1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom maken sommige members hier een compleet andere case dan die 'lelijke doos':
    En tijdens het gamen valt de verlichting eigenlijk totaal niet op. Ik game zelf altijd met mijn verlichting aan en heb er totaal geen last van.

    @mr e: Dit is dus echt geen geval van fanboyism. Adidas heeft gewoon een mening over de vormgeving van de xbox. Dat kan nergens zo goed als hier. Laat het dus voor wat het is. We zijn zelf nou aardig getraind in het onderhouden van deze 2 threads en als het te erg wordt, dan zullen we het zeker laten weten.

    Thanks, but no thanks.
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, beginnersfoutjes..
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal niet mee eens, als je een mooie DVD-window maakt en hem een mooie paintjob geeft enzo, kan het hartstikke mooi worden. an anders doe je net zoals dynamike en andere een custom case maken.
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    gast wat kom je trouwes moeilijk doen hier... er moet toch iets zijn wat iemand intreseert, nou en zommige die vinden het strak om hun xbox wat mooiere looks te geven naar hun eigen smaak... dat jij dan een andere lamp neerzet ja... maar om daarvoor dit topic te gaan vol spammen... |:- |:-

    "voelt zich wannabe"
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij nou meer voor zeik LUL. Allemaal lieve kindjes gaan lampjes in hun Xbox bouwen (ik ook, maar is nog niet af). En dan kom jij hier met je KUT opmerkingen. Rot gewoon op van het forum als je hier niks te zoeken hebt.
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Gompy, niet gooien met vleeswaren die je niet hebt en gedraag je een beetje.
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh kinders! Kunnen we weer rustig doen? !SIC! zei dat er een discussie kan worden gevoerd, niet dat er een open flame war zou ontstaan tussen beide partijen. Mocht je niet de juiste argumenten hebben om adidas te overtuigen en dus geen nuttige bijdrage kan leveren aan de discussie, dan kan je maar beter niet jezelf in de discussie mengen, maar gewoon verder gaan met het casemodden van je xbox.

    Schelden heeft totaal geen nut, aangezien je dan alleen maar laat zien dat je geen argumenten hebt.
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik nou weer een beetje overdreven, Adidas geeft gewoon zijn mening en dat vind ik geen reden om iemand he huid vol te schelden. we hebben immers in NL vrijheid van meningsuiting dus...

    Gompy: Ga liever een dvd window maken en post daar pics van
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is NL niet, dit is XBW met zijn eigen regels. Veel mensen vergeten dat. Op straat mag ik het over modchips hebben, hier is dat ten strengste verboden.
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik neem aan dat je hier wel vrijheid van meningsuiting mag hebben?
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja!, ik ga er denk ik zo aan beginnen... ;) *)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En ik geloof dat dit topic er was om casemods te showwen?

    Maak maar een [Bitch hier iemand anders uit DEEL 45] topic aan ofzo. :{
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan een foto maken van mijn tijdelijke xbox?
    hier:
    [​IMG]
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Zet een fan op je heatsinks! Zo raakt ie binnen 10 minuten oververhit en schakelt hij zichzelf uit. Als je de fan op je heatsink legt, heb je dit probleem helemaal niet.
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    owww, vandaar dat hij net uitviel :p maar jij zegt erop leggen? met de airflow naar boven of tegen de heatsink aan?
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar boven.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat maakt niks uit. je kan hem zelfs beter met de airflow naar beneden leggen.

    Zalman fans voor de PC hebben dat ook. (en ja, ik kan dat weten :))
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het maakt niets uit maar toch kun je beter hem naar beneden leggen.......... 8)

    Vaag.
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als er dan warme lucht in je xbox zit, dan duwt die fan toch de warme lucht tegen de processor? Ik heb altijd geleerd dat je de fan altijd naar buiten moet zetten.

    idd vaag :confused:
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik was gaar, nou en :p


    Als je xbox dicht is, kun je hem beter naar buiten leggen ja. Als je xbox open is, kun je net zo goed de koele lucht van buiten tegen de cpu aanblazen, en heb je betere koeling.

    Haal je pc maar eens uit elkaar, waarschijnlijk blaast die fan ook naar binnen :)

    Edit: Nou praat ik weer zo vaag. Snappen jullie het toch? :p
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina