1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Casema en newsbin

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 25 jul 2004.

1. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon grab-it downloaden en dan news.wanadoo.nl doen in dat programma en dan moet je het laten zoeken zodat je de nieuws groepen krijgt makkelijk zat.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wanadoo is gewoon slecht met nieuwsgroepen. Heb het zelf ook eens geprobeerd maar kreeg ook steeds geen verbinding. Hoor meer klachten over wanadoo en nieuwsgroepen.

3. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb zelf nog geen last ervan gehad ik kan wel effe mijn grab it op een host zetten het doet het gewoon perfect

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    er zit gewoon iets fout bij mij denk ik. Ik krijg maar geen connectie met de server. Alles geprobeerd maar ik blijf connection error krijgen. Ik bel morgen denk ik ff met casema, ik kom er namelijk niet uit zo.

5. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ligt het aan je programma ik zet het wel effe online die ik gebruik misschien werkt het dan

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    edit: Ik heb ook 'casema' nu tussen mijn outlook staan. Dit is nieuwsgroepen (news.Casema.nl), alleen kun je volgens casema met dit programma (outlook) geen bestanden wisselen. Het gekke is dat alles hier verder WEL werkt. (qua tekst dan). Ik zie allemaal lijpe berichten toen ik een nieuwsgroep erbij zette. Maar bij grabit of newsbin krijg ik het maar niet aan de praat!!

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zou tof zijn . _O_

8. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    met de nieuwe grabit werkte het bij mij niet maar ik had nog een oudere en daar werkte het wel mee

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb versie 4.22 an newsbin en die zou in princiepe moeten werken met windows 98..

10. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
  11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik krijg nogsteeds ongeveer dezelfde foutmelding: Error while retrieving gouplist: 480 autentication required.

PW en login zijn ingevuld...

12. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet je niet doen gewoon dat je niet een login naam hoeft te geven indrukken

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het voor elkaar. Wat er nu anders is weet ik niet. Ik had even via een chatbox contact met casema en ik denk dat zij bij de thuisbasis wat knopjes hebben ingeramd ofzo. Toch bedankt. Groet.

14. Het is een beetje offtopic maar niet nodig om een thread te openen:

Hoe krijg ik die banner weg die bij de trial version komt om de 2 minuten(gratis uiteraard:))

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    he ik gebruik GrabIt en heb wanadoo (news.wanadoo.nl) wat allemaal wel werkt, heel mooi enzo, maar news.wanadoo.nl heeft zo weinig dingen, kan ik bijvoorbeeld ook news.chello.nl ofzoiets gebruiken?

16. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ach weinig zal ik het niet noemen als je nou eens in de alt.binaries gaat kijken zie je dat je op zich best wel leuke "backup" dingen kan downloaden. Moet je natuurlijk wel de hele versie hebben gekocht voordat je zoiets download he.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

nee je moet je abo hebben bij de provider (je kan altijd een pay server nemen)

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    damn... en waar is newsbinpro voor?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    newsbinpro is een newsleecher zodat je info van je eigen server kan plukken

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    dus dat is hetzelfde als GrabIt(wat ik nu gebruik)?

Deel Deze Pagina