1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het is een hoop, maar als je kijkt naar de kosten van de materialen en alle tijd die er in is gestoken.
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n idioot.
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, ik las eerst: ik heb een bon gehad van 750 euro }:] :+
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker voor 'te hard casemodden' :+

    Ik heb btw. de Xcube 4x aangeraakt. Beat that, [2k] :cool: .
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    zo ik zou het wel weten, verkopen, okal is hij mooi 750 € is niet weinig
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Shit. Dat wordt een flinke battle volgende lan. :+
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Gompy Als je nou toch post hier, post dan met inhoud. deze thread is bedoeld om je Casemod project te showen en niet om iemand dan wéér uit te maken voor idioot. ga liever eens verder met je xbox (bijvoorbeeld vandaag).

    @Hardcore Xcube aanrakers: haha, word nog leuk voor Dynamike bij de volgende LAN, heel zijn mooie xcube onder de vette vingers:p

    /Edit: Pics!!!
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi snike! Ziet er goed uit! *)

    Stop nu maar met die verkoop shit van mijn cube, hij toch (nog) niet de deur uit O-)

    Wat betreft dat aanraken: Er is een limiet van 1x aanraken per uur :+
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou maar alvast handschoentjes klaarleggen bij de volgende LAN ;)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet slecht snike, controllers spuiten is niet de makkelijkste klus, vind de case van de xbox zelf een stuk makkelijker.

    En 1x per uur, dat wordt dus omstebeurt 's nachts wakker worden. :D
    Wordt denk een grote glazen kist omheen bouwen met overgevoelig alarmsysteem, voordat we hem nog onderkwijlen als ie helemaal af is. :+
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dynamike: wat moet er eigenlijk nog aan gebeuren dan?
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle aansluitingen die op de achterkant zitten. Vandaag heb ik alle aansluitingen op het moederbord gesoldeerd, een flinke bos draden :D
    Hier een plaatje voor de belangstellenden, een fijn soldeerwerkje, waar je niet te veel moet trillen O-)

    Draden leggen voor de usb poorten en twee controllerpoorten verlengen (12 dunne draadjes....kutwerkje...) Ook nog wat cosmetische dingen als alle voedingsdraden voor (flexibele) zwarte verwisselen, vind al die rode en gele niet zo mooi onder de window...

    edit: oja: het dvd frontje en de ejectbutton monteren. Dit zou de finishing touch moeten zijn, omdat ik de xcube nog moeilijk uit elkaar zou kunnen halen met dit frontje erop.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Huh? Ik dacht dat je al die draden al gesoldeerd had :confused:

    Maar het is idd een leuk werkje :+

    Misschien kan je ook rounded IDE kabels gebruiken...
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

    wanneer komen de laatste foto's _O_
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als de Xcube af is? Ik weet het ook niet, het is maar een vage gok... :{
     
  16. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey,

    Ik ben vandaag begonnen met de cartridge-window. Ik moet zeggen dat het allemaal nog wel een lastig klusje is, maar ik doe het vakje voor vakje met genoeg rust enzo, want je krijgt echt snel last van je hand.

    Btw, dit gebruik ik (doe maar even net alsof je er geen enorme teringzooi omheen ziet liggen) Ik weet niet hoe jullie denken over de geschiktheid hiervan:

    [​IMG]

    Verder heb ik de onderkant van de NES al geverfd met in totaal 3 lagen. En hiervoor heb ik als testje maar even een controller gedaan, ik moet zeggen dat hij er op foto wel een stuk minder uit ziet dan in real life... In het echt zie je die witte randen namelijk totaal niet. (bij het zwarte)

    [​IMG]

    Ik wilde ook nog de achterkant er weer af halen en nog een laagje geven en ook vanaf de bovenkant spuiten zeg maar. (Wat ik nu dus wel heb gedaan met de bak van mn NES, thnk god for research :p) Maar helaas ben ik weer zo'n ass die 2 van zijn schroefjes aan bonken draait. Nu krijg ik de ene er dus niet helemaal goed meer in en de ander er niet meer uit, maar ja zo'n probleem is het niet en in het echt zie je het toch bijna niet.

    Ik denk dat ik volgend weekend wel ongeveer aan het verven van de bovenkant kan gaan beginnen, mits ik genoeg tijd vind om de window af te maken.

    Nou, dus maar even een update van mijn kant. Verder iedereen succes met zijn of haar projecten.
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Leuk om wat resultaat te zien. Ik zie dat je goed bezig bent. Ga zo door, want het ziet er naar uit dat het resultaat goed zal worden.

    En blijf rustig en ga met geduld te werk O-) .
     
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik spot daar een Dupli-Color Platinum bus! _O_ Duur zijn die dingen.
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met zo een merk verf, kan het alleen nog maar aan je skills liggen wanneer je een mislukt resultaat krijgt. Dat merk is gewoonweg zo geweldig _O_ !
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Een waarschuwing vooraf: die rounded ide kabels zijn tering stug. In een gewone xbox past het iig niet tot nauwelijks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina