[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Neo: hoe heb je dat gedaan? Of kan je die boxen gewoon zo kopen?
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je die gewoon kopen die doorzichtige case
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, waar is het vraag en antwoorden gedeelte voor de xbox1 naartoe?:confused:zie hem niet meer staan....:{
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
  5. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx gast. hij stond niet meer in de lijst he?:confused:

    edit: ga daar maar ff naar toen, dan kunnen jullie me ff helpen:9
     
  6. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al weer nieuwe pics van je mod project?
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    maak ze vanaaf. moest nu even snel een adres uit mn box overschrijven voor een deal. dus je ziet ze asap!:D
     
  8. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    k kan de pics niet uploaden:confused: raar maar waar...:'-(

    dan zal ik maar even in woorden beschrijven hoe ver ik al ben. pics komen er natuurlijk ook aan maar dat kan pas als het me lukt ze dr op te zetten:D

    het front: de gaten voor de leds zijn gemaakt, ze zitten in een horizontale lijn en de leds komen van links naar rechts zo te zitten: 2x rood(branden wanneer de xbox aan is, primaire kleur), 2x wit(voor de foutmeldingen).
    controllerports moeten nog gezaagd worden maar zijn wel al getekend. dvd lade moet nog getekend en gezaagd worden maar dat doe ik pas op de dag dat ik alles overzet in mn nieuwe case, zodat ik de xbox niet uit elkaar hoef te halen en dan weer in elkaar moet zetten. doe het liever zo dat ik hem uit elkaar haal, lade zaag en alles meteen in de case laat. dvd kit gat is ook gezaagd btw.

    zijkanten: ja, niets bijzonders mee gebeurt, alleen aan de linker zijkant zijn de gaten voor de power-knop en de eject-knop gezaagd.

    achterkant: gat voor de koeler is gezaagd en de gaten voor de scart aansluitingen zitten er ook al. ik heb het zo gedaan dat ik het plastic omhulsel van de scart-verdeler heb gemold en in de achterkant heb ingebouwd watn die gaten voor de scart aansluitingen lukten me voor geen meter... ethernet-gat is getekend, niet gezaagd. schakelaar-gaten zijn ook alleen nog maar getekend omdat deze indeling nog kan veranderen als het niet blijkt te kunnen met de voeding of andere hardware... powersuply is ook aan gedacht. zoals ik al had gezegd heb ik de normale aansluiting vaarwel gezegd en ben ik de pc-kabel gaan gebruiken die ik had gevonden hiero...

    onderkant: ja, ik moet de koeler met rode ccfl nog kopen dus dit gat moet nog getekend worden maar dit zal niet lang meer op zich laten wachten. de xbox komt wel op schroeven te staan zodat als de ccfl aan staat, er een mooie rode gloed onder mn case te zien is. maar dit worden wel mooie schroeven hoor, geen standaard dingen, ziet niet mooi uit.:9

    bovenkant: het "dakje" wat ik in gedachten had komt te vervallen maar er is wel iets voor in de plaats gekomen. er komt nl een teken op de bovenkant, ingelegd in leer.

    bekleding: zoals ik al zei komt op de bovenkant ene teken ingelegd in leer, rood leer wel te verstaan. de hele case komt er uit te zien in de combinatie zwart/rood. rode leds, zwart leer en patronen in rood leer. speciaal wordt de linkerknat van mijn case want hier komt een meesterwerk(al zeg ik het zelf) van een teken. namelijk een adelaar, weer ingelegd van vele verschillende stukjes leer. misschien wordt dit wel in meerdere kleuren, maar dit weet ik nog niet. het oog van deze adelaar wordt, hoe raad je het ook, een rood ledje!\o/

    hoop dat ik jullie zo weer een goede update heb gegeven. jammer dat er geen pics bij zijn maar die komen zo snel mogelijk:D
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ze nog steeds niet uploaden... pokke zooi. heb ik weer:mad:|:-
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat lukt er dan niet? :confused:
     
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    de upload site opent mn foto's niet... dus ik kan mn pics niet laten zien hiero...
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die site doet het juist niet bij mij. miss vanaaf wel weer. zit nu op school nl...
     
  15. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet niet echt op met die foto's van jou he :cool:
    Probeer maj.com eens als het niet lukt.
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ...heeft ie wel wat om te fotograferen?... O-)
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    mss heeft ie wel helemaal niks:{
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    jwel en ik heb ze ook hoor:mad: :9 maar ik ben het eigenlijk vergeten te posten toen imageshack het 3 dagen niet deed bij mij... sorry sorry sorry maar ik zal ze vandaag of tmrw posten, beloof ik:)::) vandaag haal ik miss wel of weer net niet omdat ik na school moet werken dus... maar ik zal mn best doen


    @dynamike: hoe moet ik die andere foto's wat ik heb gepost dan hebben gemaakt?:confused::9
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eens weten hoeveel casemods ik heb zien beginnen en niet afgemaakt worden....dit leek er ook eentje te worden, maar goed, soms duurt het gewoon wat langer ;)
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina