1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zet is ff wat hoofdletters, punten en komma's in je zinnen man. Dat leest een stuk makkelijker.

Maar als ik het goed begrijp zit je directional pad dus een beetje los nu? Ik (en meerdere mensen op dit forum) heb mijn controller ook al open gehad, en dat was idd een lastig onderdeel. Maar toch hebben we heb gewoon weer in elkaar gezet en hij is goed nog steeds perfect werkend. Je bent de eerste die ik hierover hoor. Dus waarschijnlijk toch je schroefjes in die pad net iets te los (of strak?), of verkeerd in elkaar...geen idee. Goed gekeken hoe hij in elkaar zat toen je hem open maakte?

Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah goed gekeken :confused: maar jah ik zal ff wat verder prutsen dan lukt het mij wel ;) toch bedankt voor de uitleg :)

3. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onder de pads moeten soort rubberachtig iets wat voor het "drukgevoel" (:+ nieuw woord?) zorgt.

4. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah weetk maar het blijft los zitten pff ik zit al zeker 4u aant te prutsen maar het blijft los zitten :confused:

EDIt : Ik heb de fout gevonden , het ligt aan het chrome voorkantje van de controller zelf , ik had het een keertje alles weer op het oude setje (witte) geinstalleert en de D-pad deed het weer perfect dus het licht aan het nieuwe setje (chrome) , moet ik bellen naar de service of iets anders want het is de eerste keer dat ik iets via internet heb gekocht, dus dan hoopk een nieuw te krijgen...

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel zo handig, of je wil graag met een fout voorkantje blijven zitten ;)

6. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al een week verstreken. Nog enig nieuws?

groetjes

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Net deze gekregen:

Hello Mike,

just a quick update , the goods you ordered are in customs in Germany . So till now it says they will be with us on Monday.

Best regards,
    James Potter Edwards

Vertaling: Ze gaan nu dus door bij de douane in Duitsland.
    Lijkt mij wel dus dat ik ze volgende week ontvang, als ze ze maandag of dinsdag doorsturen naar mij. Volgende week is voor mij echt een TURBO drukke week op school, en vrijdag natuurlijk de Wii ( :D ). Ik zal dus kijken hoe snel ik alles kan labelen en bundelen voor Bolstertje, waarna ze naar jullie komen. Ophalers kunnen natuurlijk gelijk langskomen (op afspraak natuurlijk ;))

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  8. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wat hulp van vrienden vragen :9

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail gehad dat het spul vandaag of morgen verzonden wordt, en ik ze vrijdag wel kan verwachten ;)

10. CerandoX.nl

CerandoX.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We willen natuurlijk wel foto's van jullie controllers zien ;)

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee dus misschien volgende week maandag hebben we hem? :eek:

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb Superman besteld om ze bij jullie te brengen O-)

Nee maandag zal niet lukken he. Ik moet de pakketjes nog sorteren en labelen met jullie namen en ze vervolgens weer naar The Bolster sturen. Als ik ze vrijdag heb, gaan ze waarschijnlijk gewoon maandag met de post naar Bolster, want in het weekend is er natuurlijk geen postverkeer.

Ik heb bericht dat het pakket met alle full black controllers onderweg is. Ik heb het trackingnummer (nee mogen jullie niet weten :9 )

De half wit/zwarte controller van xboxmaster 2 is net als de full 360 case iets later en wordt gewoon kostenloos direct naar het adres van diegene gestuurd.

13. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmzz..

ook

iets minder goed nieuws maar maakt niet uit:)
    keep smiling:D

14. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    ehh weekends is wel postverkeer trouwens , maar heeft geen haast hoor ;) bedankt voor alle moeite Mike :)

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees net dat mike ze inmiddels al ontvangen heeft.. :) (sms)
    Als hij weer op zn computertje komt zal hij het zelf wel berichten ( + bevindingen neem ik aan..)

Iig al wel goed nieuws .. :)

16. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou das mooi morgen verzenden is het maandag bij hem :D

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Positief nieuws:
    - Jup, ik heb ze binnen :)
    - Ze zijn echt heeeel mooi.
    - Leds zijn SMD's en goed te verwisselen voor andere kleuren, mits je goed kan solderen.

Misschien minder leuk:
    - Het lijkt erop dat je niet je oude buttons en guide button kan houden
    (EDIT: kan wel! alleen dan geen led kit...)
    - Lijkt erop dat je bijv niet de onderkant van de controller op de bovenkant van de originele kan zetten.

Ik moet morgen heel de dag werken dus, morgen alles labelen en versturen gaat echt niet lukken. Ze gaan gewoon maandag op de post naar Bolster. Mensen voor ophalen kunnen PM'en (of msn'en) voor een afspraak.

Montage tut'je en piccies komt ook van t weekend.

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  18. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hooor niet de oude buttons en guide button en led kit tegelijk :confused: das best klote nu moet ik als ik de leds wil (1 van de redene) moet ik andere buttons gaan bestellen?

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ehh die nieuwe knoppen zitten er bij....

(toch?:+)

Volgens bedoelt hij dat je geen leds kan doen achter je orginele knoppen. Wil je leds, dan moet je die nieuwe knoppen nemen.

Ik weet nog niet of ik dat doe, ligt aan de kwaliteit van die knoppen, zijn die goed, dan neem ik ook leds

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Goed om te horen dat je ze binnen hebt, benieuwd naar de foto's...

Iig bedankt Dynamike :)

Deel Deze Pagina