1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mistab


    ziet er leuk uit maar bedenkt wel als je je boxen een beetje hard heb staan de xbox flink kan trillen. vraag me af of dit nou zo goed is :p hoe ga je xbox er tussen bevestigen?? zou gwn beugels eronder doen ofzo in de vorm van een L op de kop zeg maar.

    thanks voor reactie btw
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben van plan om de xbox op een soort van zacht spul te zetten, of miss leer. zit ik nog over te denken.beugel doe ik niet want dan wordt het een geheel en dan gaat het ckr weten te hard trillen voor mijn xbox. ben er dus nog niet over uit dus als iemand een idee heeft, zeg het me en miss kan ik het gebruiken. bedankt alvast_O_:9
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ontwerp van je eigenlijk niet zo heel goed, het is een beetje simpel, maak boxen waar je je xbox in verwerkt in een zacht omhulsel dat het niet trilt ofz. je hebt nu 3 elementen, maak er een geheel van zou ik zeggen. maarja wie ben ik he
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou überhaupt niet voor boxen gaan, als je je Xbox ergens tussen wil hebben.. Maak er een tv op! 8)

    dat je het zelfde idee krijgt als de DVD/TV combinaties :D
     
  5. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet al hoe ik het ga doen. ik laat de xbox "zweven":9 :cool: :D
    maak wel een paar fotos als het af is. wordt een verassing:9 :lol: lol
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    maak er wel ene geheel van en niet 3 losse delen, verwerk alles in elkaar, dat zou ik het mooiste vinden in ieder geval
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een foto gemaakt van de box als de muziek draait en het ledje aan is. het effect wat ik wilde bereiken, heb ik bereikt. op de foto lijkt het net of ie wazig genomen is maar wat je ziet zijn de trillingen van de box. in het echt is het nog vetter maar deze foto geeft wel een goede indruk.
    [​IMG]
     
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel maf uit jah, ga je nogsteeds het zelfde ontwerp maken?
     
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    neej niet echt. dr zijn wat dingen verandert. ik ga dr toch maar niet een component van maken samen met mijn xbox. wat ik wel ga doen is mijn eigen xbox omhulsel maken met een pc voeding en wat ccfl's en die shit. ontwerp moet ik nog even tekenen met paint en dan zet ik die ook wel ff op xbw. wat ik wel nog wil vragen is of iemand weet hoe ik de pc voedign moet aansluiten zonder dat ik alles verbrandt. iemand die me daarbij kan helpen?alvast bedankt:)
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    update: ik heb een box al bijna af. ben nu bezig met het ontwerpen van mn xbox en alles op aan het schrijven zodat ik geen fouten maak met het maken er van. en jongens wat een werk, mja tis het wel waard:9
    zal snel eens even een tekening gaan maken en dan ost ik die wel ff
     
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, hier dan een paar foto's. ik heb eerst een kartonnen voorbeeld gemaakt van hoe de xbox er uit moet komen te zien, om te expirimenteren.
    [​IMG]
    andere foto's krijg ik nu niet ge upload. wanneer dit verholpen is post ik die ook ff
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool. Dat tape gaat denk ik een heel cool effect geven

    :lol:
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Deus.. :9 Dat is een voorbeeld, om te kijken hoe hij het gaat maken..

    Maar ik denk wel dat het vet word :thumbs:
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ hahah meesterlijk
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hier de rest van de foto's
    [​IMG]

    [​IMG]

    en dan nog een foto van de indeling zoals ik die wil gaan maken. is een foto van een tekening

    [​IMG]

    btw, dat middelste karton aan de voor kant, dat valt helemaal naar voren als de dvd drive open gaat, als een soort ophaal brug dus:9 word van plexiglas met rode leds aan de bovenkant ervan
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  16. basovich

    basovich Guest

    als jij hier mee geordent je xbox wil modden vind ik het knap :eek:..doe is iets aan je handschrift man..8) maar je tekenstijl is wel hééél...speciaal:{
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, dat noemen ze een schets. en mijn handschrift, tja das mijn zaak.....

    en wat bedoel je met "geordent je xbox modden"?:confused:
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja, hij vindt het waarschijnlijk nogal 'makkelijk' bedacht.. maarja, t hoeft er niet goed uit te zien, zolang je het in je hoofd hebt..
     
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ie dat makkelijk vindt....... moet ie eens ff goed gaan nadenken want dat is het dus niet echt.........
    dat dvd poortje wat ik ga maken is takke werk hoor. ram moeilijk om daar een goed werkend mechanisme voor te maken
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  20. basovich

    basovich Guest

    vind het niet makkelijk maar de tekening ziet er een beetje als een rommeltje uit..:{
     

Deel Deze Pagina