1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

1. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik maar kijk he, ik ben van het soort: ik doe het goed, of niet, snappie? en mn case moet echt kicke en degelijk worden dus daar neem ik mijn tijd voor.

maaaaaaar eindelijk heb de picca's dan\o/ \o/ \o/
    eerst back(2keer, heb nl op alle bij de kanten aantekeningen gemaakt:9) en dan het front, ook met aantekeningen. sides nog niet, die liggen nl te drogen want daar ben ik nu druk mee bezig vanwege de voorbereidingen voor de leren bekleding. dan de 2 koelers. de grote is de orginele koeler en de kleine is een 60x60mm 12V koelertje die op de koleblokken komt te liggen. de laatste pic is van mijn fan-rooster dat voor het gat aan de achterkant komt te zitten. op de 5e foto kun je ook de kleuren combinatie zien, zwart+rood leer zichtbaar.

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, oke...

Misschien dat 'case bijna af...' even weghalen :+

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg vervelend dat hosten als thumbnail op imageshack, altijd een pop-up (zit op mijn werk) en nu zelfs 1 die ie deed crashen =(

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    er tijd voor nemen neem je echt letterlijk haha :+
    aan die pica's tezien ben je nog niet echt ver, maar als je hem echt afmaakt dan kan die wel erg worden, post pics als je meer hebt. :cool:

5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geldt zeker niet voor het maken foto's :+ ze zijn ontzettend wazig.. :mad:

Nog een tip: host je plaatjes op maj.com. Je moet wel een account aanmaken, maar daarin kun je al je plaatjes bewaren en weer oproepen zeg maar. je eigen online album. Gratis en zonder pop up en nog redelijk snel ook :)

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie tot nu toe niet meer als een paar plankjes waarvan 2 met gaten erin en alle 4 helemaal volgekrast met een merkstift ofzo

7. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    noemen ze aantekeningen...:{ k moet bv nog een gatenzaag halen van 1,5 cm voor de controllerports dus...

ja daar ga ik geen tijd in steken want ik weet dat daar nooit wat van te recht komt bij mij:9 maar ik zal er de volgende keer voor zorgen dat ze niet zo wazig zijn ok?

verder als de vorige keer:9 maar ik wil er echt zeker van zijn dat ik het goed doe en zo dus daarom ben ik miss langzaam maar wel precies:)

8. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om mn 360 te modden.
    nu wil ik graag een window erin maken maar heb geen flauw idee wat ik moet gebruiken.

Een Dremel Of Decopierzaag...Welke ZaaG?

9. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    dremel maar volgens mij moet je voor dit soort vragen in het 360-gedeelte zijn of niet? (niet dat ik het erg vind mja... regels zijn regels...O-) )

10. is er niks wat je over de 360 kunt doen zonder dat de garantie vervalt dus ik bedoel een soort van complete kap die je eroverheen kunt ''klikken''

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het niet, dan zou ik ook wel gigantisch worden.

Er zijn wel skins, een soort stickers welke precies op maat zijn voor de XBOX 360. Deze zijn ook gewoon weer verwijderbaar en kun je er later weer op plakken.

12. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de adelaar wat op de zijkant van mn case komt, ingelegd in leer. het oogje wordt een ledje.

13. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet het nog wel een beetje op ofzo? laat maar weer eens wat foto's zien :p

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hij neemt er gewoon de tijd voor 8)

15. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik neem er idd de tijd voor... ik heb er de laatste tijd niet zo veel aan kunnen doen maar ik heb de draad weer opgepakt en ben weer begonnen:)

pics komen nog wel, wil eerst nog wat meer vorderingen maken...

zit nu met 1 probleempje: ik wil mn dvdrom zo neerzetten dattie trillings vrij is en mn hdd wil ik ook trillingsvrij ophangen zodat ik geen "ruis" krijg zeg maar... op welke manier kan ik dit het beste doen? ik had de pics van de xcube van dynamike bekeken en ff het eerste deel van het "show je casemodproject" gelezen tot pagina 20 maar hoe precies hij het heeft gedaan, daar kwam ik niet echt wijs uit... heeft iemadn een tip of wil dynamike ff zn methode komen verklappen? bvd..._O_

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    xcube
    DVD: rubber
    HDD: Noiseblocker Swing

bignose (plexi) case:
    DVD: niks
    HDD: Noiseblocker Swing XT (dubbele hdd)

Maar zoek is een beetje man, zijn echt 1000 producten voor te vinden.
    Doe iets origineels.

17. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    thnx. ja ik ben ook niet van plan om letterlijk het zelfde als jij te gaan doen oor. ging alleen even om een idee want ik had dus geen idee hoe ik dit moest gaan oplossen... ga zowiezo iets orgineels doen (hoop ik) maar dan moet ik wel weten welke kant ik op MOET om het goed te doen:9

denk btw dat ik de dvd op rubbertjes ga zetten en bij de hdd, die komt aan de bovenkant te hangen en daar ga ik het zo doen dat ik leer aan de bovenkant plak waardoor de geluiden die vrij komen, opgevangen worden door dat leer:9
    orgineel of niet?O-)

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ook goed voor de warmte 8)

Ik heb ook wel eens mensen gezien die de hdd zwevende maakten. Dit dmv een soort Scoubidou touwtjes. ultra stil en goed voor de airflow

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zozeer dat je bang moet zijn voor de geluiden van een hdd; die zijn bijna onvermijdbaar. Het zijn meer de trillingen van een 7200rpm draaiende schijf :9

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jawel, maar als ie gaat trillen dan veroorzaakt dat toch ook geluid:) Als ie dan in de lucht hangt wordt dat tegen gehouden

Deel Deze Pagina