Ik kan met twee platen MDF van 1 cm dik, makkelijk een afronding maken van 2 cm. De afronding aan de bovenkant wordt 1,5 cm, omdat de bovenplaat 3mm dik is. Deze afrondingen worden erop gezet met een machine van school, waarmee ik in één keer over de hele rand de afronding zet, zodat hij perfect gelijkmatig is.
In mijn v1.0 zitten nog behoorlijk lange draden aan de controllerpoorten (+-12 cm ofzo). Eén setje controllerpoorten haalt het, de ander moet verlengd worden. Niet zo heel erg, ik heb er al wat ervaring mee (gele dvdkabeltje in plexi, powerkabel van xcube).
Hij wordt dus zwart, met blauwe lichten. Dan hoef ik ook niet me fan van kleur te veranderen
.
Wat je nu niet ziet is dat er aan de zijkant al wat ventilatiegleuven zitten naast de hdd, verder is het gat door die middenbalk ook wel genoeg om de lucht naar de 80mm fan te trekken.
De kabels steken gewoon in de achterkant, dat zie je wel in de plaatjes toch?
Oeh...je maakt me aan het twijfelen
Kan je er misschien een pic van maken hoe het eruit ziet? Bij mij is dat ook belangrijk omdat ik zo'n mooi MoBo window heb...
Ik ga denk ik eerst eens luisteren hoe veel geluid de xcube met deze 40mm Papst maakt (zou niet zoveel moeten zijn maarja) en hoeveel geluid zonder, dan zal ik er (als het er cool uitziet
) ook wel mischien een aanschaffen.
Gave box emile, qua kleuren lijkt hij op die van !SIC!
edit: ojah...truckje om van xb-t te linken: rechterklik ingedrukt houden, dan komt de popup, dan twee keer spatie, dan verdwijnt de popup, dan laat je je rechterklik los en kun je gewoon naar eigenschappen en de url kopieren
Ooit eens van iemand in de casemodthread geleerd....
Laatst bewerkt: 21 mei 2005