1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg netjes, de krassen waren mij niet eens opgevallen. Complimenten.
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    heey

    ik ben nog best wel een noobje in modde ensow dus ik wil rustig aan beginnen met me controller ik heb al dupli color verf maar heeft iemand tips voor het spuiten ofzow alvast bedankt :)..
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dupli Color is een goede keus! Volg gewoon de instructies op de spuitbus en alles zal goedkomen. Ik heb zelf voordat ik ging spuiten, het oppervlak geschuurd met 400 grid schuurpapier (dus heel fijn schuurpapier) en daarna met terpentine het oppervlak ontvet. Ik gebruikte zelf een primer, de kleur verf en daarna had ik de lak eroverheen gespoten. Spuit in dunne lagen en begin en eindig langs de xbox, zodat er geen druppeltjes op het oppervlak vallen wanneer je het dopje indrukt of loslaat. Laat alles lang genoeg drogen, daarmee voorkom je problemen zoals afbladderende verf.

    Veel succes en mochten er nog vragen zijn, dan horen we het hier wel (maar vraag de volgende keer toch maar in de [casemodding] Vragen & antwoorden thread, ok? ;) )
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn sticker zit erop en hij loopt niet aan! ff een klein footootje maar:p
    [​IMG]
    dat half ronde gaatje uitvijlen was wel een heel karwei zeg. ik had het op mijn 2e plaatje geprobeerd met een gatzaagje, maar toen schoot hij weg. heel die rand van het plexi bekrast, ik blij dat ik er 2 had :) iemand trouwens nog interesse in een 2mm plexi (met folie er nog op) plaatje op maat van dvd-drive?:+

    Edit: die dingen die op krassen lijken aan de zijkant zijn draadjes!
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel intresse in dat stuk plexiglas...
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die andere mislukte ook wel opfraaien dan krijg je die gratis, kan je vanmiddag komen?


    (kan je gelijk die ccfl kopen)
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel je... Denk ik.
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    PM is echt vet joh... jammer dat niet iedereen dat weet
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry daarvoor dan, nu weer ontopic: mijn paintjob is alweer verziekt, ik krijg mijn geld als het goed is terug van de formido want dit keer druppelde hij ook verschrikkelijk (ondanks ik 5 min had geschud) dus ik ga weer over op dupli-color glanslak en 2 verschillende kleuren.
     
  10. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf het vreemd vinden dat het bij jou zo kut gaat allemaal, want ik had geen last van druppen (+/- 2 min geschud)
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Man vet die modded vases jmmr dat ik et niej kan mssn een keer laten doen als ik mijn xbox cd/dvd drive heb gefixed ( hij leest geen games of muziek cd's meer )
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je het niet kunnen? zo moeilijk is het niet hoor! (behalve het spuiten dan)
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ben niet zo handig.. mja maar welke bijna 12-jarige zou nog in z'n eentje een xbox gaan modden..
     
  14. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    de leeftijd hier is ook niet echt hoog...ik vind mezelf soms oud tegenover de kinderen/mensen die hier rondlopen...
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet moeilijk, begin anders simpel met het openmaken van de XBOX en de eject-button ledjes van kleur te wisselen. Maak ze rood.
     
  16. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar weer eens een keer een Casemod te showen, Ik heb mijn oude ps1 console gespoten en een CD-Window gemaakt in de klep, en een bal ledjes erin gebouwd.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Die ledjes boven de controller poorten zijn minder mooi geworden als dat ik dacht maar ik vind het bij elkaar toch een geslaagde casemod.
    (ps sorry voor slechte foto's, maar het was nogal donker :'-( )
     
  17. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Aardig mooi,
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb trouwens denk mijn jewel toen de tijd er op de gekste manier van iedereen er uit gehaald ... ik weet niet of jullie die haarwax kennen?? Murreys.. nou dat had ik ober de naden van de jewel gesmeerd en toen met een Feun( hoe je ook mag schrijven een tijdje verhit. de lijm onder je jewel smelt dan doos de murreys die verhit wordt en binnen 5minuten lag mijn jewel los. het enige wat kut is dat je ff een beetje troep hebt maar dat haal je er ook zo vanaf maar ik denk laat ik het even posten:9... en vraag me niet hoe ik er op was gekomen om dat zo toe doen.. maar het werkte wel heel goed.
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    @beer bommel: Leuk om ook andere console's hier te zien, goed werk! Het ziet er allemaal goed uit en de kleurencombo is leuk geworden. Heb je toevallig een aansluitschema voor de ledjes? Dat zou wel handig zijn voor andere mensen die ook aan hun playstation willen sleutelen.

    What's next, een gamecube?
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    heer bommel: Mooi werk! _O_ had ik mijn playstation nou nog maar...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina