1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zat er een setje bij om de controller los te halen en dat er verzendkosten bijgingen komen wisten we al :) maar ik dacht dat jij bedoelde daar bovenop voor zijn "werk". ;)

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nouja zou ook mogen.. Vrijwillige bijdrage zoals bij veel io's :)

p.s. ik denk dat ik niet mee doe, misschien wat ander spul van die site O-)

Maar ben van plan om de 360 wederom zelf te gaan casemodden, dus geen prefab

Btw er staat vorbestellen bij het artikel, dat is zeg maar preorder, maar ik neem aan dat ze ze inmiddels wel in stock hebben..

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Wou ik eerst ook doen maar heb het toch maar niet gedaan omdaat 400 euro toch best wel veel geld is:) ga ik toch maar voor deze cases. Misschien koop ik later nog wel een bodycase voor de 360 en dan begint mijn casemodding-avontuur }:]

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi dat het een beetje begint te lopen. :)

Ik zit te twijfelen om er nog een bij te doen of wat anders.. Mooi man al die rommel 8) :+

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    ja he ;)

Btw als je er 1 koopt kan je natuurlijk ook alleen de bovenkant op een controller doen, en de onder kant op een andere controller.

Tenminste als je dat zwart/wit mooi vind (en als het past) 8)

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook leuk dat het allemaal een beetje loopt :)

Ik heb helaas nog geen antwoord op de vragen die ik vanochtend had gestuurd.

Wat betreft de security torx in de controller, het pinnetje wat daarin zit, die is makkelijk af te breken met een schroevendraaiertje. Zodat je er met een gewone torx in kan. Ik heb zo mijn controller al open gehad om de groene smd-leds te vervangen door witte in de ring of light (piccie). Maar het zou dus fijn zijn als er een security torx schroevendraaier bij zou zitten, wat ik wel verwacht als ik dat stukje tekst lees op de website van de maker ;)

LangeJan: Dat de verzendkosten die ik moet maken voor de personen zelf zijn was hopelijk al duidelijk. Die ga ik niet betalen :) De verzendkosten van het pakket vanuit Duitsland moeten we dus delen, zoals dat ook staat in de startpost, lijkt me ook vanzelfsprekend. Maar zoals het er nu uitziet hoeven we dus geen verzendkosten te betalen vanuit duitsland...als korting :)

7. JeePee

JeePee Guest

Muhahaha, ik heb al vanaf januari ofzo een zwarte controller met donkergroene tinten :cool: Zelf spuiten is da bomb :+

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    I know :)

Was leuk in de 360 casemodthread toen het 360 casemodden opeens weer in de aandacht kwam, omdat je gemakkelijk losse onderdelen van je controller kon spuiten. De grijze delen, triggers en bovenkant en dergelijke.

Is de verf op je controller nog een beetje mooi?

9. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog een vraagje over dat tweede zwarte plaatje:

Daar staat bij:
    (Controller in onderste plaatje bevat nog extra led-mods)

Wat zit er dan allemaal bij zo'n blue light kit? En is dit dan niet wat wij erbij krijgen hoe die er daar uitziet?

Als het een beetje goed zit daarmee dan worden het er 2 van mijn kant voor de Full Black

10. JeePee

JeePee Guest

Het ziet er allemaal nog goed uit, ook het veel gebruikte D-pad is nog amper gesleten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem half augustus niet meer gebruikt heb (toen heb ik een nieuwe gekocht, omdat het D-pad té lam was om op de WCG te gebruiken) maar dat heeft niks met de verf te maken.

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch een ventilator voor binnenin de 360? En helpt dit met prestaties enzo?

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jup voor in je xbox360, dus je moet hem open maken waardoor je je garantie verliest.

Of het echt zinvol is weet ik niet.

@ uriel, verlichte AXBY buttons, verlichte schouder knoppen en guide button geloof ik

btw uit de tutorial:

klopt niet, dat zijn gewone schroefjes terwijl er torx in zit.

13. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan zal het gewoon zoals op die foto worden, (start en back zullen dan ook wel verlicht zijn).

Het wordt er voor mij dan eentje van de Full Black, en misschien later nog eentje maar dat hoor je dan nog wel

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    ja ik denk dat er 1 led zit bij de axby knoppen,1 bij de guide (die dus ook start/back verlicht) en 1 in elke schouder knop ofzo.

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het :) En er zit dus ook nog een mooi klein schakelaartje in de bovenkant verwerkt om de lichtjes eventueel uit te doen.

16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als de cases niet in een envelop passen, heb ik misschien nog een oplossing: Mijn vader werkt in een transportbedrijf en kan met een stempel gratis dingen versturen. Dan zou dynamike dus een zo'n 10 kilo pakket kunnen sturen naar dat kantoor en zou mijn vader vandaar uit de cases afzonderlijk versturen. (Het is nog wel niet zeker, moet even zorgen dat hij het goed vindt :))

17. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook de Full Black bestellen als het kan

MVG Frank

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat erbij! :)

Bolster: Dat zou natuurlijk geweldig zijn! Houd ons op de hoogte...

Ik denk dat ik de actie nog 2 weken open laat. En dan de order maak. Ik zal komende week een excel sheetje gaan maken om al jullie gegevens te gaan ordenen, en betalingen bij te houden. Check dus komende tijd je PM's, want ik kan je wel eens om je gegevens gaan vragen en ik zal jullie mijn gegevens gaan geven voor contact en betaling.

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met je batery pack. Je controller is dan zwart maar je batery pack is dan nog wit.

Moeten die LED's er nou in gesoldeerd worden? Is dit moeilijk of zo gedaan?

20. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er een zwarte batterypak bij, (geen oplaadbare) en ja die led's moet je erop solderen. Echt moeilijk is dit niet maar moet wel voorzichtig zijn :D

Update: Vader zegt dat het kan :thumbs: maar moeten de cases wel in een envelop passen dus dan stuurt Dynamike een pakket wat ik dan opdeel in "aantal bestellingen" enveloppen. Hierdoor worden de verzendkosten dus 6.20/aantal bestellingen. Dit ligt nu al lager dan wanneer het direct via Dynamike wordt verzonden. Dus passen ze in een envelop? Dynamike kan je dit aub nog eens navragen :)

Deel Deze Pagina