1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje!!!

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ok jongens, doe maar beetje rustig... :)

CCFL buisje aan de zijkant kun je doen en ziet goed uit. Dingen kosten toch geen drol.

3. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar? Snike zei tegen mij dat er dan niet heel erg veel licht zou uitkomen ofzo...

4. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zo ik heb mijn jewel toch gecleared..toch maar ff goed gepoetst met terpetine...

Na een tijdje had ik door het het moest :cool: En toen ging het toch best snel (10 minuten...)

Gerard

5. Kratos

Kratos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gradje16, hoe heb je zo'n aan en uitknop in je controller gebouwd?
    Lijkt me namelijk erg handig.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dan moet je nog een weekje wachten dynamike was er als eerste mee..en die zal het dus ook wel het beste weten....

7. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het mij ook is gelukt weet ik er ook voldoende van :9

(Maar idd Dynamike was de eerste _O_ )

De schakelaar die ik (en dynamike) hebben gebruikt is: 701235 - 8B (conrad.nl)

Voor een duidelijke tutorial zie deze:

Power Knop

Ik weet dat sommige mensen deze erg onduidelijk vinden, maar mocht je iets niet snappen, stel dan concrete vragen en niet alleen dat je het niet begrijpt. En volgens mij moeten deze vragen in het 'vragen-topic...'

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er weer, vakantie was super!
    Vragenbank is weer open :9 (niet in deze thread natuurlijk!)

edit: Er zijn leuke comments in mijn gallery bijgekomen O-)

Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  9. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb vandaag een dvd window gemaakt.

Ik heb een clear case en een zwarte case, nu wil ik de zwarte case gaan spuiten (inmiddels mee begonnen) maar ja, dan heb ik de full dvd window mod voor niets gedaan, dus ik dacht: laat ik eens ff een window in mijn zwarte case maken.. :p

Zo ziet het er nu uit: (en ja, ik ben een keer uit geschoten en t ziet er (nog) niet helemaal perfect uit, maar ben nog niet helemaal klaar...)

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nice.
    Full dvd window op de Philips. Voor mijn smaak de blauwe sticker cirkel net iets te groot uitgesneden, maar toch oke. Ga je ook iets met blauw in je case verwerken, dat je die blauwe sticker hebt gekozen?

Ik heb net de binnenkant van mijn cube wit geschilderd. Misschien nog een laagje als het gedroogd is, want het ziet er nog niet helemaal dekkend uit. Ja...dat heb je met wit ;)

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  11. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die blauwe cirkel had ik al (bij mijn clear case...) en ik heb alleen maar blauwe ledjes/ccfl erin zitten, vandaar dat ik blauw had gekozen...

ik moet nog ff kijken of ik die cirkel niet ook zilver maak, staat dan wel beter bij het uiterlijk van de xbox dalijk...

Ow ja, volgens mij begreep je me verkeerd, die full dvd window mod voor de philips drive heb ik al een tijdje (2 maanden), maar nu mijn zwarte (inmiddels metallic zilvere) case er weer op komt, vond ik het zonde dat ik de dvd niet meer zag draaien :) vandaar nu het gat in de case...

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Melk dekt anders aardig goed }:]

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    haha grappig, ik vind het nu wel genoeg geweest met dat "Grappige Topic" van mij, ik word het dan ook behoorlijk zat dat JIJ nog steeds in threads aanleidingen zoekt om alweer die link te geven. ik zal nu nog net niet op de report knop klikken, maar als ik het nog een keer ziet kan je daar wel op rekenen :{ .

14. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Doed, vraag of 'ie dicht mag, cool down...

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Net de tweede laag wit erop gedaan. Nu is ie mooi wit aan de binnenkant. Hooray! het paintwerk is over! :)

Alleen nog even drama na het verfen: Ik was net zo blij dat ik alles mooi wit had gemaakt zonder een enkel miniscuul druppeltje op het zwart te laten komen. Ben ik klaar, pak ik mijn kwasten en vervolgens het potje verf wat naast mijn box stond, heb je zo'n fucking irritante uitstekende haar uit die kwast die net nog even de zijkant van mijn xbox wist te toucheren. Zo een heel dun wit streepje over mij puur smoothe zwarte zijvlak! Aaaah! Ik zal de woorden die ik riep hier niet posten, maar die kun je zelf ook wel bedenken :9
    Snel die potjes en kwastjes weggezet en de terpentine en keukenrol gepakt. Een klein puntje terpentine op de keuken rol ik kon het gelukkig nog voorzichtig wegpoetsen omdat het nog nat was. Thank god voor de goede kwaliteit zwarte verf van school die gewoon goed tegen terpentine kan _O_

Maar goed...morgen de fan erin zetten en kijken was ik er nog meer alvast in kan zetten. En dan met de soldeerbout in de aanslag om eens wat orde te brengen in die dradenboel. Iemand trouwens ooit krimpkous (of heatshrink) gebruikt? Lijkt mij wel handig om die soldeerverbindinkjes af te dekken, ff kijken bij de Gamma.

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de spinner uit mijn dvd drive gehaald, gewoon een gat door de popnagels geboord. nu naar de winkel voor plexiglas!

17. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ej man, wat een project...Kom jij nog wel aan gamen toe?

18. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes gedaan, ziet er goed uit. Alleen nog iets meer tijd besteden aan het schuren van de randjes. Het kost wel wat meer tijd maar als je het zo laat, zal je er altijd spijt van hebben nadat je het hebt geverfd.

_O_

Wat wil je met je report-actie bereiken, dat je zelfs door mods niet meer serieus wordt genomen? :+

Ik denk dat de meeste hier niet eens meer weten waar die console's ook alweer voor bedoeld waren. O-)

19. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik gebruikt om mijn weerstanden af te dekken, zodat het metaal niks binnenin de xbox raakt, werkt prima...gewoon eroverheen doen (niet te dikke pakken..) en vuurtje eronder houden.
    Mijn pa kwam er ineens mee aanzetten _O_ Ben hem er dan ook erg dankbaar voor..

20. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik ook gebruikt voor al mijn stukken draad die ingekort zijn. Het werkt heel fijn en het is niet moeilijk om toe te passen. Ik zou het zeker doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina