1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dan lijkt het erop dat je het te hard hebt aangedrukt. Helemaal in de verf dus.

Tja, oplossingen zijn beschreven, succes iig. :)

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader zegt dat het misschien iets fraaier er uit gaat zien dankzij autowas, dat a ik dus vanmiddag proberen. als dat niet werkt laat ik het voorlopig denk ik maar zo, want mijn verfbussen zijn ook leeg. maar nu zit hij eerst weer in elkaar. dus 2 foto's met underglow en round ccfl!
    hij kan nu dicht omdat ik zo'n inverter uit het kastje heb gehaald en dat ligt nu ergens onder mijn dvd drive (ik heb de onderkant van het printplaatje met 3 lagen isolatietape beplakt) en dat scheelt een hoop ruimte!

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Eject-LEDje ga je nog doen, neem ik aan?

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet ik eerst 2 blauwe ledjes hebben :p

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het ziet er zo goed uit hoor :)

Netjes gedaan.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

met een scotch brite goed erover heen gaan is goed genoeg voor de primer hoor :)

doe ik met alle oppervlakken die al eens zijn gespoten.......primer hecht perfect, dan meteen (in mijn geval me muis :p) de uv verf erover en klaar

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  7. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er vet uit Snike888, hoe heb je die underglow gemaakt. Leds of ccfl?

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar op de achtergrond; 2 ccfl buisjes. Anders was het in het midden ook wel verlicht geweest (onder de eject knop).

9. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet toch? ;)
    Doosje op de achtergrond niet gezien, detail was me ontschoten :+

Gisteren om mijn verf geweest, weerstanden nog ff uitrekenen en dan kan ik ook mijn leds en weerstanden gaan bestellen (ik ga underglow maken zoals in de tutorial in de 'verborgen link' ;) ). Hoop binnen 2 weken klaar te zijn, foto's post ik hier uiteraard :)

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die tutorial ook wel eens toegepast en dat liet behoorlijk wat te wensen over. Je kunt beter voor ccfl buisjes gaan. Mocht je toch ledjes willen (incl. onder de eject knop ;) ), dan kan je nog de tutorial van slurpgeit proberen (jeweetwel, die tutorial waar slurpgeit in 1 keer iets van 13 ledjes tegelijk om het leven bracht). Mocht je een link vinden naar die tut, post het dan aub hier. Binnenkort ga ik 'm ook proberen en mocht ik 'm eerder vinden, dan zal ik die wel hier posten.

11. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thnx voor het waarschuwen, ik zal dus voor meer leds gaan, even kijken of ik slurpgeit kan contacteren, ik laat 't je weten.

12. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: _O_

Deze casemod owned dus echt ff SV, respect e.d. :p maarrum. Maakt het voor de werking nog uit dat je dat stalen plaatje weg haalt? Of maak je hier ook gewoon een gat in? Mn pa zegt namelijk dat het kapje als bescherming is voor magnetische straling. Hij zei dat deze straling de werking wel eens negatief zou kunnen beinvloeden maar dit zei hij met zoveel overtuigen dat het naar mijn idee geen *O-)* uitmaakt. Dus aub bevestiging daarvan, alsvast bedankt.

Verder zou je me ook heeeeel veel plezier doen als je een korte tutorial voor me zou willen schrijven. (En naar me pmen/mailen uiteraard :p) Want we hebben er hier volgens mij best goede tools voor liggen, dus als ik nog eens een extra kap voor weinig op de kop kan tikken ga ik het denk ook maar eens doen. (Begint alvast te denken over wat voor iets dan, want Mario is natuurlijk de obvious keuze maar die heb jij al. Final Fantasy ofzo? Het voorkantje is daar best geschikt voor volgens mij.) Zo ja, dan uhm... zijn we voor altijd vriendjes!!! (een leuk verjaardagscadeau aangezien ik zaterdag jarig was :p O-) )

LMK, Rego

Edit: Hmmm... ik bedenk me net dat dit beter in de vragen afdeling kan. Dus bij deze luid deze post:

Stealthviper, respect voor je lauwe casemod. Zou je alsjeblieft willen PMen over een paar vraagjes die ik had. O-)

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  13. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft em gevonden: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=323116&st=0
    met dank aan wijlen slurpgeit

14. Koffie mok

Koffie mok Guest

Effe weten: heb je er gewone verf (uitblik) er over heen gekwakt :{

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch zweren dat bij die tutorial ook ledjes onder de eject knop zaten. Guess I was wrong. Jammer, maar ik ga 'm toch zeker doen *)

@Rego: Ik zal je post beantwoorden in de vragen en antwoorden topic.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lijkt me niet dat ie het zo heeft gespoten :+ 8)

17. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals beloofd (in vragen casemod-topic) het resultaat van mijn mod.

Ik heb een powerbutton op de controller gemonteerd...
    Het is een drukschakelaar met daarin een blauwe led. Ik ben nog wel van plan mijn controller te spuiten, dus let aub niet op de nog ouderwetse zwarte kleur O-)

Gerard

18. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    vet hoor! maar ik zou het persoonlijk niet snel doen omdat ik dan bang ben de uitknop per ongeluk in te duwen als ik aant gamen ben, of heb je daaar geen last van?

19. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou...hij zit op een plek waar je (wanneer je aan het gamen bent en de controller vast houdt zoals het hoort...) de knop niet in kunt drukken. En daarbij komt kijken dat ik een knop heb die nogal stroef gaat. Hij is simpel in te drukken, maar je zult m niet snel per ongeluk indrukken...

Ook een voordeel van deze schakelaar is dat het geen moment schakelaar is.

Wanneer ik heb indruk gaat de xbox aan (duh ;) ) en dan moet ik hem nogmaals indrukken (zodat de schakelaar weer naar boven staat). Als ik hem daarna nogmaals indruk gaat de xbox pas uit. Dus als je bang bent dat je hem per ongeluk indrukt, laat je hem gewoon gesloten (ingedrukt) staan...dan kun je hem wel een keer per ongeluk indrukken... (wat me al sterk lijkt dat dat gebeurd....)

Gerard

PS: Toch nog best een lang verhaal op zo'n simpele vraag :+

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Hoe kom je eigenlijks op het idee om de powerbutton op de controller temonteren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina