1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    WHAHAHA, WTF type jij nou! Uj juhj big! :+

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    WTF, begin dyslecties (schrijf het vast verkeerd) te worden. 8)
    Blindelings typen en op post klikken gaat dus op de late avond niet altijd even goed. Voor ik het weet zit ik met een vinger steeds op de letter ernaast te tikken. |:-
    'Ik kijk nog' moet het zijn. O-)

3. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal je een stukje plexiglas bij de bouwmarkt en maak je hem even af. Dat vond ik niet eens zoveel werk, het maken van zo´n DVD window

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... Er zijn genoeg dvd windows waar wel een hele hoop tijd in gaan zitten O-)

5. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij bijvoorbeeld...
    ik ben er toch wel een tijdje mee bezig geweest... (Philips drive)

maar het ziet er nu zo uit:

Met dank aan: dynamike en Bun (xbox-info forum)\

Gradje

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    mooi! Dvd-window is vooral heel speciaal, hebben niet veel mensen. Er kan nog wel wat aan gebeuren denk ik. Denk aan underglow, etc.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Super gradje16! _O_ Sticker-methode I see. Vond je de full dvd window moeilijk?
    Je kan eventueel nog een coole (ronde) sticker op de bovenkant van de spinner plakken. Zie je een rondspinnend plaatje *)

8. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Moie CC die je daar rond je jewel hebt geplaatst :)

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    explain please... Ik zie niet echt iets bijzonders aan de ccfl...

10. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja...zo'n draaiende sticker is idd geinig...ff een leuk plaatje uitzoeken en dan erop plakken.
    Underglow (@xbox-addict)?? ik ga deze week glowfeet eronder zetten...maar mijn ledjes zijn nog niet binnen, komen iig deze week...de voetjes heb ik klaar ;)

die ccfl was eerst prima voor mijn zwarte case, glowde mijn jewel mooi, maar nu vind ik 't persoonlijk ook wat minder want je ziet precies de ronde (wat niet echt de bedoeling is....denk ik...)
    Zo zag t er eerst uit:
    Ik zit te denken aan een X-light, zo'n lange sliert (ccfl) rond de grote X. is wel ruig gezicht.

Dynamike, ik vond t niet echt moeilijk. Plexiplaatje uitsnijden (vooral níét zagen, dan breekt t ;) ), ik heb ipv stickermethode een heel dun stukje plastic gebruikt, leek mij wat steviger en dan hoef je ook geen papiertje te gebruiken, en dit werkt ook prima, dus waarom niet :). Alleen het plaatsen van de 4 schroeven ging wat minder, de originele schroeven zijn te kort en langere schroeven tilden mijn dvd tray omhoog, dus ff gaatjes geboord in de dvd tray zodat de schroeven erdoor konden en t werkte prima...uitlijnen was niet eens nodig...het was meteen prima *)

Gerard

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mijn tutorial gebruikt? Just curious... :9

12. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb die tut gebruikt voor de philips dvd mod (die Engelse)...
    echt een fijne tut, alleen wat je wel had kunnen vermelden waren de maten. Is puur een verbeterpuntje, verder is hij prima (zoals je ziet ;) )
    Ik ben zelf niet te lui om dit op te meten, maar het is handig als dat al voor je gedaan wordt :)
    Ook de diktes van de plexiplaten (ik heb er maar 1 gebruikt) was handig geweest, maar goed.. ik ga je tut niet afkraken...hij was prima en heb er veel aan gehad, want ik zat echt vast met mijn dvd mod Zie hier .

Bedankt dynamike! (ook al wist je niet dat ik t van jou had ;) )

Gerard

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo! Ik kan dit soort kritieken juist wel waarderen, voor eventuele verbeteringen. Thanks!

14. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja..das waar..dan weet je zoiets voor de volgende x.

Ik ga mijn oude (zwarte) case denk ik een kleurtje geven, alleen weet ik nog niet welke. Ik zit er aan te denken om de grote X en de voorkant (behalve bij power-eject knop) zilver te spuiten en de rest (zijkanten) zwart te laten. Bij deze case ga ik ook nog ledjes inbouwen bij de controller-poorten. En dan is mijn saaie zwarte case ook verleden tijd.
    Wel jammer, 1 xbox --> 2 cases...elke x de kappen verwisselen (en draadjes) alsk de andere case wil, maar ja...je moet er iets voor over hebben :)

Gerard

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Had ik ook (khad ook zo'n 3rd party plastic doorzichtig geval) maar die heb ik alweer weggeflikkerd omdat het kut kwaliteit is.

Bij het verwijderen van mijn front panel is er een stuk uit de zijkant gebroken... En bij aankomst was de powerknop al kapot.

En ik vind 100% doorzichtigheid eigenlijk vrij lelijk :D

16. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn smaak natuurlijk...maar ik heb iig nog geen problemen gehad met het verwijderen van t frontpanel, en ik heb t er toch al regelmatig afgehaald ;)

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een lamp maken van je ongebruikte case ;)

(Alleen de iets langere casemod leden zullen weten wat ik bedoel :9)

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Leg 't dan wel effe strak, goed rechte lijnen dus, anders is het IMO 100% pure bagger. ;)

19. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit uitleggen of is dat een te lang verhaal?

20. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, vertel..ik ben ook wel benieuwd.. :9

nog iets...ik las het stuk over de hdd mod, dat je daar de kap afhaalt en er een stuk plexiglas op legt...zoals bij de dvd drive-mod. Maar welke schroevendraaier gebruiken jullie om de HD open te schroeven? Het kan er aan liggen dat ik een x aantal jaar oude HD heb (450 mb :9 ) maar dat is torx, en de kleinste torx die ik heb is 10, en die paste niet :confused:
    iemand tips?

Gerard

PS: Die HD is om op te oefenen, die heb ik niet in een pc of Xbox zitten hoor..wil alleen ff de mod goed voorbereiden voordat ik me HD naar de *** help ;)

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina