1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Casemodding hok?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Casperge, 15 jan 2005.

1. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij een grote RPG vind ik zo'n subforum ook wel handig. meestal is er veel te ontdekken en is er makkelijker over te praten in meerdere threads.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Er komt geen subforum, wij de casemodders zijn het wel eens met het beleid van Xbw en we zijn ook voor zoveel mogelijk overzicht, maak je er nog een sub-forum bij dan raak je dit kwijt. Ook zul je door de bomen het bos niet meer zien. De "fanatiekelingen" zullen je altijd zo snel mogelijk helpen met een vraag.

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben zeker voor een speciaal "mods" forum, als alle auto, pc, en xbox mods (nee, geen moderators) en dat zal dan ook echt wel meer worden dan 3 threads.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik denk dat dat een zooitje wordt. Nu heb je een centrale thread van de Xbox-casemod, en een centrale thread van PC-casemod. Ik snap niet waarom een heel sub-forum te moeten aanmaken als er toch al centrale threads zijn waarin genoeg gepost wordt.
    Xbox-casemod gaat binnen nu en een paar dagen naar nummer 3, en zo veel nieuwe thread worden er niet gemaakt over het case-modden.
    Je kan wel van ieder onderwerp een aparte thread aanmaken, maar of dat het overzicht behoudt, denk t niet.

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    kortom, er moet dus tenminste meer animo komen. Dan is het nog niet zeker dat het op de 1 of andere manier groot wordt, maar zoals het er nu uitziet, is er zeker te weinig fanatiekelingen. Dus laat eerst maar eens zien dat we een groeiende casemod scene hier in nederland hebben, dan laat je zien dat je niet alleen in die thread post om te slowchatten en dan laat je ook nog eens zien dat je niks met chips hier wilt plaatsen. Dan zijn we alweer een hele stap verder. Misschien dat het zelfs dan nog bij 1 thread blijft, maar we missen idd zeker de animo (al komen er de laatste tijd wel veel nieuwe gezichten bij).

Dus het blijft bij 1 thread, maar dat is geen reden om niet te gaan casemodden O-)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, er hoeft niet meer animo te komen.
    En ook al komt die animo er wel, het sub-forum komt er niet.

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Change of regime, :+ , geintje uiteraard voor ik een OW aan me broek heb hangen.

Deel Deze Pagina