1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn xbox tot nu toe:

Alleen hij is nog lang niet klaar hor..
    De eject button wordt nog blauw
    Er komt een blauwe underglow met 4 ledjes
    er komt misschien nog een ronde blauwe CCFL onder de jewel
    En dan heel misschien nog een fan guard over de jewel heen maar ik weet nog niet welke

wat vinden jullie ervan?

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..ik weet niet wat ''jij'' voor smaak hebt, maar blauw en groen, gaat naar mijn mening echt niet bijmekaar :confused:

3. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Wow super paintjob, vette kleuren enzo. Maar WAAROM heb je zo'n zwarte band over gelaten :'-( Dat maakt hem een stuk minder vet, je moet dat ook mee spuiten...
    Eject button blauw = slecht idee -> past niet mooi bij je kleuren
    Blauwe CCFL = idem
    fangaurd = ook niet echt een goed idee.
    Hij is juist vet zo! Misschien nog groene leds in je controllerports? Maar blauw zou ik er niet bij halen hoor...

4. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz.. ik weet niet waar jij blauw ziet:confused: maja

mij leek blauw juist wel vet... maja smaak verschillen ik zie wel hoe het wordt...kben aant w88 op de ledjes van world-led duz..
    mja nu laat je me wel twijfelen met dat blauw.... :eek:

edit/ jha die zwarte rand heb ik zow gelaten omdat me groene verf opwas :p duz.. om dan nog eens een hele nieuwe spuitbus te kopen voor dat kleine stukkie is oowk weer zonde...

Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge jonge jonge, wat een goede paintjob! _O_ De kleuren vind ik ook helemaal top! Die zwarte rand vind ik ook mooi, die doorbreekt goed dat vlak en maakt het niet te eentonig. Welk merk verf heb jij gebruikt en heb je geschuurd en geprimerd?
    Ik ben het toch ook niet zo eens met die blauwe verlichting, wat naar mijn mening cooler zou staan is denk ik toch groen, of nog aparter: wit. Witte leds zijn er is allemaal soorten en maten te verkrijgen en geven ook een coole glow. Het is natuurlijk jou keuze, maar je xbox is nu echt top _O_

Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
  7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ja best cool

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon voor groene underglow gaan en misschien iets fellere eject lights installeren (groen dan wel).

Hij er super strak uit!

9. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    de paint die ik heb gebruikt:
    dat groene is Flexa gewoon bij de Karwei kan je dat kopen
    dat zilvere is Trendy Silverline van Motip Dupli bij de karwei ook
    En ik heb helemaal niet geschuurd:p en helemaal geen primer:p alleen wat afgespoeld met warm water en dan met terpentine schoonmaken en dan aftapen en painten :9
    Jha maar al die blauwe leds heb ik al besteld alleen nog niet binnen gekregen. Dus ik denk dat ik tog gewon voor blauw ga en als het egt lelijk wordt verander ik het wel..

Jha ik heb nu blauwe 3000 mcd 3mm ledjes bestelt dat is tog wel fel genoeg?

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Voor eject lights is dat zeker fel genoeg.

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nu school een beetje over is (alleen nog tentamens ;) ) ben ik lekker aan het casemodden, de custom xcube. Ik heb al een aantal plaatje in mijn gallery op xb-t gemaakt, maar ik wacht al twee dagen en ze zijn nog steeds niet geverifieerd :{ Dan maar even een tekst-WIPje

- Ik heb veeeel ventilatie gaten gemaakt, voor de voeding, CPU, HDD en algehele mobo koeling.
    - De fanspeedknop verwerkt in de zijkant, steekt nu niet zover uit als bij de plexikees.
    - De hdd trillingsvrij opgehangen in een speciale houder (Noiseblocker Swing voor 1 hdd)
    - De dvd-drive enigszins ontkoppeld gemonteerd. Alle contactvlakken zijn op rubber voor minder trillingen.
    - Stille fan ook nog ontkoppeld opgehangen op siliconen silencer.
    - Verder heb ik ook besloten de GPU fan ook te vervangen door een passive Northbridge cooler, net als Xbox Addict. Daarvoor het uisteeksel in de MoBo window verwjderd...nog cleaner! :)
    - Alle draden van de voeding 6 cm verlengd. De voedingsstekker kwam er net niet bij :'-(
    - En ook de draden van de v1.0 controller poorten uitgerold. Deze hebben bij de v1.0 nog een behoorlijke lengte dus die zal ik waarschijnlijk niet hoeven te verlengen.

Het is duidelijk dat een stille console, dit keer een van de belangrijkste doelen is :D
    Nog het gat voor de dvd lade maken en de power en eject knop in orde maken.
    Dan nog de afrondingen er op zetten, dit wil ik gaan doen op een apparaat op school. Nu nog kijken wanneer ik naar school ga om dit te doen. Ik ben zeer benieuwd, want dit zal het ding er heeel anders en compacter uit laten zien dan nu in zijn vierkante staat.

12. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het nou met dat handvat waar je het tijdens die lan over had? Want makkelijk vervoerbaar is ook wel zo handig :+

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha...ik dacht niet echt aan een handvat op de case zelf, anders zou het een beetje TE Gamecube worden :+
    Ik dacht meer aan een custom doos of tas, maar laat ik eerst de console afmaken, en dan gaan worriën over het vervoeren ;)
    Ik was nog iets vergeten wij de tekstWIP:
    - Ik heb nog de controllerpoorten gemonteerd achter de gaten die ik daarvoor had gemaakt.

Verder heb ik natuurlijk nog veeel meer dingen te doen aan de case. Dingen als verlichting, verf, enz ...alles op zijn tijd :)

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  14. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor kleur wordt ie, mike?

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Eindelijk! _O_ Ik geniet nu nog steeds van mijn stilheid! Ik had laatst ook een Papst fan in een xb van een vriend ingebouwd en hij zo van: :confused: Staat ie aan??

:+

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zwart buiten, ben er nog niet over uit of het glans on mat wordt. Het zichtare van de binnenkant wordt wit. Verlichting blauw. Zo staat hij perfect naat mij zwarte met blauwe verlichting versterker :D
    Ik heb gister de northbridge cooler en verlichting besteld.

edit: 2 plaatjes online in gallery...let nog niet te veel op het uiterlijk, hij lijkt niks op wat het gaat worden met die grote afgeronde hoeken die nog moeten komen O-)

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wordt leuk dingetje dynamike. Alleen jammer dat ie relatief best hoog is.
    De gifgroen/zilveren xbox ziet er ook zeer goed uit. Mooie kleuren en mooi gespoten, alleen inderdaad jammer van de zwarte niet meegespoten rand.

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je de cooler besteld?

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Glans is mooier denk ik...mat is ook maar zo mat}:]

*)

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook relatief een heel stuk smaller ;) En met de afgeronde hoeken die er nog op komen zal het object ook visueel in grootte slinken. Op foto´s zie je nooit zo goed de grootte van iets, mensen die mijn plexikees nog nooit hadden gezien en nu wel zeggen ook meestal: ´Ik dacht dat ie veel groter was!´ :D

Bij een shop waar ze hem in het zwart hadden, waar ze ook twee blauwe mini (10cm) ccfl buisjes hadden en een blauwe round ccfl (helaas niet los...). www.freezinghardware.com, goede ervaringen met deze winkel alhoewel ze ietsje duurder zijn. Maar beter alles in één winkel om de verzendkosten laag te houden.

Wat de verf betreft ga ik nog even een proefje doen met glans en mat. Bij glans moet je echt zorgen dat alles heeel erg mooi egaal is...je ziet dan elk deukje of hobbeltje. Ik kijk wel...en jullie zien wel :9

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina