1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Eeeeecht....waar the f*ck zijn ze mee bezig daaro?!? :confused:
    Dit gaat wel erg ver....

Idd gewoon een mail terug sturen, ze zullen waarschijnlijk weer vragen om retour...

2. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf joh voor de order wel snel reageren en goede service en nu deze afhandeling. Ik ga dus mooi niet betalen voor mijn verzendkosten. Hun maken de fout en geven verkeerde/kapotte goederen.

@ 2005simons. IK ga samen met reddragger een paktje maken en het samen opsturen. op mn profiel staat mijn MSN dan kunnen we overleggen ;)

nooit meer die div shit

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik me full black case dan binnenkort ook krijg8) Ik hoop in ieder geval wel dat ze het goede sturen}:]

4. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jah zal ik morgen doen ;)
    Eerst laten ze mij een maand wachten en plots zit er iets in mijn brievenbus en an is het nog wel het verkeerde ook ...
    Heb ik nog nooit meegemaakt

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook maar ff een berichie gestuurd naar divineo want ik zit nu al een maand te wachten!

6. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je nou al gebeld? jij zou toch naar hun bellen?

7. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijdag gebeld en ik kreeg antwoordapparaat, dus moet ik morgen bellen

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook eindelijk gekregen en natuurlijk in elkaar gezet. Zoals ik zie zit de oplaadbare batterij er niet goed in. Maar je moet dus een stukje van dat klik dingetje afschuren zoals ik heb begrepen en dan past hij erin?? Ik weet namelijk niet of ik dat wel of niet moet doen~!!!???

Alvast Bedankt~!

9. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Succes met het in elkaar zetten.

Maar die accu, je moet niks.
    Ik heb het wel gedaan en bij past ie perfect.

Als je het gaat doen gewoon paar ik schuren en dan uitproberen weer schuren en uitproberen.

Niet dat je dadelijk in een keer te veel er af haalt.

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan ik zie nog wel of ik het ga doen maar heb nu een ander probleem:):
    Alles doet het maar alleen de rechter trigger niet en die doet (hoe kan ik dat uitleggen:{ ) een soort 'veer' geluidje in ieder geval een gek geluidje dus ik moet hem zeker weer uit elkaar halen?

Ik heb hem weer uit elkaar gehaald maar kon niets vinden maar me rechter trigger doet het nog steeds niet weet iemand wat dat kan zijn??

Nog een Edit: Ik ben er net achter dat hij het soms doet en soms niet. Bij oblivion deed hij het en bij crackdown net weer niet ik snap er niets van!

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg m'n D-Pad niet meer goed bij het hermonteren. :/ Het lijkt wel alsof het drukrubbertje er niet goed op kan ofzo..

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet zeker dat hij goed zit?

- Hij kan er maar op 1 manier in (gleufjes in de cover, palletjes in de d-pad)
    - De twee delen d-pad zitten goed in elkaar? (goed 'klik' met de klikvingertjes + schroefjes goed?)
    - Aan het rubbertje zit ook een oogje, die moet over een staafje in de cover vallen. Kijk even of die goed zit.
    - Mja, dubbelchecken he :)

---------------

Hoe gaat het met de controllers van Red Dagger en kaasbever? Zijn ze al op de post?

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje: Als ik nou die xbox guide knop eruit haal en met zo'n stenley messie dat allemaal doe kan die ene van die black case er ook nog in of niet??

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik deed er even over om die zin te begrijpen...;) ...af en toe een punt of komma kan geen kwaad.
    Het gaat over de mod van de originele guide button toch? Aangezien ik daar het woord stanleymes laat vallen :) Maarre ja, die zwarte kan er dan nog steeds in natuurlijk. Maar als je eenmaal het ledje eruit hebt gezaagd, kan je niet het ledje meer terugzetten :9

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kwam zelf ook al niet echt uit mijn zin maarja. Maar heb je misschien ook enig idee waarom mijn rechter trigger het niet doet?? (dat ding helemaal rechts boven aan:9 ) Bij oblivion deed hij het wel maar rijden in crackdown deed het ook even en toen stopte hij ermee:mad: ?

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb je de led kit gesoldeerd? Want die zit onder andere aan de pennetjes van de sensor van de rechter trigger. Wellicht dat je daar een slechte soldeerverbinding hebt of iets anders hebt kortgesloten. Check dat even. Check ook gelijk of het armpje en de veer nog allemaal goed zitten als je hem open hebt.

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Hij was een beetje instabiel maar zodra ik alles in elkaar had geklikt en geschroefd zattie. Fucking vet :D Bedankt voor je vette guide.

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik dan morgen ff doen. Dat veertje in die trigger maakt wel zo'n (veer geluid) dus misschien is dat het:+ Bedankt:thumbs:

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, als je tijd hebt maak is een piccie. Altijd leuk :)
    Ik vind mn montage tutje ook wel mooi...zo staat ie ook in mn sig haha O-)

Succes ermee :)

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik doen, ga ik zeker doen. :D Jullie zullen binnenkort nog wel effe iets van m'n controller zien in dit topic. :)

Deel Deze Pagina