1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp je punt, kwam alleen nog al wazig over.
    Net of je zegt, ja deze tv's zijn evenduur en evengoed en hetzelfde merk, dus het maakt niet uit welke je koopt ... maar je moet toch echt die kopen. :cool:
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik neem toch aan, dat de gemiddelde member z'n xbox uiteindelijk toch weer dichtmaakt, wanneer hij/zij klaar is met z'n xbox?

    ...en gaar? kijk de derde dag van je lan maar eens :cool:
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe staat het ervoor met de "Millenium Falcon-mod" jongens?
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gerust zeggen dat die info confidential is, maar er is gewoonweg nog niks te melden.
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er ook over te denken om te beginnen met mijn casemod-project.
    ff t ontwerpje, aub geen opmerkingen over de details, want ik heb het in 5 minuten in paint in elkaar geflanst
    [​IMG]
    [​IMG]

    extra ideeën hoor ik graag _0/
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hou ik het voor mijn gemoedsrust bij confidential.... 8)
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mod moet te doen zijn JBM-tuning :) Ik zou zeggen, doe je best ;)

    update:
    Zo mijn ruitje een bovenste cc'tjes zitten mooi op hun plek, en de nodige draadjes zitten mooi afgeloten met krimpkous, en toen....

    Aaaaah! Tegenslag #1! Ik wil me xcube eindelijk weer voor de eerste keer in elkaar gaan zetten, past mijn rechter controllerpoort niet meer voor mijn PSU....grrr....Ik heb ergens een berekeningsfoutje gemaakt van precies één centimeter :mad: Fuck...

    Mijn controllerpoort zit voor mijn psu en nu is er simpelweg een centimeter te kort :confused: Ik snap er geen drol van, want ik heb het toch een aantal keer in elkaar gezet, maarja... Ik moet nu dus 1 cm van de achterkant van de controllerpoort afhalen. Gelukkig is het wel mogelijk omdat de achterkant van de controllerpoort voornamelijk plastic is.

    Voor de lan-gang(st)ers: Ik denk niet dat me cube 100% af zal zijn dan, ik moet ook nog veel werken + lowlands, maar ik doe mijn best _0/

    edit: kleine W.I.P. dan maar:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  8. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    :D wauw, dat zieter gelikt uit! binnenin ziet het er ook heel netjes uit, geen wilde bende draden, allemaal netjes afgewerkt! TOP! _O_
     
  9. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ dynamike, netjes gedaan hoor _O_ _O_
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    @ JBM-Tuning:

    Ik vind het een leuk idee i.i.g. geel past erg mooi bij zwart en het teken ziet er ook wel goed uit! Vooral de controller vind ik mooi zo, mooier dan wat nu zwart is geel maken en wat geel is zwart lijkt mij! Ik zou het doen :9 Is het niet moeilijk om de jewel in je gewenste letters te krijgen enzo?

    @ Dynamike:

    Mooi joh! waar het licht uitkomt is neem ik aan de bovenkant? Komt er ook nog licht onder enzo en ga je de controllers ook nog een beetje aanpassen aan je custom? _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonbridge
    de jewel valt wel mee hoor, ik moet gewoon ff de jewel zwart spuiten en een mal maker van die letters, maar ik weet nog niet zeker of ik wel die witte strepen in de letters doe want dat wordt denk ik wel moeilijk
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Joehoe, mijn xbox is geschuurd ontvet en geprimerd dus morgen kan de verf er op!
    ik heb dezelfde verf als gradje16 (Trendy Colorline: Silverline metallic _O_).
    dus als dat erop zit en gedroogd is, kan ik mijn casemod project wel af noemen :)

    Vraagje: Ik heb @ bussen van 40 ml dus ik houd wel veel over denk ik, is deze verf ook geschikt voor controllers? want dan kan ik deze ook gelijk doen!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry maar dat klinkt als standaard bouwmarktpeent.
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    en dus is het probleem?
     
  15. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    is prima verf als je het mij vraagt..

    wel een tip: laat de verf goed drogen :9 Ik ben vandaag bezig geweest met de tweede keer spuiten omdat ik de eerste keer te enthousiast was en de case te snel in elkaar zette en dus een hoop plekken had waar de verf vanaf was gegaan...

    PS: hoe lang moet primer drogen? Snike laat het een dag drogen, maar ik heb wel eens gelezen dat een half uur (of zelfs minder :confused: ) genoeg is...wat is het nou? of scheelt het per primer?

    Gerard
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Primer is wel goed opgedroogd na een nacht hoor, de verf moet je zowieso echt 24 uur laten drogen en dan kijken of het echt goed uitgehard is, en dan pas in elkaar zetten. op die Trendy Colorline Primer staat trouwens nergens hoe lang het moet drogen :confused:

    Vraagje: Er stond op die Dupli-Color Metallic paint dat je er na 24 uur drogen nog een vernis overheen moest spuiten, moet dit ook met mijn Trendy colorline? of is dit een optie...
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  17. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, na een nacht, maar omdat het niet op mijn trendy primer stond en ik wel eens gehoord heb over een kwartier/ half uur, heb ik het vandaag maar zo kort laten drogen...

    ik meen me ook te herinneren dat er op een andere primer (bij de gamma) ook iets stond van een half uurtje ofzo...

    iig, er zit nog deels een laag verf en primer op van de vorige keer, dus het zal deze keer wel meevallen... Ik laat de verf gewoon lekker lang drogen (24-48 uur)
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    is inderdaad wel zo verstandig.

    ik heb zelf is getest wat er gebeurt als de verf met de primer gaat mengen,(op een modelauto)
    Je de verf loopt dan uit en komt er een doorzichtig vlak. maar dat gebeurt alleen als je het 10 seconden na elkaar spuit :+
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  19. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 nee zo snel heb ik het niet na elkaar gedaan, er zat bij mij minimaal een kwartier (ff wat drinken en een peuk roken :) ) tussen.

    Heb net de bovenkap in de primer gezet en die spuit ik dan morgenvroeg (7 uur) voordat ik moet werken ;)
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een custom jewel laten snijden in amerika. Dan kan je dus het ontwerp er zo naar opsturen en dan maakt hij voor jou een custom jewel. Ook kan je voor je controller een jewel laten drukken.

    @dynamike: Lullig dat het niet past, het is echt klote als het op het einde net mis gaat. Goed nieuws voor jou, slecht nieuws voor mij; ik krijg mo d'r xbox ook niet af. Ik zit met werk en een optreden, dus ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor en ik ben niet eens op de helft. Maar als ik nu ga haasten, dan worden er fouten gemaakt en dat wil ik niet. Desnoods neem ik alle losse onderdelen mee, maar zover zal het (hoop ik) niet hoeven te komen :cool: .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina