als het nog mogelijk blijkt om enkele malen per jaar een activiteit buiten videogames om te kunnen organiseren. Dit alles zal door de clan gezamelijk georganiseerd worden, maar ikzelf heb hier waarschijnlijk een leidende hand in.

    Hoe en wanneer je lid kan worden:

    /Care stelt relatief weinig eisen. Je moet een goede beheersing hebben van de Nederlandse taal, je moet een Xbox Live Gold abbonnement en een werkende headset hebben en je moet aantonen dat je sportief en gezellig bent. Via onze website kun je een 'try-out' aanvragen. Samen met tenminste twee leden (waarvan tenminste één admin of mod) van /care speel je 'publieke' potjes over een tijdsbestek van een half uur tot een heel uur. Hierna beoordelen de leden jou op je karater en gedrag tijdens deze potjes, waarna de admin of mod het uiteindelijke besluit neemt.
    Wat je in ieder geval niet hoeft te doen voor /care is je gamertag veranderen of op bepaalde tijdstippen online zijn. We verwachten dat je actief blijft, maar er zijn meerdere manier om dat te zijn. Daarnaast is er best begrip voor als je het een tijdje te druk hebt voor /care, bijvoorbeeld vanwege je studie.

    Meer informatie:

    Voor verdere informatie die ik in dit topic misschien vergeten ben te vermelden kun je naar onze site. Ook kun je eventuele vragen hier nog stellen.

    Vergeef mij voor eventuele taalfouten.
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk initiatief

    Had al eens op je site gekeken nadat ik een message had gekregen op XBL. Ziet er allemaal goed en veelbelovend uit, ook de hele benadering van het 'clan zijn' vind ik goed gevonden. Er zijn ongetwijfeld een hoop mensen die zicht daardoor aangesproken zullen voelen.
    veel succes
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Thx, ik hoop dat je gelijk hebt met dat veel mensen zich hierdoor aangesproken voelen :).
    Toen ik die message stuurde, had ik toen niet nog dat ene brakke forum alleen?:+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad alleen dat brakke forum :+ Hoeveel leden heb je al? Ik ben iemand die voor de fun speelt en ook helemaal niets moet hebben van dat clan gedoe (zou me niets verbazen als dit mijn enige vrijwillige post is tot op heden in dit gedeelte). Maar dit concept vind ik ook wel geinig. Alleen speel ik op het moment nog maar weinig en MW2 heb ik niet meer en ook BC2 ga ik niet halen.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk concept Thijs, succes. :)
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toen idd alleen dat brakke forum, maar wou beleeft blijven.
    Net nog maar eens gecheckt.
    Petje af hoor, ik doe het je niet na.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    4 leden pas, maar ik verwacht dat als er eenmaal een beetje vaart in komt, dat die vaart ook wel redelijk hoog is. Op zich is het geen probleem dat je MW2 en BC2 niet speelt, aangezien /care multi-gaming is, maar ik kan nu nog moeilijk voorspellen hoe groot het animo zal zijn voor games die je wel nog speelt. Niet heel actief zijn is eigenlijk ook geen prima, als je maar zo nu en dan je steentje bijdraagt.
    Thx.:thumbs:
    Stiekem is het heel simpel :+.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hypocriet hypocriet !:mad:
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    <---- Aangemeld
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    OK, ik ga de huidige aanmeldingen wel pas na de carnaval afhandelen denk ik.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Voeg mij maar toe als je keertje wilt scrimmen op MW2. Liefst wel decerto rules :)
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Goede opzet. Is het toch het belangrijkste wat een clan nodig heeft. Lol. Succes!
     
  13. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    De post ziet er goed en verzorgd uit en het princiepe spreekt me aan :) goed gedaan.
    alleen speel ik dan geen shooters enzo op de xbox 360, dus ik zal niet kunnen joinen :p

    veel succes ermee ;)
    goede opzet.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Thx.
    Jij bent meer van FIFA toch? Volgens mij speelde Jorrit dat ook (weet het niet zeker), maar mocht er genoeg animo voor zijn, dan sta ik er zeker voor open om ook binnen dat gebied wat te organiseren. Ik wil /care in ieder geval niet beperken tot slecht shooters, ook is dat het meeste dat ik zelf speel.
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, maar ik denk dat het moelijk word om binnen je clan iets voor fifa te gaan maken, aangezien ik voor fifa b.v. een club heb enzo, verder kun je weinig doen op groep gebied zeg maar met fifa, maar als je op een gegeven moment wel games gaat spelen die ik ook heb, laat ik wel wat van mij horen ;)
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, prima ;).

    Edit://

    Zag dat ik deze post gemist had:
    Ja ik laat het je weten, maar we zijn op het moment nog bezig met het opzetten van de clan.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is er dan al lid van deze clan ?

    btw heb je een mooie site :thumbs:
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Helaas zit ik nu al 2 dagen zonder internet. Try-outs en onderhoud die ik deze week wilde doen worden dus uitgesteld totdat dit opgelost is.
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb weer een redelijk stabiele internetverbinding en try-outs zullen (hopelijk) deze week gespeeld worden. Ik hoop dat ze succesvol blijken en ik hoop dat /care dan begint te bloeien.
     

Deel Deze Pagina