ja...zo'n draaiende sticker is idd geinig...ff een leuk plaatje uitzoeken en dan erop plakken.
Underglow (@xbox-addict)?? ik ga deze week glowfeet eronder zetten...maar mijn ledjes zijn nog niet binnen, komen iig deze week...de voetjes heb ik klaar
die ccfl was eerst prima voor mijn zwarte case, glowde mijn jewel mooi, maar nu vind ik 't persoonlijk ook wat minder want je ziet precies de ronde (wat niet echt de bedoeling is....denk ik...)
Zo zag t er eerst uit:
Ik zit te denken aan een X-light, zo'n lange sliert (ccfl) rond de grote X. is wel ruig gezicht.
Dynamike, ik vond t niet echt moeilijk. Plexiplaatje uitsnijden (vooral níét zagen, dan breekt t
), ik heb ipv stickermethode een heel dun stukje plastic gebruikt, leek mij wat steviger en dan hoef je ook geen papiertje te gebruiken, en dit werkt ook prima, dus waarom niet
. Alleen het plaatsen van de 4 schroeven ging wat minder, de originele schroeven zijn te kort en langere schroeven tilden mijn dvd tray omhoog, dus ff gaatjes geboord in de dvd tray zodat de schroeven erdoor konden en t werkte prima...uitlijnen was niet eens nodig...het was meteen prima *)
Gerard
Laatst bewerkt: 28 jun 2005