[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee dan doe ik ook mee voor de zwarte :)

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jahaa...daar vraag je me wat :) De lampje op de foto in de eerste post lijken idd meer wit dan blauw. Maar dat zou ook door de foto kunnen komen. Misschien is die op de foto wel verder gemod naar witte leds, ik weet het niet zeker. Aangezien het licht kitje een Blue Light kit is neem ik aan dat het licht blauw is.

MM: Je staat erbij! Bedankt :thumbs:

-------------

Ik hoor wat rumors over dat er bij de zwarte geen lichtjes zitten, maar dat is niet zo!
    Bij ELKE case wordt een Blue Light Kit geleverd :D

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit eens checken, hoop dat het blauw is, past beter bij wat ik nog meer gepland had :)
    Edit: Heeft er iemand een directe link naar dat ding want mijn Duits is niet echt toppie :)
    Edit:Edit: Al gevonden ;)
    Edit:Edit:Edit: Er staat dat je moet solderen om de led's aan te sluiten, wat voor soort soldeerbout kan ik hier het beste voor gebruiken en hoeveel kans is er dat ik hiermee iets sloop :)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Email met een aantal vragen verzonden...

Ze antwoorden echt heel erg snel en in goed engels dus de service is tot nu toe echt top :)

5. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    bij deze: ik doe soieso mee met de inkoopactie van de controller FULL BLACK , past mooi bij mijn zwarte PGR3-360 :)

Ik heb zojuist 37 mails verstuurd aan andere 360-verslaafden dus ik verwacht nog veel meer mensen die hieraan mee willen doen.

Vraagje: worden de cases besteld en verstuurd naar 1 adres ? Gaat die persoon ze dan vervolgens weer allemaal doorversturen naar de rest ons ?

edit: om de controller in en uit elkaar te schroeven heb je een Torx T6 nodig , die schroevendraaiers zijn verkrijgbaar bij de gamma voor 3,95 euro ...

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze gaan naar dynamike en die verstuurd ze dan door naar de persoon die ervoor betaalt heeft. (Verzendkosten dynamike naar jouw huis komen er dus bij)

7. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    is het misschien een idee om deze thread ook in de bazar van xbox world te zetten ??? Daar kijken veel mensen die misschien ook wel interesse zouden kunnen hebben.... of zou dat niet mogen ???

edit: indien hulp nodig bij de duitse taal , ik spreek en schrijf het vloeiend dus ... en nee ik ben geen duitser natuurlijk , lol

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we misschien ook cases bestellen?

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bolster zegt het goed. Er komt een pallet bij mijn huis aan (:9) en dan ga ik verder verzenden.

Er wordt waarschijnlijk een schroevendraaier bijgeleverd. Die vraag heb ik ook net verzonden.

Ik denk dat promotie in de signatures, mond op mond, en msn op msn reclame wel genoeg is ;)

Van mij mag je alles bestellen wat in deze shop staat. Mijn idee was alleen dat er veel animo zou zijn voor de zwarte controller en daar dus de inkoopactie op te baseren.

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoeveel het kost om een pakket van 2.200 kg te versturen binnen Nederland?

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even achter de tarieven aangaan. Ik weet natuurlijk niet hoe die dingen verpakt zitten, maar ik hoop dat de controller casings in een grote bubbelenvelop passen, dat zou jullie een hoop geld besparen.

12. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    heey,

ik wil waarschijnlijk ook wel zo'n setje hebben.
    Full White Top Black Bottom

met de zwarte onderkant dus..
    maar ik weet het nog niet zeker jullie horen nog wel van me..

groeten Niels

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bolster: Je geeft nu een link naar de chinese website he ;)

Target van 10 casings bereikt door slurpgeit zijn akkoord! :D Juich allemaal voor Slurpgeit!

*gooit confetti over zijn hoofd

Goiz kan jij de titel van de thread veranderen?
    /Mod mogen mr. E's dat ook doen? :+

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat link? :+

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog in de Chameleon Case post...

Maar goed...Iedereen kan dus alles bestellen uit deze shop. Ik denk niet dat het nodig is om producten specifiek nog te promoten. De zwarte controller is de basis van deze actie.

Thank you...;)

Whaha uiteraard! Doe dan ook de eerste zin van de thread in Goiz zijn post please :D

edit: of een andere mod, nu mr. E weer offline is.... ;)

16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit dan de prijs die we krijgen zonder verzendkosten?
    Bij TNT kost het 6,20 om te versturen binnen Nederland als pakket (ook voor 2)
    en als het in een envelop past 1.56 voor 1 en 2.25 voor 2

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is BTW in het duits.....maar laat mij dat nou please uitzoeken....;)

Maar we hoeven waarschijnlijk geen verzendkosten te betalen omdat we een groot aantal bestellen dus we zijn sowieso goedkoper uit als allemaal apart bestellen _O_

Thanks voor de verzendbedragen...dat 6,20 pakket is tot 10 kilo dus dat komt goed.
    Ik hoop dat de controller cases door de birevenbus passen, zodat ze in de bubbelenveloppen gaan, maar dat moet denk ik lukken...

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dynamike, ik zou boven op de uiteindelijke totaal prijs nog wat extra doen. Want jij moet tenslotte nog alle pakketjes gaan verzenden.

Je zou divineo ff moeten mailen om te vragen hoe ze verpakt zitten, dan weet je of het past door de brievenbus

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Breng hem niet op ideen he :+

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Denk je dat hij de verzendkosten zelf betaald? ;)

Trouwens voor die controller heb je idd torx8 nodig maar het zijn speciale schroefjes met een mini pinnetje in het midden, waardoor de schroevendraaier er niet in past.

Dat pinnetje moet je dus eraf zien te krijgen

Deel Deze Pagina