Leuk, dat jullie allemaal zo meedenken
Ik moet er niet aan denken, een vrolijke kleur te spuiten...bleh...
Ook geen metallic ofzo, want ik heb hem niet voor niks helemaal ultra glad lopen schuren
Ik ben het niet met je eens Ruud, dat zwart een saaie kleur is. Zwart heeft vind ik juist class, terwijl grijs ik grijs meer suf en verouderd vind. Zwart vind ook wel passen bij een clean object, net als een stealth bomber.
Wat betreft de hoeveelheid verf die ernaast komt, dat is juist goed. Je moet eigenlijk voordat je over het object gaat al beginnen met spuiten, dan bewegen over het object en dan pas weer stoppen met spuiten als je van het object af bent. Zo krijg je overal een even dikke laag, en heb je geen last van spetters die je soms hebt bij het indrukkken van het knopje.
falcon....heel de bovenkant wordt blauw licht en de onderste lijn wordt blauw licht, verder zullen de bovenste ventilatiegaten (en maybe ook de onderste) blauw oplichten door het licht van de cc's binnenin. Ook nog de Eject-light (die bij mij nu Power-light is) is mooi blauw verlicht.
Het staat dus al vast dat ie mat zwart wordt he, ik heb al gekozen
Neej het is niet xbox 1, want mijn kleur is smoooth mat zwart. De xbox 1 is eigenlijk heel donker groen wat mat lijkt omdat het relief heeft, kijk maar naar de fins bijvoorbeeld, dat is zonder relief en de X met relief, verder is het dezelfde kleur materiaal.
Laatst bewerkt: 13 jul 2005