1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet hoor, maar die voeding levert gewoon het aantal ampére dat de hd vraagt, tot op een zekere hoogte, dat het maximum van die voeding is. Maar dat is in ieder geval meer dan genoeg voor je ledjes.

En nog even over die VGA aansluiting, ik heb het maken ervan stap voor stap op msn gevolgd, ik weet hoe het zit.

2. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ha ok.thnx slurpgeit, kan ik weer verder_O_ _O_ _O_

3. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Neemt niet weg dat je alsnog weerstanden moet gebruiken om het voltage niet te hoog te laten worden.

4. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met mijn leds op 5,1 volt kom maakt dat toch niets uit?het maximum is 5volt dus dat is het maximale dat hij geeft. of denk ik dat dan verkeerd:confused: k heb namelijk 6 leds die samen 10,2 volt zijn, wanneer ik hier 2keer 3 van maak deze dan paralel zet, dan wordt het voltage 5,1volt, alleen het mA gaat omhoog.of niet?

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Die ledjes pakken gewoon net zoveel mA als dat ze nodig hebben. Nou zal 0.1 volt teveel niet uitmaken, maar doeje meer, ruik je een erg onaangename geur, en kan je ze weggooien.

6. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ha ok dan had ik dus goed ged8.thnx voor deze raad.kan ik weer een beetje verder.nog tips of dingen die ik moet weten.aan moet denken?

7. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben weer bezig geweest:cool: ben nog niet klaar maar ik wil jullie wel even laten zien wat ik te weeg heb gebracht tot nu toe

ey stealthviper, jy houd toch zo van uniek?wat vind je van mijn power button leds?:9

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ga je de rest van de xbox nog doen?

De Letters XBOX op de dvd lade zouden nog wat verbetering kunnen gebruiken, voor de rest ziet het er aardig uit.

9. mista B

Leuk Bevonden:
    0

:9 ja dus:9
    xbox lade word vervangen door een andere dus:9 word rete vet

10. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    vind niemand hem nou vet of word er gwn nie na gekeke:confused: :9
    had toch wel wat meer commentaar verw8.al helemaal van stealthviper over mn powerbuttonleds:9 :p *)

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ziet er aardig uit, kzie alleen geen powerbutton leds? Alleen leds bij de controller poorten, en die zijn wel O.K. Al hou ik niet zo van rood.

Jammer dat je een beetje gekrast hebt bij 't XBOX logo

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    WTF WTF WTF

Tot nu vind ik alleen dat verzending naar Amerika 100+ Euro zijn dus weet niet of dit door kan gaan.

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol :) verkopuhh :p hahahah alleen weet je wel zeker dat het geen oplichter is ?!

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezegd dat ik hem voor 500Euro incl verzending weg doe, en eerst het geld wil hebben. We zullen zien...

edit: Shit, hij vind het nu wel te duur. Door de koers zou het voor hem op 640 dollar uitkomen :9 Ik geef hem geen ongelijk. Maarja ik ga hem niet voor cheap verkopen, er zit te veel geld en tijd (en hardware) in.

15. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    @ lange jan: die 3mm leds naast de knoppen zijn de powerbuttonleds:9 daarom vond ik het ook zo speciaal. heb nog nooit een xbox gezien die dat heeft gedaan met zijn bowerbuttonleds.en dat xbox logo op de dvd-front, DIE WORDT VERVANGEN DOOR EEN ANDER FRONT:9 :p als je had gelezen wat ik heb geschreven onder centurion, dan had je dat geweten mja np:p
    @dynamike: nou vind ik ook. jou prijs is jou prijs. moet je niet verlagen voor iemand anders.is veel te vet dat ding en voor die prijs vind ik hem niet te duur(vind ik dan he:p )dat ding is echt ram vet_O_

16. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi bedacht na dat ik dit allemaal heb gezien ga ik mijn ideen ook uitwerken\o/

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Je zou er toch spijt van krijgen:p Je eerste echte eigen design object verkopen, foei toch ;)

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ik zou je 360 in eenzelfde cube zetten alleen witd, dat zou gaaf zijn een box en een 360 black and white, die kun je zeker voor veel verkopen zon setje

muahha en het zal nu ook sneller gaan omdat je geleerd hebt van de eerste

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha. Echte kunstenaars verdienen toch ook geld met hun kunstobjecten :D

Ik heb geen zin om in herhaling te vallen, ik moet wel telkens wat nieuws doen he ;) Plexi-case, Smooth MDF case....hmmm....aluminium...of toch carbon fiber? (*leert leuke dingen op school :9)

20. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Glasvezel. \o/

Deel Deze Pagina