1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat je gewoon geen zin kan hebben op je stomme dvd frontje erop te plakken 8)

Hier wel alvast een paar piccies, van wat ik heb bereikt vandaag:

Alle aansluitingen zitten erin en doen het. Nu zijn de Coaxial Digital Audio aangesloten en de Composite video naar mijn crappy tv. Moet nog ff een VGA monitortje regelen ;)

Nu ik ook de schakelaartjes heb aangesloten voor de blauwe verlichting, kan ik ook alles uitzetten en mijn witte ejectledjes laten werken. ZIet e wel grappig uit.

En hier nog een mooi plaatje van mijn underglow lijntje...vind ik wel mooi :9

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

waaah mike die xcube is get teringcool!!
    ik ga mijn xbox misschien ook casemodden als ik de diskdrive schoon heb.

BTW weet iemand waar je die schoonmaaksetjes kan halen en voor hoeveel

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Heel mooi gedaan _O_ ik zou zelf denk ik nog een er mooie fangrill voor bij de fan kopen het ziet er nu een beetje open uit. maar toch écht vakwerk!! _O_

4. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is echt mooi zeg! _O_
    1 heel miniem klein puntje van kritiek, de schroefjes waarmee een stekkertje op de achterkant vastzit zijn een beetje...lang niet zo mooi als de rest van de case :+ ik had er wat mooiere schroefjes voor gebruikt. :D

verder issie prachtig! en die fan vind ik zo ook wel gaaf. :9

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je bedoeld voor de VGA-poort.
    Inderdaad, ben ik met je eens :)

Doe er waat aan Mike :cool:

@Snike: Die cube is klein hoor, en het gat is ook klein. Een fangrill zou ook het "clean" effect weghalen.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    daaar heb je wel een punt ja:+

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha! Nou ik zal eens kijken wat ik kan doen :9
    Nja...als ik mijn monitortje heb en die inplug...zie je ze toch niet meer :D

Ik ga er idd geen fangrill opzetten. Ten eerste voor het clean effect idd, maar ook voor de sound, een fangrill veroorzaakt toch altijd wel wat wervelingen die je gaat horen suizen. Nu heeft hij echt een ultra-airflow en is ultra-stil...hij koelt echt heeel goed!

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Verveling 's nachts:

Niet bijzonder, toch een mod.

@mike, w00t, kinkeh :cool:

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nice, slurpgeit! ik moet ook nog maar is een keer leds in de controlerpoorten stoppen.

Gister was het hier weer schrikken geblazen :p, ik heb mijn fan namelijk op HD stroom staan (gewoon die pinnetjes uit molex stekker gehaald en achterin de HD stekker gestopt). die kabeltje gaan zeer makkelijk los en dat was gisteren ook gebeurd. dus ik zat te spelen en opeens begint dat ding verschrikelijk te haperen en uit mijn 5.1 speakers kwamen brommende geluiden dus ik snel mijn xbox uit, stroom eraf en kijken wat er aan de hand is en.... ik brand gewoon mijn vingers aan die heatsink :eek: gelukkig deed de xbox het na 1 uurtje afkoelen weer gewoon (dit keer met fan:+). maar als ik nog lang door was blijven spelen dan was het denk ik echt misgegaan :{ toch raar, want de xbox hoort toch uit te vallen als hij te heet word? :confused:

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Misgegaan?
    Een xbox valt uit als hij 90 graden wordt. (toch?)

StealthViper zou het moeten weten :cool:

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel origineel, nu heb je een heatsink brandwond :cool:

12. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had koorts, maar hij maakt het nu goed. En nee, hij is nog niet wakker geworden, ik laat 'm lekker slapen. :cool:

Mensen, vergeet nooit je fan aan te laten!

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    duh waarom zit hij er anders in?

@ dynamike: hoe heb je dat ding zo mooi rond gekregen? en dan met name het gat voor de Fan.......:cool:

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het gat van de fan is niet rond 8) Vierkant met afgeronde hoeken, zo heb ik ultimate airflow en silence; de lucht van de fan botst nergens tegenaan.

Maar hoe ik het heb gedaan... Ik heb eerst gewoon een beetje de fan opgemeten (80 bij 80 duh) en op het plankje getekend waar ik hem wilde hebben. Ik had ook nog zo'n siliconen dempertje ertussen gehangen. Dus ik kon zo overtrekken hoe het gat moest komen. Vervolgens de zevengatenzaag gepakt en gekeken welke zaag ongeveer overeen kwam met de afronding die nu op het plankje getekend stond.
    Daarna dus opgemeten en afgetekend waar ik precies moest boren met de zevengatenzaag om goed in deze afrondingen uit te komen. Zo maakt je dus: ja raad maar....4 gaten in de afrondingen, en heb je al een beetje vierkant gat met perfecte ronde hoeken. Daarna met de vijl de punten die dan overblijven in het midden van de zijden weggevijld en daarna nog lekker fijn geschuurd zodat het helemaal smooth werd.

De afrondingen aan de bovenzijde heb ik gemaakt met de schuurmachine op school.

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek jou wel weer wanneer jouw harde schijf kuren begint te krijgen en je hebt maar 5 sec. nodig om back-up's van je saves te maken, maar zelfs dat haalt 'ie niet. ;)

Ik heb gewoon al het onnodige toen unplugged en toen kreeg ik de harde schijf even aan de gang en is alles goedgekomen. Alleen moet je daarna niet vergeten alles weer in te pluggen voordat je verder gaat op een lan. :+

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Updates: -Xbox gespoten
    -HDD gepolijst

vanmiddag pics als de boel in elkaar zit. EINDELIJK AF!

17. Hardcore Hacker

Hardcore Hacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal heel mooi maar die ene met dat lampje is kk dom

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ze hebbe bijna allemaal lampjes...

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    als je de Xcube bedoeld, denk ik niet dat ze dat erg op prijs stellen :p

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    waarscheinlijk bedoeld hij mijn controller dongle... maarja... zoals gezegt, meningen geven op die manier betekent nu een waarschuwing en bij de 2e keer een OW.. dus die heeftie in iede geval

citaat over die OW opmerking:
    grtzz

Laatst bewerkt: 5 sep 2005

Deel Deze Pagina