1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ gezellig theekransje.. maar ik krijg niet veel pic's te zien.. O-) maar dat WAT ik zie is echt geweldig.. allemaal!!! _O_

    eens kijken wat ik kan showen...

    jullie kennen mijn saaie xbox misschien nog wel van een eerdere threat.. :confused:

    dat "was" deze:
    [​IMG]

    Ja, simpel gespoten.. en van binnen een wat betere GPU cooler erin die minder herrie maakte, en een lichtgevende FAN.

    [​IMG]

    Maar nu heb ik er een neonlicht bij gezet onder de dop.. of hoe heete dat ding? oh ja.. jewel..
    De jewel is altijd al zilver geweest maar dat zilver is maar een dun laagje zodat wanneer er licht in zit dit toch duidelijk te zien is.
    naja, die blacklight neon ccfl gedoe was toch nog een beetje zwakjes.. dus die is naar de achterkant van de FAN verhuist.

    [​IMG]

    als bewijs een lucifer doosje erbij gehouden, het is echt blacklight..

    trouwens die irritante ccfl buisjes zijn normaal wat dikker.. ik schat 2CM dik..?
    doet er niet toe.. ze zijn gewoon te dik! dus ik heb het hele plastic waat het echte lichtje inzit kapot geslagen waardoor ik nu een 2MM staafje overhoud dat uiteraard wel gevoelliger is.

    anyway.. onder de jewel was het een beetje saai en daar heb ik nu een FAN grill onder gestopt.. deze veranderd voordurend van kleur..
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    Als je goed kijkt zie je een beetje een figuur in de grill zitten.. mja.. die komt niet helemaal door de jewel heen maar het is een vrouw..
    [​IMG]

    Tot zover..
    BTW, me Xboxie is nog niet af.. :p ik wil nog 2 rode ccfl aan de voorkant stoppen onder de controller.. daar heb je ven die ventillatie gaatjes.. :)
    maar ik denk dat me voeding het daalijk niet meer helemaal kan trekken.. :{
    naja.. ik kijk nog wel..
    laterszz _0/
    Edit:/ soms zijn de foto's wat groot op de threat.. moet je ff je browser "refreshen" om niet zo'n gigantische pic. in je beeld te krijgen.. druk dan ff op (F5)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik vind het er tot nu toe goed uitzien hoor :)
     
  3. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    mh.. mja.. ik wil m graag iets beter, maar ik denk dat mn voeding er niet veel zin in heeft..
    soms staat me beeld al opeens letterlijk "VAST" of valt de hele xbox "DOWN".. ja.. vasthangen en uitvallen.. best wel kut.. ik heb het nu geloof ik al 2 keer meegamaakt dat die vasthing en 3 keer dat die uitviel.. :{ maja... dat in tijd van 1/2 jaar..
    ach.. als niet tevaak gebeurd heb ik het er voor over.. *)
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat komt meerder door de hitte dan door de voeding...
     
  5. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ oh ja..? ook als die na 5 minuten al uitvalt? :{ dan herstart ik em en kan die het opeens zonder prob's een uur of 3 makkelijk doorgamen.. :confused:
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Waarschijnlijk heb je je fan op de standaard fanconnector aangesloten. De fan die origineel in je xbox zit krijgt 7 volt, maar als je een 80 mm fan in de winkel koopt, is die voor 12 volt bedoeld. Als je dus de 80 mm fan op de 7 volt aansluiting aansluit, loopt deze langzamer dan het hoort. Daardoor zou je een beetje warmteproblemen kunnen krijgen. Je kunt heel makkelijk de fan op 12 volt laten lopen door hem op de voeding van de harde schijf aan te sluiten. De + draad van de fan soldeer je dan op de gele draad van de harde schijf voeding, en de - draad soldeer je aan de zwarte draad die naast de gele draad ligt. Als je je xbox opstart zou de fan nu op 12 volt moeten lopen en dus meer (warme) lucht afvoeren, waardoor je xbox beter gekoeld zou worden.
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat je jewel telkens van kleur veranderd :)
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Pim, nog 1 vergelijking tussen mijn xbox en dit probleem en ik kom naar grubbievorst toe }:] .
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    @PLOP: ook al ben ik niet al te gek op rood, vind ik toch dat je een mooie xbox hebt. vooral dat blacklight is _O_

    /Edit: nu wil ik weten hoe je het voor mekaar krijgt om die letters zilver te houden (of zie ik het alleen verkeerd?) :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je het normaal schuurt/ terpentine gebruikt, blijven de letters gewoon zilver meestal? :confused:

    edit: Aha ik denk dat je de dvd-bezel bedoelt O-)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, de letters op het DVD frontje bedoel ik
     
  13. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien met schilderplakband afplakken
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou het op vaseline.
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Even bijkleuren met een zilvere stift is al voldoende. Desnoods nog een laklaag er overheen en je bent klaar.
     
  16. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej StealthViper, hoe staat t nou met de Millenium Falcon MOD?
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Ach daar zijn ze al eeuwen mee bezig, net zoals de FAQ ;)
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog helemaal geen pics van gezien... :confused:
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, maar t was gewoon ff om polshoogte te nemen :9
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou... mentaal en lichamelijk ben ik er redelijk op voorbereid, dus van mij mag die millenium falcon + xbox wel deze kant op komen. Het probleem is alleen dat Fardo iets leukers was tegen gekomen. Namelijk een Rebel Transport Ship. Nu is dat inmiddels ook weer veranderd en kwam hij laatst een plaatje tegen van een darth vader opberg case die hij wel leuk vond. Dus het is even afwachten wat het nu uiteindelijk gaat worden.
     

Deel Deze Pagina