[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hier is dan een kleine update van mijn NES. Ik heb dankzij mijn full-time vakantiewerk enorm weinig tijd om te casemodden, dus daarom is er nog niet zoveel veranderd. Maar de cartridge window is wel weer een stukje dichter bij voltooiing.

2. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

ik wil binnenkort weer eens mijn controllers onder handen nemen en in augustus ofzo mijn xbox, maar daar ben ik nog wat ideetjes voor aan het opdoen in deze thread :)

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit weer eens op mijn favoriete Mod plek: school :9

Ik heb even overlegd met het hoofd van de PMB (Practicum Model Bouw) over de ventilatiegaatje kwestie. Ik was namelijk bang dat ik niet met de verfspuit in de ventilatiegaatjes kon komen. Hij vertelde me dat het wel degelijk mogelijk was door de verfspuit een beetje te tunen. Er zitten namelijk een aantal draaiknoppen op de spuit zonder toelichting. Hij heeft me uitgelegd hoe ik de vorm van de verfstraal convergerend en diveregerend kon maken zodat ik ook precies kon spuiten en goed in de gaatjes kan richten. Ook gewoon veel lucht laten blazen met weinig verf dan kun je precies en langzaam in moeilijke hoekjes komen.

Ik heb nog een laagje spuitplamuur gegeven, om de deukjes van het vervoeren van de vorige keer weg te spuiten, hij staat nu te drogen. Ik heb hem dit keer in een dons zachte handdoek mee naar school genomen :D Zometeen schuren, en dan komt het moment: de verf.
    Nog wel ff kijken of ze mijn kleurtje hebben staan ;)

Hij zal wel op school moeten overnachten omdat de verf een dag moet drogen...snik...

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dyna ik wil niet vervelend zijn maar ik zat net even je fotos te bekijken en vroeg me waar zit je ecject knop? ik kan me vergissen maar ik zie alleen de start knop.

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    De knop die je ziet is de ejectknop. Zijn "aan" knop zit op zijn controller.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :eek: :eek:

Jongens, wat doen jullie nou raar? Ik heb een '360-style' ejectknop (naast de drive) en de ronde met het cirkeltje is de power. Volgensmij is dat al een tijdje bekend hoor O-)

Maar hij is nu dus black _O_ Oooh wat is hij zwart. Ik heb hem helemaal gespraypaint, dus ook de ventilatiegaatjes, en het ziet er strak uit *)
    Hij staat nu de drogen op school en morgen ga ik hem weer ophalen, dan zou hij wel droog moeten zijn in de droogruimte (waar het lekker warm is :) ). Ik had nog twee pics gemaakt van de zwarte met me foon, maar daar is niets op te zien. Dus ff tot morgen wachten op de pics van de zwarte xcube...

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  7. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn mijn creatie's:

De wat zoniger xbox ziet er hier niet echt smakelijk uit maar ik zal nog wel wat fotos schieten, want hij ziet er echt heel mooi uit!

Hier mijn andere xbox Chrome met fararie (<<hoe schrijf je het ook alweer O-) ) rood. Ergg goed gelukt

Ps zijn mijn eerste paint jobs!

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje leeg he :p

9. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
  10. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    mmm, die ferrari is zeker wel mooi gespoten, die andere is nu nog niet echt te zien, enige wat ik anders had gedaan is dit: (ik neem wel aan dat je de dvd speler rood hebt gespoten?)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als je dat zilver spoot zie je een zilveren lijn erover wat de x onderbreekt, niet mijn smaak. Vind hem zo mooier. :)

12. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dvd speler is mee gespoten. Nee zo vind ik het inderdaat net zoals 2k ook mooier en ik ben erg tevreden over. De eerste xbox(sunbox) :) vind ik een stuk mooier, niet echt een kleur maar verschilende effecten, die zijn hier niet echt goed te zien. Ik zal nog wat fotos maken mocht iemand daar wat intresse in hebben.

Plastic primer
    (kleurtje)
    Nog is een beschermde vanisch laag(je kan nu krabben wat je wilt maar niks komt los :)

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die bovenste ook wel wat hebben :D
    Maar wat is dat blauwe aan de linker kant?...leek mij mooier als dat ook geel was. Beetje symmetrischer.
    Heb je die met de kwast geschilderd?

14. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    heel mooi licht blauw ik maak straks nog wat photos geschildert met acryl verf jah deels en ook bespoten. HET IS ECHT EEN HELE GLADE SMOOTH OPERVLAK!(dat is zo leuk :) ) wat ziet die ergh echt lelijk uit hij komt niet echt tot zijn recht zo :{ fotos dus :) :D

15. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    mmm, das wel rlxd van die primer :)

- enne ik heb even vraagje voor de modder hier, ik wil mijn xbox overnieuw gaan spuiten, kan ik deze laag er dan het beste vanaf schuren en dan overspuiten? (het wordt wss wel andere kleur als ie nu is)

- hoe spuiten jullie die controller ports zo mooi? want ik had er gewoon keukenrol in gedaan maar is niet zo mooi als bij jullie...

/edit
    ik denk dat ik het al zie bij die controllerports, jullie halen echt die hele voorkap eraf, die had ik er gewoon aan laten zitten en de rest afplakken, hoe haal ik hem zo netjes los? :eek:

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Eerst even goed schuren, en dan kun je er zo overheen spuiten. :)

Ennuh, Keukenrol? :eek:
    What the hell moet je daarmee?

17. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn boxie niet zo ver uit elkaar gehaald als jullie dat doen, heb alleen bovenkap eraf gehaald en de rest van de onderkant gewoon afgeplakt...

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, neej!!! Haal in gods naam je front panel eraf man als je hem gaat spuiten!

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    "Hoi, hoe gaat mijn xbox kapot?"
    - "door te spuiten als je kappen er nog op zitten"

Maar even serieus, het is niet slim om je kappen erop te laten. Het is een kwestie van minuten voor je hem helemaal uit elkaar hebt, en dan is er geen kans meer dat je iets kapot maakt met spuiten.

20. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    @...magic man...: Welke van de 2 xbox'en was nou verneukt door x-painter? de 1e of de 2e?

@blapje: Voor jou heb ik een heel mooi spreekwoord:
    Bezint eer dat ge begint.
    Dat betekend zoveel als: Denk eerst na wat de eventuele gevolgen zijn, voordat je actie onderneemt.
    Want waarom doe je niet eerst wat extra moeite om de hele xbox uit elkaar te halen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina