1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoegroot word die pimp ass kartonnen mod van jou eigenlijk? dat is een beetje moeilijk te zien op de foto
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou k heb het weer verandert. de grote wordt nu 26 cm breed, 30 diep en 24 hoog. dvd klepje blijft, plaats van controller ports ook. k heb weer een schets gemaakt. let wel: SCHETS!!:9 dus niet zeiken dat het er rommelig uit ziet. zal binnenkort een foto maken want ik ga deze week al het hout laten zagen en dan in elkaar zetten dus er komen foto's. de schets van de voorkant:

    [​IMG]

    schets van de inbouw van alle componenten:

    [​IMG]
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat een idee. :D

    Succes verder hoor, ben benieuwd naar het resultaat.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zolang jij de schets maar begrijpt :+ .

    Ziet er haalbaar uit, wat is het kleurenschema waarmee je van plan bent de custom xbox te gaan bekladden?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd...
    Mr B: iets in een echte custom case monteren is iets anders als een vierkantje trekken. Maar daar kom je nog wel achter ;)
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    En als iemand daar verstand van heeft is het dynamike wel, onze meestermodder _O_
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    das gewoon kunsstof met een chrome paintje hoor. Fabriek af, dat wel
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    *krijgt rillingen bij gedachte aan chrome verf.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    [​IMG]

    Slijtage? ;)
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Kwam ik maar zover. Die goedkope baggerverf wou niet eens drogen bij mij. 3 dagen in de zon en nog gaf het af.
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is dan wel kloten ja
     
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben van plan om de case met 1e klas leer te gaan bekleden*) kan ik regelen via me pa dus ja..... kleuren rood en zwart. maaaaaar het wordt wel speciaal want ik ga een logo ontwerpen en dan het rode leer "in" het zwarte leggen, zodat je geen overgang ziet:cool: maar dat komt nog.

    @ dynamike: ja ik weet dat het iets meer is dan een vierkantje trekken maar dan weet ik hoe het er uit gaat zien en welke maten het zijn enzo. en ik kan jullie natuurlijk mijn ontwerp laten zien:9
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuw jongen, doe je best :)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ook :D Kheb ook zat ideeën, maar als ik alleen al denk aan de mogelijk problemen wordt ik al moe :D zeker met dit weer
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @mike
    Ik had ff een vraagje:
    In jou cube heb je in de achterkant de gaten van de poorten van je xbox gezaagt/gefreest. Het lijkt perfect te passen in jou cube
    Ik heb namelijk de grootse moeite om de de poorten van me controllerpoorten/internet/power/scart kabel netjes te zagen


    Op mijn proefcase is het er helemaal verneukt uitkomen te zien. Ik had de gaten gewoon afgetekend maar ze zijn gewoon veel te groot.Dus voor dat ik het op me echte case ga doen... heb jij nog sugessties/ideeen over het zagen van mijn poorten?



    PS:ja ik weet had over msn gekund maar ik ben geschroken van je afbeelding ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kolomboor, if memory serves.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd :) En dan een plankje op de basisplaat doen (lijmklemmen ofzo) en erlang laten glijden om de gaten precies op 1 lin te maken.
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @dynamike: hoe ben jij begonnen met casemodde??

    ik wil nog steeds mijn oude Xdoos modden , maar ik heb nog geen verstand van met al dat electriciteit en gedoe ...

    *lees xbox-scene

    mischien hoort dit beter in vragen en antwoorden maar omdat ik hier toevallig was post ik het hier:D
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo:

    [​IMG]

    Ledjes in de pluggen van de controllers. Toen waren die pluggen nog doorzichtig _O_

    Daarna gelijk in het diepe gesprongen met de custom plexi bignose case. Daarvoor had ik me natuurlijk wel al heel erg in de stof verdiept. Ik wist precies waarvoor elk draadje diende en wat ik moest doen op bepaalde dingen te krijgen. Zo ingewikkeld is het allemaal niet in die xbox, als je maar gewoon tutorials leest en naar voorbeelden kijkt. Ik heb geen vraag op een forum gesteld voor mijn custom O-) Gewoon zelf onderzoek doen, dan vind je op een gegeven moment de full dvd window uit :D

    Daarna een beetje lopen klooien met een originele case...poorten verplaatsen, ccfl, enz. Maar dat boeide me niet zo. Dus toen ben ik de xcube gaan maken. En daarna is het allemaal stil geworden...360 time...

    Ik heb express nog niet mijn 360 gemod, daar wacht ik nog mee totdat de console iets betrouwbaarder wordt, dat ze iets minder snel stuk gaan. En dat is maar goed ook, want mijne is zaterdag overleden, en ik heb hem nog lekker met garantie op gestuurd :)
     

Deel Deze Pagina