1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik. Bestrijd de trillingen dan bestrijd je het geluid :)

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me dat systeem van hangen eens laten zien ik speel veel xbox in bed en mijn vriendin klaagt over het ratelen mischien is dit een oplossing :)

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is denk ik alleen toepasbaar in custom cases....dus niet in de gewone case.

4. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    hij heb het over het op hangen van zn xbox neem ik aan? want we hadden het over de ophanging van hdd en dvd IN de xbox namelijk... (ik zal hem wel niet vatten ofsow, kom net uit school nl...:+)

5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wat ik bedoel is de HDD ophangen IN de xbox er zit geen dvd meer in het wordt een slimcase en daar past geen dvd in :)

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ow MonkeyK is ook aan het casemodden? :) Ja, dan moet je ff kijken naar hardware om hardeschijven trillingsvrij op te hangen in pc's. En dan kijken of je iets kan maken om hem zo in je slimcase op te hangen...

7. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al wat leuke dingetjes gevonden op xbox-scene, binnenkort eens beginnen mijn dvd is er al uit gesloopt :)
    Nu eens gaan kijken hoe klein we dat ding kunnen maken zonder dat ie te heet wordt.

8. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    zie je wel dat ik hem niet vatten:lol:

wel leuk man, weer eens een nieuw iemadn die bezig is:D zal binnenkort ff wat pic's poste want ik heb het nu heeeeeeeel druk op het moment... ram veel te veel te doen eigenlijk...

dat krijg je als je zo gewilt bent als ik O-) :lol: nee grapje, heb niet zoveel eigendunk:+

9. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    jaja upload nu maar eens iets

10. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    verrek, helemaal vergeten weet je dat?:eek:

srysrysry, zal ze snel maken...

11. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de ledjes.

Ik wil een LED (blauw) gebruiken als vervanger van de het groene lichte van mijn 360. Zijn dit speciale LED's? of wat.. en waar kan ik ze halen?

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn origineel 2 bi-color leds, maar omdat die niet zo makkelijk te vinden zijn in leuke kleuren, kun het doen met 2x 3mm leds. Als je ook een kleurtje wilt houden voor de error codes, gebruik dan 4x 3mm leds, bijv 2x rood, 2x blauw. Als je denkt, waar heeft ie het over, doe dan nog een beetje onderzoek naar deze mod, tutorials enzo ;)

World-LED...helder, 3mm.

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh, dynamike leest verkeerd! Hij heeft het over zijn Xbox 360! Je hebt hiervoor zogehete SMD leds voor nodig, die HEEL erg klein zijn. Ik weer er verder vrijwel niets over, maar dynamike wel (hij heeft in zijn controller de leds veranderd en dat zijn ook SMD's).

14. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    OK thanks :) heb je oko een tut ergens? :D

Ik kwam op het idee door dit fototje (Whisper Fan wil ik misschien ook een keer halen)

15. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    foto doet t niet...

en dat wat dynamike zegt is alleen voor de xbox1 he! zoals snike888 al zegt, de 360 werkt met smd's...

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oepsie :eek:

Ja, dit is de xbox1 casemodding thread he :9

17. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ja jij bent ook maar een mens(ondanks je xcube...) maruh, weet jij miss wat dr mis is met mijn scart ding? is wel in de vragen/antwoorden thread gestelt en dat is dit niet zie ik nu...

18. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    pcb is gemaakt, alleen de leds zijn nog niet gesoldeerd. draden zijn wel verlengd, knopjes zijn los van elkaar. draden hoeven alleen nogmaar aan elkaar gesoldeerd te worden en het is 1 geheel. dit doe ik wel pas als ik precies weet wat waar komt, zodat t op maat gemaakt wordt...

19. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    mista b lukt het nu met je project?

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat project loopt volgens mij al een jaar ofzo. Ben wel benieuwd of hij er nog mee bezig is.

edit: Even gezocht, eerste post over dat project is begin juli gemaakt. 8)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007

Deel Deze Pagina