[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dat snap ik, ben alleen heel nieuwsgierig
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    lemming: wanneer komen de pics?
     
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    oajh goed dat je het zegt me vriendin moet toch even bij de pc, ff kijken of de camera thuis is....
     
  4. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hier mijn USB poort installatie V

    [​IMG]

    en de draadjes aan de onderkant, vrij netjes toch? die 2 groene die horizontaal lopen zijn van mijn vibra ledjes

    [​IMG]

    en schuin de USB connector V

    [​IMG]

    mijn "rode" xbox

    [​IMG]

    de rode 'metallic' jewel geeft met het verkeerde licht erop een heel raar plaatje..
    gloeit hij nou?

    [​IMG]

    zo lijkt het echt minder V

    [​IMG]

    en als laatste mijn controller met USB ingeplugd en een pic van al mijn hardware.....

    [​IMG]

    [​IMG]

    oja je wil ook nog zijn dat mijn vibraleds werken? vooruit ik heb er ook meteen een neergezet met de leds uit ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    wat vinden jullie ervan?

    de rode xbox krijgt een ******* **** en een doorzichtige cd lade, of hij gaat geheel in een doosje van lexan plaat, daar ben ik nog niet uit....... en als ik het in het originele kastje laat dan plamuur ik de controllerpoort cijfertje plat.....
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  5. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    egt te masterlijk gedaan gozer egt subliem!! miss ook s denken aan underglow
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    netjes, kijk wel uit met bepaalde soorten "technologie".
    Maar ziet er erg strak uit, ga je die XBOX nog spuiten?
     
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx cees, ja verlichting in de box is eigenlijk wel de volgende stap he.... maar weet je wat het is ik heb nog geen vaste plek of kleur voor mijn boxen dus met een bepaalde kleur licht of underglow wacht ik nog even, daarom heb ik ook nog geen andere fan ingebouwd...


    als je met technologie bedoelt mijn toekomstige *** **** dan weet ik wat je bedoelt en daar zal ik zeker mee oppassen, mijn oorsprokelijke idee was om 1 xbox te maken die zwart was met een wit kruis en een zwarte jewel en de ander wit met een zwart kruis en een witte jewel maar dit is het voorlopig geworden.....

    misschien kom ik nog een losse console case tegen... en losse jewels.... je weet maar nooit

    weet iemand een winkel in nederland waar je cases en jewels los kunt kopen kunt dus niet van internet bestellen....
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die winkels zijn er naar mijn weten niet...
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Posts verwijderd.

    Zoals gezegd: Kappen.


    Tevens is het nutteloos om zelfs maar te zeggen dat je een chip in gaat bouwen. Doe het dan dus ook gewoon niet.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpele, maar zeeer nette mods! _O_
    Zo zie je dat een rood lampje en een rode jewel ook gelijk een heel ander effect geeft.
    Die memorystick lijkt me alleen wel een beetje lastig zo in het midden, maar goed...keep up the good moddin' !
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik ook! heb je er een tutorial voor?
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    owkey die zal ik even gaan schrijven vanavond.

    ehm waar moet ik die tut eigenlijk posten dan?

    ik zie niet een xbox(case en controller)mod topic of forum staan....
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het een antwoord op een vraag is, denk dat je het beste je tut in de vraag en antwoord thread kan zetten. Als de faq er ooit nog een keer aankomt, dan kan je natuurlijk altijd je tut naar iemand daarvan sturen en zal die ongetwijffeld erin gezet worden.
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    owkey dan sla ik het ook even op mijn pc op.... en dan zet ik het als ik hem vanaaf of morgen af heb daar wel even neer.
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    al klaar? ik wacht met smart :p
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    mn pc is gecrashed, dus ik moet nu eerst even een oude ME pc updaten naar 2000 of downgraden naar 98se....denk dat ik er maandag weer mee verder kan... ik heb in principe de tekst al af maar moet nou de links naar de plaatjes er nog ff bijzetten....en deze ME versie is te instabiel dus dan ben ik steeds alles opnieuw aan het doen, maar het komt er aan hoor...
     
  17. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst in mijn controler stukje die je in xbox stopt lichtjes gezet, ziet er heel vet uit maargoed.(Dit: http://www.xbox-scene.com/articles/controller-glow2.php) Nu wil ik graag lichtjes die zeg maar aan de onderkant van de xbox komen

    [​IMG]
    Niet die bij de jewel maar die helemaal onderaan.. Ik heb geen idee hoe dat moet, is hier iemand die mij een goede tutorial kan geven?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik kom niet vaak in deze thread maar misschien is dit leuk voor jullie casemodders Een PC in een NES gebouwd

    Bouw je PC in je xbox zou ik zeggen :p Ik weet het, jullie verbouwen alleen maar de buitenkant maargoed, wist ff nergens anders waar dit heen kon. :)

    Kweet ook nog niet of het hier goed staat, of gepost is. Anders mijn excusses :9
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ziek 8)
     

Deel Deze Pagina