[XOne] (Case-mod) Help! Case-Modded Xbox Error

Discussie in 'Games' gestart door Furious Devil, 24 sep 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah we zullen zien ... sykes1 bedoelde iets ilegaals :{ ... en daar gaat deze thread ook op uit ... Jammer :'-(

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon XBconnect nemen, doe ik ook en is net zo fun, alleen jammer dat je niet aan events en contents kan downloaden....

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Terug naar het topic. Hebben andere case-modders dit ook mee gemaakt? Het kan wel degelijk zijn dat Microsoft nu naar bepaalde soldeerpunten scant ... en waarschijnlijk ben jij als case-modders hier nu de dupe van ... Echter kan je alleen nog maar een nieuwe xbox kopen ...

4. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    nou tis dat ik bijna jarig ben ken ik een nieuwe xbox kopen draadje omwisslene heeft niet geholpen dan maar nieuwe xbox

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik als case-modder heb dit niet meegemaakt, en er zit genoeg gesoldeerd.

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    om deze thread on-topic te houden en fardo z'n vraag te beantwoorden: Ik heb een ge-casemodde xbox en absoluut geen chip, geflashte bios of weet ik het; gewoon gespoten case, LED'jes en dat soort ongein. Ik heb ook live en ben er nog nooit vanaf gekicked. Het lijkt me sterk dat de xbox de laspunten controlleert omdat je bijvoorbeeld je verlichting kan aansluiten op punten waar normaal een ventilator zat. Hoe weet de xbox het verschil tussen een ventilator en een zooi LED'jes? Dus dat lijkt me sterk. Wat ik denk is dat de thread starter toch iets in z'n xbox heeft zitten, waardoor microsoft ziet dat de xbox gemod is en dan heb ik het dus niet over een casemod.

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    mwah, als hij echt legaal een xbox heeft, met al die spellen en betaald heeft voor live dan heeft hij er ook recht op....en dat is beter dan connect...

Als MS zegt dat modden van de case illegaal is, en kun je daarmee met deze xbox (en zelfs account???) niet meer online, dan denk ik niet dat je veel hulp van hun moet verwachten. Ze hebben zich daarvoor aardig ingedekt blijkbaar. Misschien bellen, laat ff horen wat ze zeiden..

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hij had het over iets aan zn hardeschijf bevestigd....

het kan ook zijn dat je er om te proberen ofzo een kopietje in hebt gedaan ofzo??

9. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    nee kijk tijdens het casemoden had ik geen zin om me hd kabels te solderen dus heb ik daar een andere kabel ingedaan dan hoefde ik niet te solderen... dus probeerde ik daar die goeie kabel weer in te doen maar dat werkte dus niet kzal binnekort wel nieuwe xbox kope:mad:

10. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn Crystal case gemod (niet met modchip) alleen andere ledjes in gesoldeerd, IDE kabel vervangen, andere stillere fan, stuk uit plastic kuip geknipt waar de HD inligt en nog extra UV CCFL Licht...

En ik speel sinds dat ie uit is er mee op Xbox Live en heb nergens last van.

Die melding krijg je alleen als je originele DVD-rom, hardeschijf vervangt of gebruikt maakt van modchip, TSOP flash of een exploit en dan iets verkeerd heb gedaan.

Of je nu wel of niet je xbox hebt gemod met een modchip of alleen maar je case hebt gemod het feit is zodra je de schroeven los draait van je xbox vervalt je garantie...

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    DVD en HD kan je gewoon vervangen hoor..

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als ie nog *origineel* is en je de originele DVD-rom of HD vervangt door b.v. DVD-rom (pc) of grotere HD... (hardware check)

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik nu nog kan bedenken, is dat hij ooit z'n xbox naar een stel maten heeft gebracht en die even wat 'nuttige' dingen hebben toegevoegd. Er moet gewoon iets gemod zijn behalve zijn case en aan andere kabels zal het ook niet liggen. Ik verwacht toch echt dat er een modchip of iets dergelijks in zit. Van alle casemodders die ik ken (+mijzelf) heeft er nog nooit iemand problemen gehad met live. Dat wil toch ook wel iets zeggen, lijkt mij.

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    DVD kan je gewoon vervangen hoor, voor een andere hd moettie alleen gedingest zijn.

15. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij het zegt...

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    is zo:p

kheb ook mun case gemod, en zit al; een jaar op Live!, nooit ergens problemen mee gehad...alleen met de netwerkverbinding:p

17. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    ja een jaar ik heb net me 2e jaar betaald word iik eraf getrapt en dat is echt zwaar klote

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach met een nieuwe xbox kom je gewoon met je gamertag weer on-line hoor

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox voert trouwens ook geen hd check uit (tenminste als de originele hd erin zit). Als microsoft dat zou doen, zouden er 10x zoveel xboxen niet op live kunnen. Ik heb m'n xbox nogmaals niet gemod, maar er staan een aantal dingen op de harde schijf, die niet op een normale xbox zitten. Dus ik kan jullie verzekeren, de xbox voert geen hd check uit.

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gaat het hier een heel andere kant op dan dat de bedoeling is, het gaat hier nog steeds over het probleem met case-modden, en niet over het wel/niet herkennen van drives of HD's.

Reageer dus alleen als je ook problemen hebt die ontstaan zijn na het case-modden!

Deel Deze Pagina