1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels de starters post van die thread veranderd, en ik geef toe dat ik me een beetje aangesteld hebt. zo goed?

    On-topic: Mijn dvd window :) (sticker voor spinner moet nog geplaatst worden waar kan je zo'n vel kopen btw?)\
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    De krassen die je op de window ziet, komt doordat er nu PVC op zit. plexiglas word nog besteld bij bouwplastics.nl
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    zo dat is echt wel een vette window... ben jaloers... ga ik in me volgende project ook doen... :9

    het "xbox in scooter" project is langzaam op gang gekomen... ben net begonnen aan de behuizing
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Snike, tof! Origineel idee!
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan Snike! Ik heb het wel eens een keer eerder gezien (die cirkels als window) maar daar was het minder mooi als bij jou. Je ziet nu toch nog goed dat het een FULL dvd window is ondanks dat het niet helemaal open is, mooi...

    Waar hebben degene die krimpkous hebben gebruikt het gekocht? Kon het zo snel even niet vinden bij de gamma :confused:

    Project zit nu een beetje vast, moet alleen ff die dradenzooi beetje netjes maken, en met al die tape stukjes ziet het er niet zo heel kewl uit.....krimpkousss!
     
  5. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pa had het hier thuis liggen, ik verwacht het ook bij de gamma of bij de praxis ofzo...vraag ff anders aan het personeel daar ;)
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de elektroboer hadden ze ook 1,5 meter stukken bij mij :)
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mooi geworden Snike. Moet er zelf ook nog aan gaan beginnen. Waar heb je trouwens dat plexiglas gehaald.
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    In zijn post kan je lezen dat hij het uiteindelijke plexiglas bij www.bouwplastics.nl gaat halen.
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk dat is nou nou een window die je niet vaak tegen zult komen, cool man *) *) (btw schrijf je snike niet als snake of ben jij een ander soort snike)
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    snike is iets anders, ik dacht dat er vroeger ergens een topic in de green mile was met de titel "Hoe ben je bij je nickname gekomen?" daar staat het precies in:p

    verder bedankt voor de goede reacties!!! *)
     
  11. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Zitten mooie mods tussen, maar sommige zijn echt een té grote lichtbundel.
    Dat leidt toch af bij het gamen?
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, de meesten van ons bouwen er ook een schakelaar tussen, wel zo handig.
     
  13. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    No shit, alsof je hem aan laat staan als je gaat slapen. Wat heb je er dan aan als je hem uitzet als je gamed?
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heb je eraan als je hem aan hebt als je gamed....
    En als de XBOX uit is is de verlichting zowieso uit. Het gaat erom dat je het leuk vindt om je XBOX te personaliseren naar jouw eigen wensen.
     
  15. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Ja dat weet ik ook, maar als verlichting heb ik toch liever een mooie lamp op mn kamer staan dan een verlichtte vierkante lelijke doos. Want geef toe, wat je er ook mee doet. Het blijft een lelijke doos.
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    "Fanboyism.

    Hoewel we de Xbox allemaal een warm hart toedragen is het niet de bedoeling andere consoles de grond in te stampen met niks-zeggende argumenten. Het roepen van "Gamecube SUCK$$" of iets in die trant wordt bestraft, evenals "Xbox ROELLSS"-reactie's."

    voor meer handige tips, zie de FAQ!
     
  17. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Dude. Ga je haren wassen. Wat zou ik hier doen als ik geen Xbox had.
    Omg hoe oud ben je eigenlijk echt?
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    We schatten rond 14 maar we weten het niet zeker...:+
     
  19. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Blijkbaar kan hij goed pijpen, vandaar die groene benoeming onder zijn nickname.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dude. Je kan mod zijn, maar je kan overal een discussie voeren.
    En hier modderen de members, zoals je misschien wel eerder gemerkt had.

    Ja, nu ben ik lastig. Ik wil hier gewoon geen veranderingen zien. het gaat juist goed zonder mods. Hou dat zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina