[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

Koffie mok Guest

Waarom die USB poort?? Doet die het ook??

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Laat hem wit joh! Dat lijkt mij 3x mooier en is ook in de 360 style!

3. Koffie mok

Koffie mok Guest

Doe hem Metallic violet, is heel mooi!!

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu spuitplamuur, deze is licht grijs...
    Ik ben het met je eens dat wit ook heel mooi zal staan. Maar:
    - Wit is veel moeilijker te spuiten, je ziet alle deukjes en vuiltjes 10x beter.
    - Mijn andere custom case is al wit
    - Deze is specifiek voor op mijn kamer naast mijn versterker, welke zwart is met blauw licht.
    - De zwarte xbox360 render is ook mooier dat de witte :9

Wat betreft de USB poorten, je zou nu eventueel van die xbox geheugensticks (als Action Replay of Mega X Key :confused: ) direct in de xbox kunnen steken, zonder verloopstukje. Verder kan ik er niet op in gaan, en jullie dus ook niet aub. Je kan me eventueel PM'en. Het staat natuurlijk ook gewoon leuk ;)

Enne...de ejectbutton? *)

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, geen paars!!!!!!!! Peent hem wit of zwart.

Ik heb nog wel witte dupli-color verf voor je :p

6. Ruud

Ruud Guest

Zwart is zonde man, ik zou 'm licht metallic grijs doen ofzo, met 'n kleeeiiin beetje groen of oranje erin. Ik zou het zonde vinden om zo'n bijzonder project met zo'n saaie kleur af te maken.

Ik sta er trouwens ook altijd van te kijken hoe veel verf er NIET op je voorwerp komt bij 't spuiten. En nee, dat ligt niet alleen aan m'n skills ;)

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Je kan hem ook gaan verchromen

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar dat is reteduur.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En lelijk.

10. Ruud

Ruud Guest

Confirmed! Chroom moet op auto's en zelfs dan niet te veel ;)

Maar grijs geeft het altijd wat wat classsss vind ik, en doet het met véé; andere kleuren altijd goed.

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik vindt zwart met (lichte) blauwe accenten erg mooi en ik het een goed keuze.Persoonlijk zou ik voor nog wat blauwe dingen zorgen op de cube, mar ja iederen zijn eigen smaak :)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Deze dus :+

_O_

Mierenneuk modus Action replay is het zelfde als een gewone xbox memory stick ;) past er dus ook zonder verloop stukkie in /Mierenneuk modus

Wat jij bedoelt is dat je nu pc memory sticks erin kan doen _O_. Dus 256mb stickies (voor meer game saves!!!) ipv die kut 64blok dingetjes ofzo

Ook zeer strak gemaakt ;)

Zwart met blauw licht is idd mooi. Maar nu ik die zwarte 360 render bekijk lijkt mij groen licht ook wel mooi bij dat metallic zwart/ piano lak zwart. Of wordt ie mat?

//Edit, hmmm dat is dus zoals de xbox 1 :p lol, Back to basic

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, dat jullie allemaal zo meedenken :D

Ik moet er niet aan denken, een vrolijke kleur te spuiten...bleh...
    Ook geen metallic ofzo, want ik heb hem niet voor niks helemaal ultra glad lopen schuren :9

Ik ben het niet met je eens Ruud, dat zwart een saaie kleur is. Zwart heeft vind ik juist class, terwijl grijs ik grijs meer suf en verouderd vind. Zwart vind ook wel passen bij een clean object, net als een stealth bomber.
    Wat betreft de hoeveelheid verf die ernaast komt, dat is juist goed. Je moet eigenlijk voordat je over het object gaat al beginnen met spuiten, dan bewegen over het object en dan pas weer stoppen met spuiten als je van het object af bent. Zo krijg je overal een even dikke laag, en heb je geen last van spetters die je soms hebt bij het indrukkken van het knopje.

falcon....heel de bovenkant wordt blauw licht en de onderste lijn wordt blauw licht, verder zullen de bovenste ventilatiegaten (en maybe ook de onderste) blauw oplichten door het licht van de cc's binnenin. Ook nog de Eject-light (die bij mij nu Power-light is) is mooi blauw verlicht.

Het staat dus al vast dat ie mat zwart wordt he, ik heb al gekozen :9
    Neej het is niet xbox 1, want mijn kleur is smoooth mat zwart. De xbox 1 is eigenlijk heel donker groen wat mat lijkt omdat het relief heeft, kijk maar naar de fins bijvoorbeeld, dat is zonder relief en de X met relief, verder is het dezelfde kleur materiaal.

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Toch vind ik het jammer dat je hem mat-zwart spuit!

Maarre, jongus, wij gaan toch niet voor hem de kleur bepalen. Let the man do his thing! O-)

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die kleur op die zwarte xbox360 pic anders niet lelijk hoor. Dat is ongeveer wat ik wil bereiken qua matte glans en gladheid.

Maar ik zal hem begin volgende week wel spuiten, en dan mogen jullie weer je oordeel geven ;)

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Metallic goud dan? Je moet een kleur hebben die op valt zoals: Neongroen of geel!!

17. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch ook voor mat zwart kiezen iig net zoiets als de normale xbox.. dat op de normale xbox is toch ook nie lelijk??

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Inderdaad.

Zo ff een usb verleng stukkie in de controller dongle gesoldeerd, nu doet ie het ook op de pc. :)

De Drivers voor de liefhebber

//edit en met gta :) alleen ik kop knopjes te kort :+

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het iig wel mooi zwart, zeker met het blauwe licht erbij gaat dat echt mooi worden! De 360 vind ik ook mooier in het zwart.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    dus...zullen we weer xboxen gaan showen... O-)

Ik geef de beurt aan XBOX ADDICT :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina