1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat zou je aan dynamike moeten vragen. Maar die zit op het moment in Egypte.
    Hij was hier de eerste die het heeft gedaan :)

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  3. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het toch nog iets anders doen als in die tutorial, ik had namelijk al leds en weerstanden besteld voor mijn eigen idee voor underglow, als het goed uit pakt zal ik wel kijken of ik een tut oid kan maken.
    Vandaag mijn xbox geschuurd en in de grondverf gezet, maar geen foto's gemaakt, zo bijzonder of mooi is dat ook niet he. Morgen beginnen met het 'echte werk'

4. cdiddynl

cdiddynl Guest

Ziet er dope uit m8, wat je allemaal wel niet kan doen met je xbox

5. prutz0r

prutz0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oeh!! ik wil ook zo een! 8) hehe...

ik heb zelf ook xbox gecasemod alleeen nog niej zo ver alleen een nieuwe case erop (doorzichtig oranje) ziet er wel vet uit.

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Post een foto, zou ik zeggen :) .

Wat ben je nog meer van plan om op/aan/in de case te doen?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heel mooi hoe dynamike zijn hoeken heeft afgewerkt, erg goede afwerking :)

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dynamike een tijd geleden moeite had met het vinden van witte ccfl's, heb ik hier een inkoopactie gevonden waar ze zowel rechte als ronde witte ccfl's verkopen. Mocht je dus interesse hebben, dan zou ik zeker even een kijkje gaan nemen (misschien een idee voor dynamike om toch z'n verlichting om te zetten naar wit? O-) )

http://www.inkoopacties.net/ia/2vqlzqtz

9. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    bucht bucht, net me blauw betaald aan leds omdat ccfl's bij alternate zo duur waren, komt ie hier mee :mad:

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    He he. Gopmy heeft nu ook z´n doos gecasemod... Allemaal met de hulp van onze oude goede vriend Snike888. Nog niet zo erg veel gedaan d´r aan. Heb nu underglow aan de voorkant en een heb me jewel doorzichtig gemaakt en er ligt onder gemaakt. Nu wil ik nog underglow aan de zeikant. Maar de achterkant lijkt me wat overbodig omdat ik dat toch nooit kan zien. Misschien morgen foto´s. Ik ga uhm ook nog spuiten. Weet alleen nog niet welke kleur. Ik dacht ii9g aan oranje, net zoals het haar van Snike.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Misschien een LED-fan een idee?

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    daar hadden we nog voor gekeken maar de computerwinkel in de buurt had alleen nog rode Led fans en Blauw met groene. dus hadden we dat maar overgelslagen. maar is het misdschien mogelijk een 10 cm buisje aan ze zijkant te plakken of is dat dan niet mooi?

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Foto´s!!!

14. Koffie mok

Koffie mok Guest

Met wat voor verf met ik een controller S spuiten?

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het merk Dupli-Color aanraden. Heb er zelf goede ervaringen mee en mits goed gelakt zal de verf ook niet los gaan zitten.

16. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik ben bezig met het clearen van me jewel, maar ik krijg er lamme handen van :{

Ik gebruik terpetine... iemand een ander middeltje wat misschien wat sneller gaat? Ik heb eens een keer gelezen dat nagellak remover ook kon, maar dat je dan vlekken kon krijgen...

Gerard

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Ik heb het ook zo gedaan. Maar bij mij (en Snike) lukte het om het weer op te poetsen met 2 dingen. Tandpasta, MP polish (voor kunstof kozijnen) en nog iets vreems uit hun kast wat al erg oud was. Maar bij mij is ie nu weer hartstikke mooi geworden vind ik. En terpetine vind ik niet echt aan te raden. Duurt vollop lang vind ik.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is Snike888. Zie je dat haar... Oranje. En dat word denk ik de kleur van me Xbox.

PS: Hij zit bij mij thuis Red Dead Revolver te spelen.

19. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Tenzij je je maatje casemod moet je hem hier niet neer zetten maar in 'foto's van members' ;)

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0

En natuurlijk moet hij weer de verschrikkelijkste (geflitste) foto's van die avond posten.... je word bedankt:+

ontopic: ik ga mijn xbox opnieuw spuiten iemand kleur adviezen?

Laatst bewerkt: 7 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina